Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Pisz: Dostawa samochodu osobowego
Numer ogłoszenia: 46907 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pisz , ul. Gdańska 24, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4232905, faks 087 4232905.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Pisz.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu 9-osobowego sztuk 1 na potrzeby Nadleśnictwa Pisz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 5 000,00 złotych.(słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 12.2 Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 12.2.1 pieniądzu, 12.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 12.2.4 gwarancjach bankowych, 12.2.5 gwarancjach ubezpieczeniowych, 12.2.6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ppkt. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. NR 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 12.3 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzonego przez PKO BP O. w Piszu nr: 12 1020 4753 0000 0102 0051 0289 z dopiskiem: Wadium na Dostawę samochodu osobowego 12.4 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub kasy SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości 12.4.1 Z treści gwarancji/poręczenia wadium musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązuje gwaranta do wpłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12.5 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.03.2009r. do godz. 10:00. 12.6 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyznaczonym terminie kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego według pkt 12.3 niniejszego SIWZ. 12.7 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 12.8 Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 12.8.1 unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte, lub upłynął termin do ich wnoszenia. 12.8.2 zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 12.8.3 upływie terminu związania ofertą. 12.9 Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 12.9.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 12.9.2 który został wykluczony z postępowania, 12.9.3 którego oferta została odrzucona. 12.10 Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 12.10.1 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 12.10.2 nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.10.3 zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.10.4 Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, który wezwany do uzupełnienia dokumentów, nie złoży ich, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.11 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, w wypadkach opisanych w pkt 12.8 i pkt 12.9 niniejszego SIWZ.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1.1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 8.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 8.1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 8.1.4 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8.2. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 8.3. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 8.4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 8.5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 8.5.1 wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron z określeniem celu działania, sposobu ich współdziałania, zakresu wykonania zamówienia przez każdego z nich, sposobu odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). 8.5.2 w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz składa w imieniu własnej firmy oświadczenia i dokumenty jak w pkt. 9.1.1 a), b), c), d) specyfikacji istotnych warunków zamówienia, natomiast dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2 a), b), c), tej specyfikacji składa pełnomocnik wykonawców występujących wspólnie w imieniu wykonawców występujących wspólnie, 8.5.3 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 8.5.4 wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania 8.5.5 wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 8.5.6 wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wykonawców występujących wspólnie, a nie ich pełnomocnika. 8.6 Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom. 8.7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art.93 ust. 4 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy 9.1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 9.1.1 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1ustawy (na formularzu ofertowym); c) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (na formularzu ofertowym); d) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: a), b), c), d) dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie. 9.1.2 Pozostałe dokumenty, które muszą być zawarte w złożonej ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) specyfikację techniczną uzupełnioną o parametry oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wg załącznika nr 2 c) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 9.2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 9.3 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny i terminu wykonania zamówienia zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/pisz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Pisz, ul. Gdańska 24, 12-200 Pisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Pisz, ul. Gdańska 24, 12-200 Pisz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Dostawa (zakup w stacji Wykonawcy) paliw płynnych do samochodów, maszyn i urządzeń: 1 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - Baza w Piszu; 2 - eksploatowanych przez PZD w Piszu - OD Nr 2 w Orzyszu.
- Świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu gminy Pisz oraz ich utrzymania
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pisz.
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Pisz na rok 2026
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





