Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opoczno: BUDOWA ULICY WITOSA W OPOCZNIE 350 MB Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Opoczno, do kontaktów: Pani Małgorzata Ziółkowska, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax 044 7363111, e-mail: przetargi@um.opoczno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.opoczno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Roboty drogowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULICY WITOSA W OPOCZNIE 350 MB. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: MIASTO OPOCZNO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: BUDOWA ULICY WITOSA O DŁUGOŚCI 350 MB 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wysokości: 4000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -Pieniądzu - wg. pkt 2 ,poniżej . -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ,ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , z późn. zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Nr rachunku PKO Bank Polski S.A.O/Piotrków Tryb. nr 59 1020 3916 0000 0102 0025 9085 Środki pieniężne powinny znajdować się na rachunku zamawiającego przed terminem otwarcia ofert. 3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - oferta została odrzucona. 5.Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:-odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania . Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z członków konsorcjum. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają poniższe warunki: 1.Doświadczenie - należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum dwie modernizacje, budowy lub przebudowy dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 600 mb, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. 2.Potencjał techniczny -dysponują następującym sprzętem tj : -układarka (rozściełacz) masy bitumicznej- 1 szt. -walce drogowe - 3 szt. -samochody samowyładowcze do transportu masy bitumicznej zaopatrzone w przykrycie lub termosy - 4 szt. -koparko-ładowarka - 1 szt. -Zagęszczarka ręczna - 1 szt. -Gilotyna do cięcia kostki - 1 szt. 3.potencjał kadrowy - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia , wymagane: - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia drogowe wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień kierownika budowy. 4.Sytuacja ekonomiczna i finansowa- wymagane: -posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy uzna 1 warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający ,że wykonywał dwie budowy, przebudowy lub modernizacje dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 600 mb wraz z dokumentami potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiajacy uzna 2 warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający dysponowanie wymaganym sprzętem. Zamawiajacy uzna 3 warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień przez kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający uzna 4 warunek za spełniony, jeżeli suma posiadanych środków finansowych na rachunku i zdolności kredytowej będzie równa lub wyższa od 300.000,00 zł. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia, że nie jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu przepisów ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5.Wykaz robót wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zawierający min. dwie modernizacje, budowy lub przebudowy dróg o łącznej długości nie mniejszej niż 400 mb, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej, daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / zgodnie z zał. nr 6/ 6.Wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zgodnie z zał. nr 8 / wymagane min./ -układarka (rozściełacz) masy bitumicznej- 1 szt. -walce drogowe - 3 szt. -samochody samowyładowcze do transportu masy bitumicznej zaopatrzone w przykrycie lub termosy - 4 szt. -koparko-ładowarka - 1 szt. -Zagęszczarka ręczna - 1 szt. -Gilotyna do cięcia kostki - 1 szt. 7. dokumenty potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , wymagane: - uprawnienia drogowe wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero / zał. nr 7 / 8.Informacja banku lub Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga kwoty ubezpieczenia w wysokości min. 150.000,00 złotych. 10.dowód wniesienia wadium (w przypadku , gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz wykonawca winien złożyć kopie gwarancji lub poręczenia) 11.wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 z załączonymi dokumentami tj. kosztorysem ofertowym zgodnym z kosztorysem ślepym - zał. nr 1 . Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarze robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie ( nie wypełnione pozycje przedmiaru przez wykonawcę) nie będą dodatkowo opłacane po wykonaniu prac, gdyż zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót. 12.W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający żąda dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu / art. 23 ust.2/ 13.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.177) zał. 5. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot 14.Zobowiązanie do ponoszenia solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy podpisanej przez wszystkie podmioty występujące wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 22,57 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Sprzedaż SIWZ bezpośrednio u Zamawiającego. Adres: Urząd Miejski w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno , budynek C, I piętro po wcześniejszym wystawieniu faktury ( budynek D)i opłaceniu faktury w kasie Urzedu( budynek D). SIWZ może być również przesłana na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2006, godzina 11:30, Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego , Urząd Miejski w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, budynek główny Urzędu, sala narad, I piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Zakup i dostawa stołów z nadbudową i imadłami, stołów spawalniczych oraz stołów monterskich z matą i opaską antystatyczną
- Dostawa preparatów do diagnostyki w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





