Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu trzech ścian oficyn w budynku przy ul. Katedralnej 8 (podwórze) wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu podwórka przy ul. Katedralnej 8 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Sp. z o.o., do kontaktów: Lucyna Milka, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 24, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3682461, fax 034 3682461, e-mail: uzp_zgm_czest@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgm-tbs.czest.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka Prawa Handlowego - 100% własność Gminy Częstochowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu trzech ścian oficyn w budynku przy ul. Katedralnej 8 (podwórze) wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu podwórka przy ul. Katedralnej 8. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu trzech ścian oficyn w budynku przy ul. Katedralnej 8 (podwórze) wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu podwórka przy ul. Katedralnej 8 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie ze specyfiakcją techniczną 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu trzech ścian oficyn w budynku przy ul. Katedralnej 8 (podwórze) wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu podwórka przy ul. Katedralnej 8 o wartości zamówienia powyżej 60.000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jednej roboty budowlanej zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości brutto min. 200.000 zł. 2. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej roboty budowlanej zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości brutto min. 200.000 zł pozwala przyjąć, że wykonawca legitymuje się doświadczeniem wystarczającym do realizacji zamówienia. 2. Celem udokumentowania posiadania uprawnień niezbędnych do realizacji Zamówienia wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie wymaganym przez Prawo Budowlane, dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy kwalifikacje do nadzorowania i kierowania robotami w obiektach zabytkowych lub dokumenty potwierdzające odbycie przez niego co najmniej 2. letniej praktyki zawodowej przy obiektach zabytkowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert; Zamawiający zbada, czy przedłożone dokumenty są aktualne i kompletne. W przypadku przedłożenia kopii wymaganych dokumentów, Zamawiający zbada czy zostały one potwierdzone przez osoby uprawnione. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS i Urzędu skarbowego o braku zaległości w opłacaniu składek, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy prawo zamówień publicznych, 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie budownictwa na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł, 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto min. 200.000 zł 6. wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres budowy, opis wykonywanych robót wraz z ich zakresem, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót - według wzoru stanowiącego załącznik numer 4 do specyfikacji; 7. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje; 8. wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierowników robót dla przedmiotowego zadania w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych; drogowej (sporządzony według załącznika numer 5) wraz z ich uprawnieniami budowlanymi określonymi przepisami Prawa Budowlanego; 9. zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert; 10. dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy kwalifikacji do nadzorowania i kierowania robotami w obiektach zabytkowych lub dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 2 letniej praktyki zawodowej przy obiektach zabytkowych) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia : a)zaświadczenie o kwalifikacjach wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych ( Dz.U.Nr 31, poz. 197) oraz § 17-19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób które mają prawo prowadzenia tej działalności ( Dz. U.Nr 16 poz.55), lub b) pismo WKZ potwierdzające posiadanie przez daną osobę wymaganych prawem kwalifikacji do pełnienia funkcji kierownika budowy przy obiektach zabytkowych. 11. wypełniony druk o nazwie \Oferta\. 12. Dowód wpłaty wadium 13. Kosztorys ofertowy 14. Harmonogram rzeczowo - finansowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm-tbs.czest.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można pobrać w siedzibie zamawiającego odpłatnie lub drogą korespondencyjną za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2006, godzina 10:00, Zakłąd Gospodarki Mieszkaniowej TBS Sp. z o.o. w Częstochowie, ul. P.O.W. 24 (świetlica).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.09.2006.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Świadczenie usług odbioru i transportu zwłok osób zmarłych w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka trójstronna - o DMC do 18t na potrzeby zapewnienia zabezpieczenia logistycznego ujęć wody.
- Zagospodarowanie przestrzeni przy ulicy Pawła Jasienicy 2- IL
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E w 2026 roku
- Roboty związane z wykonaniem oznakowania poziomego na drogach powiatowych i wojewódzkich będących w utrzymaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





