To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-04
Nowy Sącz: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Z TERENU MIASTA NOWY SĄCZ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE, WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Numer ogłoszenia: 46876 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9438 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nowosądecki Inkubator Przedsiębiorczości, ul. Wyspiańskiego 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 442 35 68, faks 18 442 35 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Z TERENU MIASTA NOWY SĄCZ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE, WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DO KOMPETENCJI KLUCZOWYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH PROWADZĄCYCH KSZTAŁCENIE ZAWODOWE Z TERENU MIASTA NOWY SĄCZ W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO pn. MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE, WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Źródło współfinansowania dla niniejszego zamówienia stanowią środki Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego w ramach realizacji projektu systemowego Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostaw papieru ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- PROOFFICE.NET, ul. Wadowicka 8A,, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7049,00
Oferta z najniższą ceną: 7049,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8093,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFFICE SUPPORT Krzysztof Wyląg, ul. Towarowa 15,, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5260,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2103,22
Oferta z najniższą ceną: 2103,22 / Oferta z najwyższą ceną: 4031,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pozostałych materiałów i akcesoriów biurowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Werset Jerzy Woszczyna, ul. Kościuszki 47,, 32-540 Trzebinia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15290,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11747,20
Oferta z najniższą ceną: 11747,20 / Oferta z najwyższą ceną: 16999,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z trzech cmentarzy zlokalizowanych na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.136.2025 Wykonanie robót (...) "Modernizacja łazienek (...) w budynku Ratusza w Nowym Sączu" w ramach zadania "Rewitalizacja centrum miasta poprzez modernizację budynku Ratusza w Nowym Sączu"
- Zamówienie na organizację 10 wyjazdów uczniów do Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon w ramach realizacji projektu pod nazwą "Podniesienie jakości oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe (...)"
- Usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego doskonalenie umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego dla grupy 25 studentów kierunku Ratownictwo medyczne 26.01.-30.01.26 r.
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2026 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych
- Świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć o charakterze wykładowo - warsztatowym z pierwszej pomocy przedmedycznej dla Uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu - ośrodka wsparcia.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW
- Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek, innych materiałów biurowych na potrzeby UMiG we Wrześni oraz jednostek organizacyjnych w I połowie 2026 roku
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





