Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-18
Lubin: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych,zwracania przesyłek i paczek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy,
realizacji przekazów pocztowych, przyjmowania nadawanych przekazów pocztowych w obrocie krajowym,doręczaniu/wypłacie adresatowi lub innym uprawnionym osobom kwot przekazów pocztowych,
zwrocie kwot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczania/wypłaty
Numer ogłoszenia: 468462 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Jana Kilińskiego 25 A, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 74-63-400, faks 076 74-63-401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych,zwracania przesyłek i paczek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, realizacji przekazów pocztowych, przyjmowania nadawanych przekazów pocztowych w obrocie krajowym,doręczaniu/wypłacie adresatowi lub innym uprawnionym osobom kwot przekazów pocztowych, zwrocie kwot przekazów pocztowych w przypadku braku możliwości ich doręczania/wypłaty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacone za pomocą opłaty z dołu,usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie: przesyłek listowych o wadze do 2000 g,paczek pocztowych o wadze do 10000g, przesyłek zagranicznych o wadze do 350 g.,Przez przesyłki będące przedmiotem zamówienia rozumie się: ekonomiczne zwykłe przesyłka nierejestrowana nie będąca przesyłką najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B), ekonomiczne polecone przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B), priorytetowe polecone przesyłka rejestrowana najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B), ekonomiczne polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) przesyłka przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B), priorytetowe polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) przesyłka, najszybszej kategorii przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B), paczki ekonomiczne paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B), paczki ekonomiczne za zwrotnym poświadczeniem odbioru - paczki rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym (gabaryt A i B),zwroty przesyłek zwrot przesyłki rejestrowanej do nabywcy, po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy,zwrotne potwierdzenie odbioru zwrócone do nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę i podpis odbiorcy, stanowiące potwierdzenie otrzymania przesyłki..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części VI SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony druk oferty, zaakceptowany wzór umowy,wypełniony cennik przesyłek, ewentualne pełnomocnictwa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie
ul. Kilińskiego 25a
59-300 Lubin pok.207.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubinie ul. Kilińskiego 25a 59-300 Lubin pok.127 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Remont budynków przy ul. Wójta Henryka 45 w Lubinie na potrzeby bazy magazynowej.
- Termomodernizacja budynku gminnego (mieszkalnego) Zimna Woda 27.
- Dostawa 12 agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Miejskiej Lubin
- Dodatkowe utrzymanie dróg leśnych oraz dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Lubin w 2025r.
- Dostawa dwóch paczkowarek automatycznych wody pitnej wraz z folią do pakowania wody do Zakładów Uzdatniania Wody w Lubinie
- Zakup zestawu kina cyfrowego do dużej sali kinowej w Centrum Kultury MUZA w Lubinie
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w latach 2026-2027
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Pysznicy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz przesyłek kurierskich na potrzeby Starostwa Powiatowego w Gliwicach w 2026 i 2027 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych i paczek i ich ewen. zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





