Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: studium T-E i Koncepcja Programowa Obwodnicy Ścinawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Lidia Dwornik tel.(071) 33-47-378; fax.-363, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: studium T-E i Koncepcja Programowa Obwodnicy Ścinawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Studium Techniczno-Ekonomiczne i Koncepcja Programowa - Obwodnicy Ścinawy wraz z przeprawą przez Odrę w ciągu drogi krajowej nr 36. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GDDKiA Oddział we Wroclawiu. Kod NUTS: 2.02. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: KP wraz z materiałami do wniosku o decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych i materiałami do wniosku o wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 18;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 7 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy -nie wykluczeni z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 oraz którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Pzp, oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe w wys. nie mniejszej niż 1,0mln zł; - dysponują własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wys. nie mniejszej niż 150 tyś.zł; - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie im powierzono (potwierdzone uprawnieniami oraz dokumentem potwierdzającym przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) w tym główny projektant (drogowy)oraz sprawdzający (drogowy i mostowy)-staż po uzyskaniu uprawnień 5 lat, opracował 2 podobne dokumentacje, oraz projektanci (drogowy i mostowy)-staż po uzyskaniu uprawnień 3 lata, opracowali po 2 podobne dokumentacje; - Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny- wyposażenie komputerowe (3 szt) z licencjonowanym oprogramowaniem; - Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat co najmniej dwie dokumentacje projektowe porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia;. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKIA O/WR 41/PN/9/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.10.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór SIWZw pok. 203 lub pocztą - płatne w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.10.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.10.2005, godzina 10:00, pok.3.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Zaprojektowanie i budowa infrastruktury retencjonowania i zatrzymania wody w Kazimierzy Wielkiej w ramach projektu pn. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury i retencjonowania wody w Kazimierzy W.
- Łącznik ul. Zarzyna z ul. św. Kingi (dokumentacja)
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy ul. Bieszczadzkiej na osiedlu Ługi w Jarocinie
- Opracowanie dokumentacji:1.Remont WD-54 A4 km667+707;2.Remont WA-53 A4 km666+682i666+686;3.Remont WD-39 A4km653+084;4.Remont WA-35 A4km648+744;5.Remont WD-38 A4km652+269;6.Remont PZ-48 A4km662+883.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn.: Budowa dróg gminnych na osiedlu nr 5 w Kątach Wrocławskich
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





