Ogłoszenie z dnia 2012-11-23
Warszawa: Zapewnienie usługi restauracyjnej dla 10 osób w dniu 20 listopada 2012 r. o godzinie 15:00.
Numer ogłoszenia: 468094 - 2012; data zamieszczenia: 23.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie usługi restauracyjnej dla 10 osób w dniu 20 listopada 2012 r. o godzinie 15:00..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi restauracyjnej dla 10 osób w dniu 20 listopada 2012 r. o godzinie 15:00. Usługa obejmuje zapewnienie : Obiadu dla 10 osób w dniu 20 listopada 2012 r. o godzinie 15:00, składającego się co najmniej z: - dwóch dań gorących (w tym jednego wegetariańskiego) - do wyboru gości, - zestawu surówek, - deseru - napoju ciepłego i zimnego. Usługa zostanie zapewniona w lokalu Wykonawcy. Uwagi ogólne: 1. Posiłki zostaną podane przy stołach pokrytych obrusami, standardowa zastawa stołowa. Wykonawca zapewni odpowiednią liczbę miejsc siedzących. 2. Posiłki podane będą przez zapewnioną przez Wykonawcę obsługę. 3. Przewidywany czas na spożycie obiadu - 1 godzina..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obsarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW SPERUDA "DEDAL"-USŁUGI GASTRONOMICZNE
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW SPERUDA "DEDAL"-USŁUGI GASTRONOMICZNE
- DEDAL Usługi Gastronomiczne Stanisław Speruda, ul. Nowoursynowska 161, 02-787 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307,80
Oferta z najniższą ceną: 307,80 / Oferta z najwyższą ceną: 345,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Powody zastosowania trybu zapytania o cenę (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Zgodnie z art. 70 Prawa zamówień publicznych, przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026 - POWTÓRKA
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 35 w Toruniu w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne wraz z obsługą szkoleń i narad
- "Pakiety żywnościowe dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla uczniów i dzieci Szkoły Podstawowej im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Snopkowie
- Kompleksowa usługa polegająca na świadczeniu usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów apelacji lubelskiej
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.