To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-15
Warszawa: Sukcesywne dostawy do Magazynu Gospodarczego UKSW w Warszawie artykułów biurowych na potrzeby UKSW.
Numer ogłoszenia: 467710 - 2013; data zamieszczenia: 15.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199857 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy do Magazynu Gospodarczego UKSW w Warszawie artykułów biurowych na potrzeby UKSW..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości do Magazynu Gospodarczego UKSW w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach Cenowych stanowiących załączniki odpowiednio do Formularza Ofertowego do Części I, Części II, Części III i Części IV. Część I - Materiały biurowe Część II - Papier biurowy Część III - Markery Część IV - Nośniki danych 2. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny ofert, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Formularzu cenowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy. 3. Dostawy wszystkich materiałów muszą być realizowane sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego, w terminach określonych przez Zamawiającego. 4. Zamówienia częściowe Zamawiający będzie składać faksem, każdorazowo określając asortyment i ilości zamawianych artykułów oraz terminy dostaw (nie krótsze niż 5 dni roboczych od daty złożenia zmówienia), w zależności od zapotrzebowania na poszczególne artykuły. 5. Asortyment, ilości i terminy dostaw częściowych będą każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniach na dostawę. 6. Zamówienia pilne (do pięciu pozycji) muszą być realizowane przez Wykonawcę w terminie 48 godzin od momentu złożenia zamówienia faxem. 7. Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy, do Magazynu Gospodarczego w siedzibie UKSW, przy ul. Dewajtis 5 w Warszawie lub do magazynu przy ul. Wóycickiego 1/3. 8. Jakość dostarczanych materiałów musi być zgodna z określoną przez Zamawiającego, jednak nie niższa niż średnia. 9. Materiały muszą być dostarczane w opakowaniach posiadających oznaczenie danego artykułu (nazwa, gatunek, ilość sztuk w opakowaniu, waga, rozmiar itp.). 10. Wszystkie dostarczane artykuły biurowe muszą posiadać atesty PZH. 11. Zamawiający wymaga dołączenia do składanej oferty próbek, które posłużą do oceny jakości. Próbki należy dołączyć do wskazanych pozycji w Załącznikach do Formularza Ofertowego. 12. Terminy przydatności materiałów biurowych wymienionych w części I i III nie może być krótszy, niż 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. 13. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie wskazanie podwykonawcy będzie rozumiane, że zamówienie w całości realizowane jest przez Wykonawcę składającego ofertę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.23.74.30 - Markery 32.58.20.00 - Nośniki danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MATERIAŁY BIUROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LYRECO POLSKA S.A, ul. Sokołowska 33, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75130,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77096,36
Oferta z najniższą ceną: 77096,36 / Oferta z najwyższą ceną: 153222,01
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAPIER BIUROWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56132,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62428,65
Oferta z najniższą ceną: 62428,65 / Oferta z najwyższą ceną: 67272,13
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MARKERY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8504,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8846,78
Oferta z najniższą ceną: 8846,78 / Oferta z najwyższą ceną: 12550,67
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: NOŚNIKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFIX Lewandowski SP.J, Złotniki, ul. Krzemowa 1, 62-002 Suchy Las, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4462,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3308,70
Oferta z najniższą ceną: 3308,70 / Oferta z najwyższą ceną: 4412,07
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Zakup i dostawa artykułów biurowych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy".
- Dostawa zabawek/artykułów biurowych/ pomocy dydaktycznych w ramach projektów unijnych pn. "Edukacja Przyszłości", "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" i "ekoMy" i potrzeb własnych Zamawiającego
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnych dostaw papieru dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.