Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Dąbrowa Górnicza: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
Numer ogłoszenia: 46769 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej, al. Karola Adamieckiego 12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 0-32 262 51 62, fax 0-32 262 51 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.dabrowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywanoa ilość uczestników - 82 osoby płatne + 1 opiekun bezpłatnie na maksimum 10 dzieci + 1 kierownik kolonii bezpłatnie (bez grupy) Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców. Czas trwania zadania - 21 dni, w tym 19 dni pobytowych (18 noclegów) w miesiącu maj-czeriec 2008 r. Rozpoczecie najwcześniej 15 maja, zakończenie najpóźniej 15 czerwca 2008 r. Przez dzień rozpoczecia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu. Przez dzien pobytowy rozumie się dzień w którym wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie uczestników. 1. Miejscowość położona nad otwartym morzem, czysta ekologicznie okolica (wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległosci mniejszej niż 70 km od tych miejscowości), korzystny klimat 2. Obiekt usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m, pokoje 2-3 osobowe, mogą być typu Studio bez wyposażenia w piętrowe łóżka - wyłącznie na parterze lub I piętrze, pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk) i pościel, w pokojach typu Studio jeden węzeł na dwa pokoje, pokoje bez wyposażenia w sprzęt RTV, zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku, stołówka w miejscu zakwaterowania budynek ogrzewany całorocznie dobry stan techniczny obiektu duży teren ośrodka, bezpieczny, ogrodzony i strzeżony, sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice, boisko sportowe lub plac zabaw i rozgrywek sportowych, świetlica z RTV, video i magnetofonem. 3. Opieka medyczna pielęgniarka całodobowo, zapewnienie podstawowych leków w ramach kosztów, lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce przychodnia pediatryczna w odległości nie większej niż 30 km zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki 4. Program kulturalno-sportowy zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej po okolicy, z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do conajmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na tresie ogólnej nie krótszej niż 50 km organizacja dyskotek- minimum dwóch - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej, organizacja ognisk z zapewnieniem pieczywa i kiełbasek - minimum dwóch, organizacja zawodów sportowych, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, dostęp do biblioteki lub księgozbioru w miejscu zakwaterowania, zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietki do badmintona, skakanki, gry świetlicowe, szach, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości stół do ping-pona z rakietkami, siatka z komletem piłek, oraz plażowego parawanów dla wszystkich uczestników. 5. Wyżywnienie Cztery urozmaicone, o wysokich wartościach odżywczych posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną (kanapki, soki, owoce, słodka bułka, wafel, itp.) + woda mineralna niegazowana Udostepnienie dzieciom napoju tj. kompotu, herbaty przez 24 godz. na dobę. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na maź. 10 dzieci i 1 kierownika kolonii (bez grupy) przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy LUX (WC, video, klimatyzacja) zgodnie z oboiwiązującymi przepisami, które odbędą się w godzinach nocnych najlepiej jednym autokarem, obsłuag 1 autokaru przez dwóch kierowców, jeśli podróż będzie się odbywała dwoma autokarami to winna sie odbywać tą samą trasą, autokar, autokary mają być podstawione minimum dwie godziny przed odjazdem uczniów w wcelu sprawdzenia ich sprawności technicznej i innych wymogów zamawiającego, pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu. Zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu całodobowo. Całodobowa obsługa ośrodka, umożliwiająca udzielenie pomocy w sytuacjach losowych, całodobowy dostęp do telefonu. Zapewnienie noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej. Sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień, odkurzanie lub mycie podłogi w pokoiach oraz mycie łazienek i WC. Wymian pościeli w razie potrzeby.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne Oryginalny kod CPV: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uzyskali wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych oraz pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczenie usług turystycznych oraz posiadają umowę ubezpieczeniową lub gwarancję bankową, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Teskt jednolity z dnia 7.10.2004 r. Dz.U. nr 223 poz. 2268 z późn. zmianami) Rejestr ten prowadzony jest przez marszałka województwa właściwego dla siedziby Wykonawcy. 3. Posiadaja niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: a) dysponują obiektem, który spełnia wymagania SIWZ, dla którego posiadają kartę kwalifikacyjną obiektu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z późn. zmianami) na 2008 rok, lub za rok 2007 wraz zoświadczeniem o dostarczeniu do Zamawiającego karty na 2008 r. do dnia 30 kwiatnia 2008 r. w przypadku wygrania przetargu. b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeąeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych , są w trakcie wykonywania) minimum 2 usługi - odpowiadające rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonan nalezycie. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na organizacji wypoczynku dla dzieci (kolonie letnie, zimowe, zielona szkoła) o wartości równej lub przekaraczającej 77.800,00 zł. brutto każda (minmum dwie usługi). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ wskazana data podpisania dokumentu 2. Wycena przedmiotu zamówienia wykonana w oparciu o kalkulację cenową stanowiącą zał. nr 2 do SIWZ wskazana data podpisania dokumentu 3. Oświadczenie stwierdzające, że oferent spełnia wymagania okreslone w art.22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podtawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy zał. nr 3 wskazana data podpisania dokumentu 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przeiwdzane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całosci wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca legitymuje się aktualnym wpisem do Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych oraz czy posiada umowę ubezpieczeniową lub gwarancję bankową zał. nr 4 wskazana data podpisania dokumentu. 7. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych równiez wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszcęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym pzredmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegającą na organizacjai wypoczynku dla dzieci (kolonie letnie, zimowe, zielona szkoła) o wartości równej lub przekraczającej 77.800,00 zł. brutto każda (minimum dwie usługi). Zał. nr 5 wskazana data podpisania dokumentu. 8. Minmum dwa dokumenty potwirdzające, że usługi wymienione w zał. nr 5 zostały wykonae należycie. 9. Krótka charakterystyka obiektu (oferent może zamieścić filmy video, fotografie lub foldery placówki) oraz miejscowości wypoczynkowej z uwzględnieniem atrakcji turystycznych i krajobrazowych. 10. Karta kwalifikacyjna obiektu (sanepid, policja, wójt) zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z późn. zmianami) na 2008 rok lub za rok 2007 wraz z oświadczeniem, żę po wygraniu przetargu karta kwalifikacyjna na sezon wiosna-lato 2008 r. zostanie dostarczona do Zamawiającego w terminie do 30 kwietnia 2008 r. W przypadku nie dostarczenia aktualnej karty kwalifikacyjnej obiektu umowa zostanie rozwiązaniu z winy Wykonawcy Zał. nr 6. wskazana data podpisania dokumentu. Uwagi: 1. Dokumenty o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. 4. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku załaczneia kopii pełnomocnictwa winna być ona potwierdzona przez notariusza. 5. Dokument sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym pzrez Wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w Dz. IX pkt. 4 składa dokument lub dokumentu wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w Dz.IX pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub ogranem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w Dz.IX pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawca składa świadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowidzialnością karną dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i świadczeń wynikających z art. 297 Kodeksu karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe, Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 Kpk. zawidomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 9. Złożenie przez Wykonawce nieprawdziych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art.24 ust.2 pkt. 2 Ustawy, spowoduje wykluczenie go z postepowania. 10. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawei zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 11. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załaczniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszzcenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich sładania. 12. Nie ujawnai się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu niuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, zę nie mogą one być udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art.86 ust. 4 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 67
- 2. Wysokość brutto dziennej stawki żywieniowej (wsad do kotła) - 18
- 3. Atrakcyjność oferty turystycznej i sportowo-rekreacyjnej - 11
- 4. Atrakcyjność oferty w zakresie profilaktyki zdrowotnej i opieki medycznej - 4
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp20.dabrowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dąbrowa Górnicza 41-300 ul. Adamieckiego 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 20 w Dąbrowie Górniczej 41-300 Dąbrowa Górnicza ul. Adamieckiego 12 Sekretariat - pokój 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.04.2008.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Remonty pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej w ramach zadania "Modernizacja pustostanów do przesiedleń" - I etap
- Dostawa toksyny botulinowej
- Przewóz uczniów z rejonu Strzemieszyc Małych do i z budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Strzemieszyckiej 390.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Dąbrowie Górniczej (2 części)
- System Web Application Firewall
- Wdrożenie i utrzymanie systemu klasy EDR/XDR.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI ORGANIZACJI WIZYTY STUDYJNEJ "ENERGIA DLA ZRÓWNOWAŻONEJ PRZYSZŁOŚCI BOF - ROZWIĄZANIA I KORZYŚCI"
- Usługa kompleksowej organizacji trzech wyjazdów studyjnych objętych wsparciem z KPO
- USŁUGA ORGANIZACJI WIZYT ZAWODOZNAWCZYCH ZAGRANICZNYCH DLA LAUREATÓW KONKURSU "ZAWODY Z PRZYSZŁOŚCIĄ"
- Organizacja i przeprowadzenie wsparcia grupowego dla dzieci i młodzieży przebywającej w pieczy zastępczej oraz rodziców zastępczych z terenupowiatu tureckiegow postaci wyjazdu edukacyjno-szkoleniowego
- Organizacja wycieczki do Paryża z przelotem dla pracowników Urzędu Statystycznego w Lublinie
- Rezerwacja i zakup oraz dostarczanie biletów na przewozy pasażerskie na rzecz Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.