Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Pionki: Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Pionkach
Numer ogłoszenia: 4675 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Pionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęty jest cały asortyment rzeczy przeznaczonych do prania (w tym także z pomieszczeń administracyjno-biurowych), tj. m.in.: bielizna, ubrania operacyjne, serwety operacyjne, pieluchy i kaftany dla noworodków, odzież ochronna (fartuchy i ubrania personelu medycznego), prześcieradła, pościel, koce, materace ręczniki, zasłony, firany. Wielkość lub zakres zamówienia: tj. średnia ilość rzeczy przeznaczonych do prania: 2500 kg na miesiąc - w tym do cerowania i innej naprawy około 40 kg. Wykonawca, z którym zamawiający podpisze umowę, zobowiązany będzie do następujących czynności: Transport prania czystego i brudnego z zachowaniem wszelkich obowiązujących norm higieny, Dezynfekcja i pranie rzeczy, Maglowanie lub prasowanie (czynność prasowania dot. zwłaszcza fartuchów, innej odzieży personelu medycznego, kaftaników dla noworodków), Naprawianie uszkodzeń, tj. np. zszywanie, cerowanie, przyszywanie oderwanych guzików. Wykonawca zobowiązany będzie sortować bieliznę według jednostek organizacyjnych mieszczących się w poszczególnych placówkach (według oznaczeń na bieliźnie).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pralniczych dla SPZZOZ w Pionkach zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki finansowe i płatności: termin płatności - 30 dni od daty wystawienia faktury przez wykonawcę, niezmienność cen w okresie obowiązywania umowy (z wyjątkiem sytuacji przewidzianych we wzorze umowy) Warunki dotyczące prania rzeczy: Pralnia, w której wykonawca realizował będzie usługi prania dla zamawiającego musi spełniać wymagania sanitarnohigieniczne określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 czerwca 2005r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. 2005, Nr 116, poz. 985 ze zm., załącznik nr 1 rozporządzenia, rozdz. XXIV. Pralnia), a w szczególności: powinna stosować technologię przystosowaną do prania bielizny szpitalnej, powinna zagwarantować higieniczny obieg bielizny, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami rozumiany jako całkowite wyeliminowanie stykania się bielizny czystej z brudną oraz pracowników ze strefy brudnej i czystej. Pranie bielizny noworodkowej musi odbywać się w oddzielnych pralnicach zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Zastosowane środki do dezynfekcji i prania rzeczy muszą posiadać wymagane atesty, certyfikaty, świadectwa rejestracji potwierdzające dopuszczenie do użytkowania w pralnictwie szpitalnym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zastosowana przez wykonawcę technologia prania i środki zabezpieczać muszą wymogi obowiązujących norm higieniczno-sanitarnych i ekologicznych. Warunki dotyczące zdolności technicznych: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały oraz środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji usług objętych zakresem przedmiotowym niniejszego postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według załącznika nr 2 do SIWZ (treść oświadczenia zgodna z art.22 ust.1 ustawy), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 3.Aktualne zezwolenie służb sanitarnych na świadczenie usług prania dla szpitali (opinia właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Pozytywna opinia właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie przydatności środków transportu jakie wykonawca użyje przy realizacji usług dla zamawiającego, pod względem spełniania wymogów sanitarnych. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca ma tu na uwadze, iż chodzi o usługi o charakterze i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego wykazu) Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.spzzozpionki.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.02.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce realizacji: Odbiór brudnych rzeczy i dostarczanie czystych następować będzie w następujących placówkach (wszystkie zlokalizowane na terenie Pionek) Szpital Rejonowy, ul. 15-go Stycznia 1, Pionki - Oddział Chirurgiczny, Położniczo-Ginekologiczny i Dermatologiczny, Szpital Rejonowy, ul. Harcerska 1 - Oddział Wewnętrzny i Rehabilitacyjny, Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Jordanowska 1, Zespół Poradni Specjalistycznych, Dział Pomocy Doraźnej, ul. Sienkiewicza 11, Odbiór brudnych i dostarczanie czystych rzeczy następować będzie trzy razy w tygodniu (w dniach i godzinach uzgodnionych między zamawiającym a wykonawcą) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium, jakim zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena. Znaczenie kryterium: cena (wartość brutto za 1 kg bielizny)- 100%. 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax. (048) 612 18 66, w godz. 07:30 - 14:30 tel. kom. 0 604 288 604 w godz. 07:30 - 16:30 adres poczty elektronicznej: k.swidzikowska@op.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 1/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 15.01.2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 12,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl
INNE PRZETARGI Z PIONEK
- Remont ulicy Ciepłowniczej w Pionkach o długości 485 m
- Modernizacja magazynu oraz doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





