eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa odczynników serologicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego DZZ-382-10/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Olsztyn: Dostawa odczynników serologicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego DZZ-382-10/10
Numer ogłoszenia: 46754 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników serologicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego DZZ-382-10/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników serologicznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dostawy sukcesywne przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.61.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenia, że oferowany produkt posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiada on określonym przepisami prawa normom (certyfikat CE, zaświadczenie dopuszczające oferowany lek do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty). b) opis materiału - zamawiający wymaga załączenia właściwych stron katalogu zawierających parametry oferowanego asortymentu. 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Wykonawcy zagraniczni zamiast w/w dokumentu składają odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn pok. 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Szpital Zespolony ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki serologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 PRACOWNIA SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ ZAPOTRZEBOWANIE NA ODCZYNNIKI NA ROK 2010 LP NAZWA JEDN. MIARY ILOŚĆ 1 LISS/Coombs 60x12 9 op 2 NACl/Enzyme test 60x12 7 op 3 ID-Diluent 1 2x100 1 op 4 ID-Diluent 2 1x500 10 op 5 ID-DiaCell I-II-III 3x10 24 op 6 ID-DiaCell I-II-III P 3x10 24 op 7 DiaClonAB0/D 4x12 1 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.61.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: odczynniki serologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 ZAPOTRZEBOWANIENA ODCZYNNIKI DO PRACOWNI SEROLOGII TRANSFUZJOLOGICZNEJ NA ROK 2010 LP NAZWA ODCZYNNIKA JEDN.MIARY ILOŚĆ 1 Anty-A IgM Klon I 1 amp=10 ml 60 2 Anty-A IgM Klon II 1 amp=10 ml 60 3 Anty-B IgM Klon I 1 amp=10 ml 60 4 Anty-B IgM Klon II 1 amp=10 ml 60 5 Anty-D IgM 1 amp=10 ml 120 6 Anty-D IgM+IgG 1 amp=10 ml 120 7 Surowica antyglobulinowa poliwalentna 1 amp=10 ml 40 8 Papaina 1 amp=3 ml 60 9 Dolichotest 1 amp=2 ml 2 10 Standard anty-D 1 amp=2 ml 120 11 Płyn PBS 1 op=5 L 10 12 Płyn LISS 1 op=250 ml 20 13 Surowica gr.AB-koloid 1 amp=5 ml 12 14 Konserwowane krwinki wzorcowe do ukł. ABO 3x4ml 37 15 Konserwowane krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał 3x4ml 24 16 Standardowe krwinki wzorc. 0+ opłaszczone przeciwciałami 1 amp= 2ml 12 Anty-D.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.61.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: odczynniki serologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 3 ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE NA WYBRANE ODCZYNNIKI - LABORATORIUM ODCZYNNIK MAY GRUNWALDA 6 op (a 1000 ml) ODCZYNNIK GIEMSY 5 op ( a 1000 ml).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.61.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 4 ZAPOTRZEBOWANIE ROCZNE NA SPRZĘT LABORATORYJNY PIPETY PASTEURA 3ml - PLASTIKOWE 18 000 szt PIPETY PASTEURA - SZKLANE długość 200 do 230 mm 200 szt SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z POLEM DO OPISU - cięte 7000 szt SZKIEŁKA PODSTAWOWE BEZ POLA DO OPISU- cięte 12 000 szt SZKIEŁKA NAKRYWKOWE 20x20 25 000 szt PROBÓWKI STOŻKOWE SZKLANE 16x17x100mm 3000 szt PROBÓWKI STOŻKOWE PLASTIKOWE z PS lub PP 16x100mm 2000 szt PROBÓWKI STOŻKOWE PLASTIKOWE Z KOŁNIERZEM 16x66mm do 16x75mm 500 szt PROBÓWKI SZKLANE DŁUGIE 15 x 150mm 2500 szt KOŃCÓWKI DO PIPETY AUTOMATYCZNEJ - NIEBIESKIE 4000 szt KOŃCÓWKI DO PIPETY AUTOMATYCZNEJ - ŻÓŁTE 25 000 szt MARKERY DO PISANIA NA SZKLE SHARPIE CZERWONE 100 szt CZARNE 60 szt PROBÓWKI Z PS okrągłodenne pojemność 4ml średnica 12 mm 40 000 szt PROBÓWKI z PS okrągłodenne pojemność 7 ml 10 000 szt PŁYTY SEROLOGICZNE JEDNORAZOWE - na 30 wgłębień 5 000 szt PIPETY PASTEURA szklane nie większe niż 150 mm Poszerzony kołnierz do nakładania gumowych baloników 500 szt ZLEWKI SZKLANE 250 ml 20 szt WORECZKI WW-15 do osocza niesterylne 30/20 600 szt STATYW NA FIOLKI - 2x5 poz. średnica 2,5 mm 4 szt BALONIKI GUMOWE DO PIPETY PASTEURA 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.61.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.