eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźŚwiadczenie usług wystawowych dla Muzeum Sztuki w Łodzi do wystawy -Korespondencje. Sztuka nowoczesna i uniwersalizm- wraz z konwojem [II].A-2021-32/2012.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Łódź: Świadczenie usług wystawowych dla Muzeum Sztuki w Łodzi do wystawy -Korespondencje. Sztuka nowoczesna i uniwersalizm- wraz z konwojem [II].A-2021-32/2012.
Numer ogłoszenia: 467540 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki w Łodzi , ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633-97-90 w 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumsztuki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wystawowych dla Muzeum Sztuki w Łodzi do wystawy -Korespondencje. Sztuka nowoczesna i uniwersalizm- wraz z konwojem [II].A-2021-32/2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy specjalistyczny drogowy transport przywozowy i wywozowy dzieł sztuki na potrzeby wystawy -Korespondencje. Sztuka nowoczesna i uniwersalizm-, zgodnie ze szczegółową specyfikacją transportu. 2.Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia a)Wystawa -Korespondencje. Sztuka nowoczesna i uniwersalizm- b)Czas trwania wystawy: 14.12.2012 - 30.06.2013 c)Miejsce: ms2, ul. Ogrodowa 19, Łódź, 1, 2, 3 piętro d)Wypożyczający: Kunstmuseum Bern, Szwajcaria e)Wszystkie obiekty są wyposażone przez Wypożyczającego w skrzynie klimatyczne lub podwójne skrzynie klimatyczne oraz materiały miękkie. f)Na potrzeby transportu przywozowego wszystkie obiekty zostaną zapakowane przez wypożyczającego w ww. skrzynie i materiały miękkie w siedzibie wypożyczającego. g)Transport obiektów na terenie RP musi odbywać się w dzień powszedni. h)Dostawa obiektów do MSŁ i odbiór obiektów z MSŁ po zakończeniu wystawy oraz rozpakowanie i zapakowanie po zakończeniu wystawy - od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00. i)Wszystkie obiekty powinny być dostarczone do ms2 i rozpakowane w ms2 do 06.12.2012 do godziny 15.00 oraz spakowane i dostarczone do wypożyczających w ciągu 3 tygodni po zakończeniu wystawy. j)W transportach (przywóz, wywóz) będą uczestniczyli kurierzy z instytucji wypożyczającej dzieła - po jednym na samochód przeznaczony do transportowania dzieł. Konwojowi będzie towarzyszyć kurier ze strony MSŁ. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić kurierom wypożyczającego noclegi. k)W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące prace: -zapewnienie specjalistycznych materiałów miękkich do pakowania dzieł (transport wywozowy) , -pakowanie i rozpakowanie w siedzibie Muzeum Sztuki w Łodzi transportowanych dzieł sztuki za pomocą specjalistycznych materiałów i przez wyspecjalizowaną kadrę ludzi, -załadunki i rozładunki transportowanych dzieł sztuki na wszystkich etapach transportu przez wyspecjalizowaną kadrę ludzi, -transport drogowy dzieł sztuki na terenie kraju i poza jego granicami specjalistycznym taborem przystosowanym do przewozu dzieł sztuki, -przygotowanie kompletnej dokumentacji związanej z danym transportem, formalności celne, importowe i eksportowe. -organizacja odpraw celnych na terenie RP w budynku Muzeum Sztuki w Łodzi i poza granicami RP w Szwajcarii przy transporcie przywozowym i wywozowym. -W przypadku nałożenia obowiązku uiszczenia zabezpieczenia celnego. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić gwarancję ubezpieczeniową zapłaty długu celnego do wysokości wartości ubezpieczeniowej transportowanych obiektów, która wynosi 35 000 000,00 Euro w terminie 2 dni od powzięcia ww. informacji od Zamawiającego -organizacja noclegów kurierów Wypożyczającego na trasie transportu przywozowego i wywozowego (jeden kurier na jeden samochód) -konwój agencji ochrony mienia na terenie Polski, wartość obiektów powyżej 50 jednostek obliczeniowych (przywóz i wywóz) -koordynacja wszystkich w/w czynności. l) Wszystkie czynności związane z dziełami sztuki, jeśli nie zaznaczono inaczej w zleceniu, Wykonawca realizuje zgodnie z warunkami konserwatorskimi: -każdy obiekt musi być pakowany w odpowiednie materiały (specjalistyczną piankę hydrofobową i materiały tłumiące), -skrzynie nie mogą być układane w kontenerze jedna na drugiej, -skrzynie muszą być ładowane z zachowaniem odległości od ścian bocznych samochodu, -specjalistyczne opakowania muszą być przed transportem przechowywane i magazynowane w pomieszczeniach spełniających warunki konserwatorskie, -kabina ładunkowa musi być dobrze resorowana, klimatyzowana (z możliwością utrzymania temperatury 18 stopni C - 22 stopni C i wilgotności na poziomie 45-55 %), właściwie izolowana i szczelna, dysponująca urządzeniami do unieruchamiania skrzyń we właściwej pozycji, zabezpieczona przed włamaniem, -samochód musi być wyposażony w platformę - podnośnik hydrauliczny, -każdy postój samochodu, którym są transportowane dzieła sztuki, dłuższy niż 2 godziny, w tym postój na nocleg jest możliwy tylko wewnątrz budynku (w miejscu postojowo - obsługowym przystosowanym do parkowania samochodów dostawczych), zawsze na terenie chronionym przez system zabezpieczeń elektronicznych i/lub ochronę fizyczną) -w czasie postojów nocnych ciężarówki muszą znajdować się w chronionych i klimatyzowanych pomieszczeniach, -przy pakowaniu, rozpakowywaniu i w trakcie wszystkich etapów transportu dzieł sztuki uczestniczyć może kurier - reprezentant Muzeum lub Wypożyczającego -dla transportów dzieł na potrzeby wystawy w Muzeum Sztuki w Łodzi zostanie wybrana najbardziej bezpośrednia i najbezpieczniejsza droga z Berna do Łodzi, tj.: wynosząca na trasie Berno-Łódź ok. 1400 km, w tym na terenie RP ok. 365 km -Pełna trasa uzgodniona z Wypożyczającym zostanie podana Wykonawcy w ramach zlecenia m)Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie czynności związane z prawidłową organizacją konwoju, w tym powiadomić odpowiednie instytucje oraz każdorazowo przesłać kopię powiadomienia do Zamawiającego faksem w dniu powiadomienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.11.00 - Usługi wystawowe świadczone przez muzea 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą 79.92.00.00 - Pakowanie i podobne usługi 63.52.40.00 - Usługi przygotowywania dokumentów transportowych 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: -licencję na krajowy transport drogowy- licencje na wykonywanie krajowego przewozu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 nr 125 poz. 1371, ze zm.); -licencję na międzynarodowy transport drogowy - licencje na wykonywanie międzynarodowego zarobkowego przewozu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz.U. z 2001 nr 125 poz. 1371, ze zm.). -koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia -świadectwo broni Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował na rzecz instytucji publicznych, usługi transportu przywozowego i wywozowego do co najmniej 2 międzynarodowych wystaw, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, przy czym: a) Każda z tych usług obejmowała transport co najmniej 50 dzieł sztuki; b) Co najmniej jedna z usług wymaga formalności celnych (usługi obejmujące transport z lub do kraju nie będącego członkiem Unii Europejskiej) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje: przynajmniej dwoma samochodami typu kontener na poduszkach powietrznych o następujących właściwościach: -łącznej powierzchni załadunkowej nie mniejszej niż 31,00 m3, przy czym: minimalna wewnętrzna wysokość kabiny ładunkowej to 2,60 m; -ze względu na dostęp do powierzchni magazynowych zewnętrzna długość żadnego z samochodów nie może być większa niż ok. 10 m. -wyposażonych w izotermiczną zabudowę przestrzeni ładunkowej z urządzeniami klimatyzacyjnymi, z możliwością zapisu warunków klimatycznych, -pneumatycznym zawieszeniem nadwozia, -z windami samochodowymi i systemem alarmowym, -z możliwością mocowania skrzyń do burt, -z systemem nawigacji satelitarnej (GPS) w każdym samochodzie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: -kadrą - minimum 2 osób z co najmniej 2 letnim doświadczeniem w pakowaniu dzieł sztuki, w tym co najmniej 1 kierowcą na samochód posługującym się językiem angielskim; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na łączną kwotę co najmniej 1 000 000,00 EURO w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 6, na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) w przypadku konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy lub spełnienia wymogów związanych ze zmianą przepisów prawa; b) w przypadku zmiany przez prawodawcę wysokości podatku od towarów i usług w ten sposób, że do wartości netto zostanie doliczona kwota podatku VAT wg nowo wskazanych stawek. c) w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, d) w przypadku zmiany kwoty przeznaczonej na zamówienie z przyczyn obiektywnych, e) zmiany osób wyznaczonych do koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, f) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; g) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego - zmiany dzieł na liście dzieł; - zmiany miejsc transportu; - zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumsztuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Sztuki w Łodzi 90-734 ul. Więckowskiego 36, kancelaria..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Sztuki w Łodzi 90-734 ul. Więckowskiego 36, kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.