Ogłoszenie z dnia 2005-09-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: zakup sprzętu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Informatyki, do kontaktów: Krzysztof ZBROŻEK, tel. +48 32/231-94-24, fax +48 32/231-27-25, pok. 245 II piętro, w godz. 8 - 16. Marek CIEPŁY, tel. +48 32/231-94-24, fax +48 32/231-27-25,pok. 251 II piętro, w godz. 8 - 16., ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2391256, fax 032 2312725, e-mail: in@um.gliwice.pl, www.um.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakup następującego sprzętu: - zestawy komputerowe, - serwery, - oprogramowanie serwerowe i aplikacyjne, - sieciowe urządzenia drukujące, - aktywne urządzenia sieciowe, - notebooki, - projektory multimedialne, - inny sprzęt komputerowy, Wykaz szczegółowy zamawianego sprzętu zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Informatyki ul. Zwycięstwa 21 44-100 Gliwice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130000,00 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 10;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 33000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Szczegółowe warunki uczestnictwa zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Szczegółowe warunki uczestnictwa zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Szczegółowe warunki uczestnictwa zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Szczegółowe warunki uczestnictwa zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: IN-3410/00008/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka lub za pobraniem pocztowym (w przypadku wysyłki dokumentacji pocztą). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.11.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Informatyki, 44-100 Gliwice, ul. Zwycięstwa 21, Sala 254, II piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.09.2005.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla produktów: Veeam Backup & Replication oraz Fortinet
- Przebudowa i remont nawierzchni drogi powiatowej Nr 2970S ul. Wiejska w Pisarzowicach
- Roboty budowlane w podziale na 3 części
- Przeprowadzenie szkolenia praktycznego dla pracowników w zakresie modelowania numerycznego. Znak sprawy: DZPZ.283.57.2025.TB
- Dostawa sprzętu komputerowego do szkół powiatowych w ramach dwóch projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji)
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla trzech jednostek objętych projektem" "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Mirzec"
- Dostawa sprzętu komputerowego w celu podniesienia bezpieczeństwa danych
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





