Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2005-09-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chojno: zakup sprzętu rolniczego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Stadnina Koni Golejewko Sp.zo.o, do kontaktów: Marian Dudzik, Maria Domagała, Golejewko 63, 63-921 Chojno, woj. wielkopolskie, tel. +48 65 5478701, 5478710, fax +48 65 5478731, e-mail: stadnina@skgolejewko.pl, www.skgolejewko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup sprzętu rolniczego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zakupu jest następujący sprzęt rolniczy: 1) Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM 2) Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM 3) Ładowarka teleskopowa, samobieżna min udźwig 2 500 kg, wys. podnoszenia powyżej 6 metrów 4) Opryskiwacz o pojemności zbiornika pow. 2 000 litrów, przyczepiany, belka polowa od 18 metrów 5) Przetrząsacz do siana, szerokość robocza pow. 4 metrów, szerokość transportowa do 3 metrów, liczba karuzeli 4. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stadnina Koni Golejewko, Golejewko 63, 63-921 Chojno. Kod NUTS: PL413. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.10.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe Kod CPV wg słownika 2008: 16.71.00.00 - Ciągniki rolnicze pedałowe Oryginalny kod CPV: 29.34.00.00 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub leśnictwie Kod CPV wg słownika 2008: 16.40.00.00 - Maszyny natryskujące używane w rolnictwie lub ogrodnictwie Oryginalny kod CPV: 29.22.10.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.00.00 - Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe Oryginalny kod CPV: 29.33.20.00 - Maszyny do przygotowania siana Kod CPV wg słownika 2008: 16.32.00.00 - Maszyny do przygotowania siana 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia z uwzględnieniem wszystkich części wynosi 800 000 PLN - netto Wartość zamówienia w przeliczeniu wg kursu z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 marca 2004r. wynosi 197 687,00 euro - netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 07.11.2005; data zakończenia: 30.11.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium na wszystkie cześci zamówienia wynosi 16 000 PLN Gwarancja należytego zabezpieczenia wykonania umowy nie jest wymagana. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za dostarczony w ramach umowy zakupu towar nastąpi w ciągu 60 dni od dnia wystawienia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatku. Dowód wniesienia wadium w wymaganej przez Prawo Zamówień Publicznych formie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadzcenie o wpisie do ewidencji działalności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku o posiadaniu zdolności kredytowej lub posiadaniu środków finansowych w wysokości wartości oferty. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena gwarancja Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.10.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ będzie wydawane bezpłatnie. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwieranie ofert odbędzie się w obecności powołanej przez zamawiającego Komisji przetargowej. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.10.2005, godzina 10:30, Siedziba Dyrekcji Stadniny Koni Golejewko, pok 1.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ciągnik rolniczy - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Moc ciągnika do 100 KM 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.37.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ciągnik rolniczy - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Moc ciągnika powyżej 100 KM 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ładowarka teleskopowa - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: samobieżna minimalny udźwig 2 500 kg, wysokość podnoszenia powyżej 6 metrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.34.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Opryskiwacz rolniczy - szt. 1. 3) Zakres lub wartość: Pojemności zbiornika powyżej 2 000 litrów, przyczepiany, belka polowa minimum 18 metrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.33.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przetrząsacz do siana. 3) Zakres lub wartość: Szerokość robocza powyżej 4 metrów, szerokość transportowa do 3 metrów, liczba karuzeli 4 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





