eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpytkowiceDostawa samochodu z zabudową hakową, nadwozia kontenerowego, kontenerów, mobilnej linii sortowniczej oraz pojemników przeznaczonych do zbiórki, segregacji i wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Spytkowice: Dostawa samochodu z zabudową hakową, nadwozia kontenerowego, kontenerów, mobilnej linii sortowniczej oraz pojemników przeznaczonych do zbiórki, segregacji i wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice
Numer ogłoszenia: 467424 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu z zabudową hakową, nadwozia kontenerowego, kontenerów, mobilnej linii sortowniczej oraz pojemników przeznaczonych do zbiórki, segregacji i wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu z zabudową hakową, nadwozia kontenerowego, kontenerów, mobilnej linii sortowniczej oraz pojemników przeznaczonych do zbiórki, segregacji i wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, które obejmują następujący zakres: Zadanie nr 1 1. Dostawa samochodu fabrycznie nowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 6,5 tony z zabudową hakową do wyciągania i transportu typowych kontenerów KP-7, silnik wysokoprężny o pojemności niemniejszej niż 2,500 cm3, do 3000 cm3, moc silnika - minimum 150 KM; 2. Nadwozie kontenerowe fabrycznie nowe z bocznym ramieniem załadowczym kontenerów, o pojemności 6 m3 do zbiórki odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 110 litrów, 120 litrów, 240 litrów z zamontowaną płytą zgniatającą- wypychającą, służącą do zagęszczania odpadów oraz wypchnięcia zawartości z kontenera, stopień zgniotu odpadów krotność od 2 do 3 współpracującą z samochodem określonym w poz.1 -opis przedmiotu zamówienia 3. Kontenery stacjonarne fabrycznie nowe typowe KP-7 siatkowe, pełne - zamknięte i otwarte o pojemności 7,0 m 3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poz.1, poz.2, poz.3 stanowi załącznik nr 2 poz. 1, poz. 2, poz. 3 do SIWZ Zadanie nr 2 Mobilna linia sortownicza 4 stanowiskowa (wyposażona w kółka umożliwiające przestawianie) do sortowania odpadów komunalnych do pojemników P1100. Linia winna się składać z łamanego przenośnika taśmowego, leja załadowczego, zasilanie 1 fazowe , moc prądu 1,5KW szerokość pasa przenośnikowego minimum 1100mm całkowita długości linii 7500 mm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ Zadanie nr3 Pojemniki na odpady: plastikowe, o pojemności 1100 l, na czterech kółkach, przeznaczone do zbiórki, segregowania odpadów na: szkło, plastik, metal, papier oraz odpady niesegregowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych spełniający warunki i wymagania zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniać następujące warunki: Ocena spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów i oświadczeń zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca w ostatnich 3 latach dokonał dostawy: a) 1 szt. samochodu dostawczego wraz z zabudową specjalistyczną do zbiórki selektywnej odpadów z kontenerów o podobnym charakterze - dla zadania nr 1 b) 1 szt. mobilnej linii sortowniczej na 4 stanowiska o długości linii od 5000 mm do 7500mm - dla zadania nr 2 Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonego dokumentu zasada spełnia nie /spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ zasada spełnia nie/spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ zasada spełnia nie/spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy załącznik nr 1, nr 1 A ,nr 2A do SWIZ, Tabela zgodności parametrów - załącznik nr 2, nr 2 A ,nr 2 B

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach pok.nr 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej dla operacji Uporządkowanie gospodarki odpadami w gminie Spytkowice poprzez rozbudowę systemu zbiórki segregacji i wywozu odpadów komunalnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa samochodu z zabudową hakową, nadwozia kontenerowego, kontenerów przeznaczonych do zbiórki, segregacji i wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 1. Dostawa samochodu fabrycznie nowego o dopuszczalnej masie całkowitej do 6,5 tony z zabudową hakową do wyciągania i transportu typowych kontenerów KP-7, silnik wysokoprężny o pojemności niemniejszej niż 2,500 cm3, do 3000 cm3, moc silnika - minimum 150 KM; 2. Nadwozie kontenerowe fabrycznie nowe z bocznym ramieniem załadowczym kontenerów, o pojemności 6 m3 do zbiórki odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 110 litrów, 120 litrów, 240 litrów z zamontowaną płytą zgniatającą- wypychającą, służącą do zagęszczania odpadów oraz wypchnięcia zawartości z kontenera, stopień zgniotu odpadów krotność od 2 do 3 współpracującą z samochodem określonym w poz.1 opis przedmiotu zamówienia 3. Kontenery stacjonarne fabrycznie nowe typowe KP-7 siatkowe, pełne - zamknięte i otwarte o pojemności 7,0 m 3, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poz.1, poz.2, poz.3 stanowi załącznik nr 2 poz. 1, poz. 2, poz. 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mobilnej linii sortowniczej przeznaczonej do segregacji odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadwozie kontenerowe fabrycznie nowe z bocznym ramieniem załadowczym kontenerów, o pojemności 6 m3 do zbiórki odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 110 litrów, 120 litrów, 240 litrów z zamontowaną płytą zgniatającą- wypychającą, służącą do zagęszczania odpadów oraz wypchnięcia zawartości z kontenera, stopień zgniotu odpadów krotność od 2 do 3 współpracującą z samochodem określonym w poz.1 opis przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pojemników przeznaczonych do zbiórki, segregacji i wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kontenery stacjonarne fabrycznie nowe typowe KP-7 siatkowe, pełne - zamknięte i otwarte o pojemności 7,0 m 3,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.