Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Warszawa: Zakup usługi serwisowania 19 samochodów eksploatowanych w Centrali ARiMR
Numer ogłoszenia: 467292 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: AGENCJA WYKONAWCZA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi serwisowania 19 samochodów eksploatowanych w Centrali ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących dla 19 samochodów eksploatowanych w Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - Samochody marki Skoda Octavia oraz Skoda Superb - 13 (trzynaście) sztuk, b) Zadanie nr 2 - Samochód marki Suzuki Grand Vitara - 2 (dwie) sztuki, c) Zadanie nr 3 - Samochód marki Opel Combo - 2 (dwie) sztuki, d) Zadanie nr 4 - Samochód marki Renault Trafic - 1 (jedna) sztuka, e) Zadanie nr 5 - Samochód marki Hyundai Tucson - 1 (jedna) sztuka. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujacych co najmniej jedno zadanie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Zadanie 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); Zadanie 3 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); Zadanie 4 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); Zadanie 5 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
3. W przypadku zadań nr 1 i 2 wymienionych w rozdziale I pkt. 3 SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał autoryzację Stacji w zakresie napraw i przeglądów marki odpowiedniej dla zadania, na które składa ofertę. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji Stacji w zakresie napraw i przeglądów samochodów odpowiedniej marki powinien być dołączony do oferty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). (b) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą) zgodnie z wymogami rozdziału VIII SIWZ. (c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - rabat na zakup części zamiennych - 40
- 3 - rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
- 4 - rabat na zakup materiałów gumowych i opon samochodowych - 2
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wystawienia przez Wykonawcę poszczególnych faktur VAT zmianie ulegnie wysokość obowiązującej dla danej usługi stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę usługi
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl pod numerem referencyjnym DZP-2610-58/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium oceny ofert określonym w sekcji IV.2.1. poprzez cenę należy rozumieć cenę jednej roboczogodziny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochody marki Skoda Octavia oraz Skoda Superb - 13 (trzynaście) sztuk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Skoda Octavia oraz Skoda Superb - 13 (trzynaście) sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
- 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
- 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Samochód marki Suzuki Grand Vitara - 2 (dwie) sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Suzuki Grand Vitara - 2 (dwie) sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
- 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
- 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Samochód marki Opel Combo - 2 (dwie) sztuki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Opel Combo - 2 (dwie) sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
- 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
- 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Samochód marki Renault Trafic - 1 (jedna) sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Renault Trafic - 1 (jedna) sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
- 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
- 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Samochód marki Hyundai Tucson - 1 (jedna) sztuka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Hyundai Tucson - 1 (jedna) sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
- 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
- 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa akcesoriów do diatermii chirurgicznych na potrzeby Bloków Operacyjnych Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowa wymiana źródeł światła z tradycyjnych na typu LED w instalacji oświetleniowej budynku.
- Remont instalacji odpływu ścieków z wpustów w pomieszczeniu kuchni w budynku nr 69
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji zewnętrznych urządzeń klimatyzacyjnych (dry-coolerów) dla COK w Centrali NBP w Warszawie
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 4 pakietach.
- Świadczenie na rzecz Uniwersytetu Warszawskiego usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej przewodowej realizowanej przez łącza cyfrowe ISDN oraz SIP Trunk do sieci publicznych
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.