eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usługi serwisowania 19 samochodów eksploatowanych w Centrali ARiMR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Warszawa: Zakup usługi serwisowania 19 samochodów eksploatowanych w Centrali ARiMR
Numer ogłoszenia: 467292 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, faks 022 8602903; 6361677,3185411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: AGENCJA WYKONAWCZA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi serwisowania 19 samochodów eksploatowanych w Centrali ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących dla 19 samochodów eksploatowanych w Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: a) Zadanie nr 1 - Samochody marki Skoda Octavia oraz Skoda Superb - 13 (trzynaście) sztuk, b) Zadanie nr 2 - Samochód marki Suzuki Grand Vitara - 2 (dwie) sztuki, c) Zadanie nr 3 - Samochód marki Opel Combo - 2 (dwie) sztuki, d) Zadanie nr 4 - Samochód marki Renault Trafic - 1 (jedna) sztuka, e) Zadanie nr 5 - Samochód marki Hyundai Tucson - 1 (jedna) sztuka. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujacych co najmniej jedno zadanie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Zadanie 2 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); Zadanie 3 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); Zadanie 4 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100); Zadanie 5 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia w/w warunku zostanie w oparciu o informacje zawarte we właściwych dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII. pkt 2 lit (a) SIWZ (oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3. W przypadku zadań nr 1 i 2 wymienionych w rozdziale I pkt. 3 SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał autoryzację Stacji w zakresie napraw i przeglądów marki odpowiedniej dla zadania, na które składa ofertę. Dokument potwierdzający posiadanie autoryzacji Stacji w zakresie napraw i przeglądów samochodów odpowiedniej marki powinien być dołączony do oferty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 2 do SIWZ). (b) Dowód wniesienia wadium (w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, winno ono obowiązywać przez cały okres związania ofertą) zgodnie z wymogami rozdziału VIII SIWZ. (c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - rabat na zakup części zamiennych - 40
  • 3 - rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
  • 4 - rabat na zakup materiałów gumowych i opon samochodowych - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia wystawienia przez Wykonawcę poszczególnych faktur VAT zmianie ulegnie wysokość obowiązującej dla danej usługi stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia za wykonanie przez Wykonawcę usługi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl pod numerem referencyjnym DZP-2610-58/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa - Kancelaria Główna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W kryterium oceny ofert określonym w sekcji IV.2.1. poprzez cenę należy rozumieć cenę jednej roboczogodziny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Samochody marki Skoda Octavia oraz Skoda Superb - 13 (trzynaście) sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Skoda Octavia oraz Skoda Superb - 13 (trzynaście) sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
    • 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
    • 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Samochód marki Suzuki Grand Vitara - 2 (dwie) sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Suzuki Grand Vitara - 2 (dwie) sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
    • 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
    • 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Samochód marki Opel Combo - 2 (dwie) sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Opel Combo - 2 (dwie) sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
    • 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
    • 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Samochód marki Renault Trafic - 1 (jedna) sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Renault Trafic - 1 (jedna) sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
    • 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
    • 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Samochód marki Hyundai Tucson - 1 (jedna) sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usługi na wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz napraw wynikających z tych przeglądów a także usuwanie awarii i wykonywanie napraw bieżących samochodów marki Hyundai Tucson - 1 (jedna) sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. rabat na zakup części zamiennych - 40
    • 3. rabat na zakup materiałów eksploatacyjnych - 8
    • 4. rabat na zakup materiałów gumowych oraz opon samochodowych - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.