eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiBudowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce nr 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-5 (dokończeni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-06

Nowy Dwór Gdański: Budowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce nr 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-5 (dokończenie budowy wydzielonej części obiektu i przekazanie do użytkowania)
Numer ogłoszenia: 46721 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Bałtycka 7, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472333 w .25, faks 055 2475720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce nr 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-5 (dokończenie budowy wydzielonej części obiektu i przekazanie do użytkowania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Stan surowy: Stolarka i ślusarka otworowa w tym m.in.: -dostawa i montaż systemowych przegród w pomieszczeniach NOMEKSÓW -dostawa i montaż dodatkowych drzwi do przestrzeni podschodowej w części administracyjnej KP PSP -montaż odbojnic drzwiowych w części administracyjno-socjalnej budynku KP PSP Stan wykończeniowy: Podłoża i posadzki w tym m.in.: -oczyszczenie i odpowiednie przygotowanie istniejącego podłoża betonowego z wykonanymi nacięciami dylatacyjnymi -wykonanie posadzki epoksydowej gr. min. 4 mm z 10-cm wywinięciem na ściany w wydzielonych pomieszczeniach części techniczno - garażowej KP PSP (nawierzchnia posadzki antypoślizgowa, odporna na długotrwałe działanie wody, olejów silnikowych, smarów, paliwa silnikowego i związków chemicznych używanych w transporcie i działalności straży pożarnej) -wymalowanie stosownymi farbami żywicznymi linii rozgraniczających komunikacji wewnętrznej na posadzkach epoksydowych -wykonanie posadzek z płytek gres w wydzielonych pomieszczeniach części technicznych KP PSP -tymczasowe zabezpieczenie istn. elementów wyposażenia budowlanego na czas robót budowlanych Tynki, okładziny wewnętrzne, sufity podwieszone i malowanie w tym m.in.: -uzupełnienie ubytków tynku wewnętrznego po wcześniejszych robotach instalacyjnych we wszystkich pomieszczeniach części techniczno-garażowej KP PSP -malowanie tynków farbami emulsyjnymi i lateksowymi (ściany i sufity) we wszystkich pomieszczeniach części technicznej KP PSP -ułożenie glazury na ścianach w wydzielonych pomieszczeniach części techniczno - garażowej KP PSP -wykonanie powłoki ściennej z żywic epoksydowych w kanale myjni (pom. 1.60) i kanale inspekcyjnym stan. naprawczego (pom. 1.58) -demontaż i ponowny montaż istn. aparatów elektrycznych przy budowlanych robotach wykończeniowych w pomieszczeniach tech - garażowych obiektu -tymczasowe zabezpieczenie istn. elementów wyposażenia budowlanego na czas robót budowlanych Elementy ślusarsko - kowalskie w tym m.in.: -wykonanie indywidualne stalowych pomostów rewizyjnych oraz odbojów z rur stalowych w pomieszczeniu myjni -dostawa i montaż drabin systemowych ze stali ocynkowanej (drobiny wewnętrzne i zewnętrzne) -wykonanie obramowania z kątownika stal. na kanale inspekcyjnym w pom. stanowiska naprawczego (pom. nr 1.58) -dostawa i montaż systemowego przykrycia kanałów z tworzywa sztucznego wzmocnionego szkłem (kanał myjni - pom. 1.60 i kanał naprawczy/inspekcyjny - pom. 1.58) -obróbka progu wjazdów do garażu kątownikiem ze stali nierdzewnej -wykonanie progów ze stali nierdzewnej w otworach drzwiowych do pom. NOMEKSÓW (po. Nr 1.10, 1.11, 1.12) -dostawa i montaż systemowych odbojnic rurowych przy kanale naprawczym/inspekcyjnym w pomieszczeniu stanowiska naprawczego Elewacje w tym m.in.: -wykonanie miejscowych napraw uszkodzonych warstw istniejącej elewacji po robotach instalacyjnych i ślusarsko-kowalskich realizowanych w ramach bieżącego zadania inwestycyjnego -malowanie elewacji farbami silikonowymi (ściany, ościeża, kominy) -wykonanie cokołu z tynku silikonowego -rozbiórka tymczasowej ściany zewnętrznej w świetle drzwi zewnętrznych w pomieszczeniu mycia węży (pom. nr 1.44) z wykończeniem budowlanym odtworzonego otworu drzwiowego -dostawa i montaż rozety elewacyjnej z blachy nierdzewnej maskującej miejsce przejścia czopucha przez ścianę kotłowni -pokrycie dachówka bitumiczna daszku nad ryzalitem pomieszczenia 1.04, 1.05, 1.06 części biurowej KP PSP -wykonanie opaski wokół budynku KP PSP z płyt bet. chodnikowych w obramowaniu z obrzeży bet. -wykonanie reklamy elewacyjnej PSP Instalacja wod - kan i p. poż. w tym m.in.: -wykonanie podejść elastycznych z zaworami odcinającymi do sanitarnej armatury czerpalnej we wszystkich pomieszczeniach budynku KP PSP -dostawa i montaż przyborów sanitarnych (umywalki, zlewy, kompakty WC, brodziki, koryta do mycia nóg itp.) wraz z odpowiednią armatura czerpalną we wszystkich pomieszczeniach budynku KP PSP Agregat myjni - wysokociśnieniowy z instalacją w tym m.in.: -dostawa i montaż elektrycznego agregatu myjki wysokociśnieniowej (180 bar) w pomieszczeniu myjni Instalacje c.o., w tym: a. instalacja c.o. (orurowanie + armatura odcinająco - regulacyjna) w tym m.in.: -dostawa i montaż głowic termostatycznych do wszystkich zaworów grzejnikowych na obiekcie Wentylacja mechaniczna Instalacja sprężonego powietrza (dodatkowa instalacja garażowa) w tym m.in.: -wykonanie indywidualnej instalacji garażowej sprężonego powietrza do zasilania układów hamulcowych samochodów ciężarowych Instalacja elektryczne i telekomunikacyjne WLZ, inst. siłowa, sterownicza i zestawów. gniazdowych w tym m.in.: -dodatkowe podłączenie rozdzielni głównej RG (pom. nr 1.46) z urządzeniem UPS w nowej lokalizacji (pom. nr 1.26) Inst. oświetleniowa i gniazd wtykowych w tym m.in.: -dostawa i montaż oświetlenia zewnętrznego i zewnętrznych gniazd wtyczkowych -dostawa i montaż oświetlenia reklamy fasadowej PSP -dodatkowa instalacja elektryczna oświetleniowa i gniazda wtyczkowego nad stropem pomieszczeń technicznych (lokalizacja centrali wentylacyjnej) -usunięcie kolizji kablowej z wejściem rewizyjnym do przestrzeni nad stropem pomieszczeń technicznych (lokalizacja centrali wentylacyjnej) -ułożenie istniejących przewodów elektrycznych w korytkach instalacyjnych w pomieszczeniu garażu -uzupełnienie opraw oświetleniowych w pomieszczeniach administracyjnych Instalacja alarmowa w tym m.in.: -montaż zewnętrznych paneli systemu alarmowego (mat. inwestora) Instalacja nagłośniająca w tym m.in.: -montaż głośników zewnętrznych systemu nagłaśniającego (mat. inwestora) Inst. piorunochronna i uziemiająca w tym m.in.: -dokończenie dachowych elementów instalacji piorunochronnej Przyłącza wod-kan., kan. sanit.,kan.deszcz. i p.poż. Przyłącze kanalizacji sanitarnej w tym m.in.: -przegląd, oczyszczenie i ewentualna naprawa istn. odc. sieci kanalizacyjnej -dokończenie wszystkich istn. studni rewizyjnych w części przyziemia -wykonanie rurociągu tłocznego od przepompowni do oczyszczalni ścieków Przyłącze kanalizacji deszczowej w tym m.in.: -przegląd, oczyszczenie i ewentualna naprawa istn. odc. sieci kanalizacyjnej -wykonanie brakujących odcinków sieci kanalizacyjnej do / i z przepompowni oraz do odbiornika -montaż i podłączenie korytek odwodnienia liniowego z mat. stanowiących dostawę inwestorską -dokończenie wszystkich istn. studni rewizyjnych i wpustów ulicznych w części przyziemia -dostawa i montaż: przepompowni ścieków deszczowych i technologicznych obiektów oczyszczania wód deszczowych -wykonanie zrzutu ścieków deszczowych do odbiornika Sieci zewnętrzne elektryczne i telekomunikacyjne Sieć oświetlenia zewnętrznego w tym m.in.: -ułożenia kabla zasilającego sygnalizatory drogowe -dostawa i montaż sygnalizatorów drogowych ROBOTY DROGOWE WEWNĄTRZZAKŁADOWE Roboty ziemne w tym m.in.: -roboty ziemne przy budowie chodników Podbudowy w tym m.in.: -usunięcie warstwy organicznej i oczyszczenie powierzchni istn. podbudowy drogowe -wykonanie ostatniej warstwy podbudowy nawierzchni dróg, parkingów i placów manewrowych -wykonanie wszystkich warstw podbudowy chodników Nawierzchnie w tym m.in.: -nawierzchnie z POLBRUKU dróg, parkingów, placów manewrowych i chodników POWIATOWE STANOWISKO KIEROWANIA - PSK PSK - telekom w tym m.in.: -dostawa i montaż 2-osobowego kompletnego stanowiska dyspozytorów PSP -dostawa i montaż 2-osobowegfo kompletnego stanowiska dyspozytorów Pogotowia Ratunkowego -dostawa i montaż kompletnego systemu automatyki i sterowania -dostawa i montaż masztu anteny radiowej PSK PSK - zakotwienie masztu antenowego w tym m.in.: -wykonanie konstrukcji wsporczej pod maszt i odciągi na dachu budynku KP PSP ROZRUCH OBIEKTU I PRZEKAZANIE DO UŻYTKOWANIA w tym m.in.: -przegląd, uruchomienie oraz kalibracja i regulacja wszystkich systemów i instalacji obiektu KP PSP -wykonanie niezbędnych badań i pomiarów instalacji oraz skompletowanie stosownych dokumentów, operatów i inwentaryzacji warunkujących dopuszczenie obiektu KP PSP do rozruchu eksploatacyjnego i użytkowania -merytoryczny nadzór techniczny nad pracą systemów i instalacji w okresie prób eksploatacyjnych -stosowne oczyszczenie wszystkich elementów wykończenia budowlanego obiektu po robotach budowlanych przed jego zasiedleniem przez użytkownika -oczyszczenie terenu w granicach do zainwestowania z odpadów budowlanych wraz z ich utylizacją.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art.45 Ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: -w pieniądzu -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -w gwarancjach bankowych -w gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5. pkt.2. Ustawy z dnia 9. listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr 30 8306 0003 0000 4835 2000 0030

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1. i ust.2. Ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art.22 ust.1. - tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.6.2. SIWZ 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie - co najmniej 2. (dwóch) zamówień publicznych polegających na wykonaniu robót budowlanych w zakresie obiektów straży pożarnej [CPV: 45216121-8]: -o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.250.000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) -w tym minimum 1. (jednego) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN brutto (z podatkiem VAT) -przy czym zrealizowane zamówienia referencyjne powinny łącznie obejmować wykonanie co najmniej następujących rodzajów robót, tj.: -rob. ogólnobudowlane (murowe, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, ślusarsko-kowalskie, elewacyjne itd.) -rob. sieci, instalacji i urządzeń wod-kan -rob. instalacji gazowych -rob. instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania -rob. instalacji i urządzeń klima-went -rob. sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych -rob. instalacji alarmowych i nagłaśniających -rob. instalacji logicznych; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.3. SIWZ b.dysponowanie: -kierownikiem budowy: -posiadającym minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych -posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej -będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego -kierownikiem/ami robót branży sanitarnej: -posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych -posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego -kierownikiem robót branży elektrycznej: -posiadającym minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych -posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych -będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego Zgodnie z Ustawą z dnia 7. lipca 1994 r. - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będący członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.4., 6.5. i 6.6. SIWZ 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500.000,00 PLN Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.7. SIWZ 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów wymienionych w pkt.6.8 i 6.9. SIWZ oraz oświadczeń Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt.5.2)a. i 5.3). SIWZ przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt.6. SIWZ, metodą SPEŁNIA NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A: Potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wynikające z art.22. i art.24. Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR A-3 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-4 do SIWZ b) W wykazie należy wymienić roboty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunku określonego w pkt.5.2)a. SIWZ c) Dla robót wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - przedmiotowe dokumenty winny zawierać wszystkie informacje zawarte w wykazie d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt.5.2)a. SIWZ. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uwaga: a) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-5 do SIWZ b) W wykazie należy określić: -personalia osób przewidzianych do pełnienia obowiązków kierownika budowy i kierowników robót branżowych -liczbę lat doświadczenia zawodowego osób j/w licząc od daty uzyskania przez ich stosownych uprawnień budowlanych -specjalność i zakres uprawnień budowlanych posiadanych przez osoby j/w -dokumenty identyfikujące uprawnienia budowlane osób j/w i ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzając spełnienie warunku podanego w pkt.5.2)b. SIWZ c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedmiotowy wykaz Wykonawcy składają wspólnie 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.6.4., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: a) Dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt.6.4. SIWZ, należy złożyć z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymienionych w pkt.5.2)b. SIWZ, tj.: zaświadczenia o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzając wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w pkt.5.3). SIWZ. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) określonym w art.24 ust.1. pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) określonym w art. 24 ust.1. pkt.9. Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B: Potwierdzenia spełniania przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ: 10. Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt.2) Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR A-3 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w: 1) pkt.2.; pkt.8.; pkt.9. lit. b) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) pkt.9. lit. a) SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24. ust.1. pkt.4-8 Ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt.1. UWAGI, ppkt.1) lit. a) i c) oraz ppkt.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.1. UWAGI, ppkt.1) lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3. miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt.2. UWAGI stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7 tel. 055 247 23 33; fax. 055 247 57 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7 pokój Nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.