eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa wyposażenia do Centrum Kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Olsztyn: Dostawa wyposażenia do Centrum Kultury
Numer ogłoszenia: 4669 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Rodziewiczówny 3, 10-030 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5270964, fax 089 5273951.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.olsztyn.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.mok.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do Centrum Kultury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż następującego asortymentu: - meble biurowe - zadanie I - oznaczenie CPV: 36100000-2; 36121000-5; 36122300-5; 36121100-6; - meble tapicerowane, krzesła - zadanie II - oznaczenie CPV: 17216100-0; 361125000-0; 36111420-2; - meble kuchenne - zadanie III - oznaczenie CPV: 36131000-8; - meble stylizowane - zadanie IV - oznaczenie CPV: 36143000-5; - rolety, zasłony - zadanie V - oznaczenie CPV: 17215000-2; - sprzęt elektryczny - zadanie VI - oznaczenie CPV: 29710000-9; 29524140-1; 28620000-4; 29713500-5, 29460000-1; 29711360-7; 29711361-4; 29711100-7; 29541500-8; 29711340-1 - modułowy system ekspozycyjny - zadanie VII - oznaczenie CPV: 31527000-6; 31527260-6; - komputery, drukarki , monitory i inne -zadanie VIII- oznaczenie CPV: 30231000-7; 30213300-8; 33195100-4; 29836300-1; 30233235-7; 30000000- 9; 30231250-4 Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do oględzin i dokładnego obmierzenia wszystkich pomieszczeń w celu prawidłowej wyceny oferty, a następnie wykonania i montażu mebli i sprzętu ( wcześniej należy ustalić termin z Zamawiającym pod nr tel. (089 5270964 ). Dopuszcza się, zatem możliwość odstępstwa od podanych w załączniku nr 1 do SIWZ wymiarów mebli w uzasadnionych przypadkach wynikających z dokonanych obmiarów pomieszczeń (zmiany wymiarów należy uwzględnić w załączniku). Dokładne dane na temat powyższych zadań przedstawia załącznik Nr 1 załączony do niniejszej specyfikacji. Należy dostarczyć asortyment o parametrach nie gorszych niż przedstawione w załączniku. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. a)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. b)Oferta złożona w danym zadaniu musi zawierać wszystkie pozycje z tego zadania w ilościach podanych przez Zamawiającego. c)Oferty złożone na poszczególne zadania rozpatrywane będą oddzielnie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 UZP: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu wg reguły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymagań, o których mowa w pkt. III.2 Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1. b,c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt.1. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) na potwierdzenie, że oferowana dostawa w zakresie poszczególnych zadań spełnia wymagania określone przez zamawiającego, wykonawca przedstawi opisy wraz ze zdjęciami (np. prospekty, katalogi) mebli zaproponowanych w poszczególnych zadaniach - będą one stanowić podstawę oceny zgodności oferowanych mebli z wymaganiami odnośnie przedmiotu zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.1 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mok.olsztyn.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury ul. Rodziewiczówny 3 10-030 Olsztyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW: EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PRIORYTETU 1 - ROZBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY SŁUŻĄCEJ WZMACNIANIU KONKURENCYJNOŚCI REGIONÓW I PRIORYTETU 3 - ROZWÓJ LOKALNY, Z WYŁĄCZENIEM DZIAŁANIA 3.4 - MIKROPRZEDSIĘBIORSTWA, ZINTEGROWANEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO ROZWOJU REGIONALNEGO 2004 - 2006 I BUDŻETU PAŃSTWA Nazwa zadania: Adaptacja kamienicy przy ul. Dąbrowszczaków 3 na Centrum Kultury w Olsztynie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe: oznaczenie CPV: 36100000-2; 36121000-5; 36122300-5; 36121100-6, zgodnie z załącznikiem nr 1(opisem przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble tapicerowane, krzesła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble tapicerowane, krzesła - oznaczenie CPV: 17216100-0; 361125000-0; 36111420-2; zgodnie z załącznikiem nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble kuchenne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble kuchenne - oznaczenie CPV: 36131000-8- zgodnie z załącznikiem nr 1 (opisem przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble stylizowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble stylizowane - zadanie IV - oznaczenie CPV: 36143000-5;zgodnie z załącznikiem nr 1 (opisem przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rolety, zasłony - zadanie V - oznaczenie CPV: 17215000-2;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety, zasłony - oznaczenie CPV: 17215000-2; zgodnie z załącznikiem nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzęt elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt elektryczny - oznaczenie CPV: 29710000-9; 29524140-1; 28620000-4; 29713500-5, 29460000-1; 29711360-7; 29711361-4; 29711100-7; 29541500-8; 29711340-1 zgodnie z załącznikiem nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Modułowy system ekspozycyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modułowy system ekspozycyjny - oznaczenie CPV: 31527000-6; 31527260-6;zgodnie z załącznikiem nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.70.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komputery, drukarki , monitory i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery, drukarki , monitory i inne - oznaczenie CPV: 30231000-7; 30213300-8; 33195100-4; 29836300-1; 30233235-7; 30000000- 9; 30231250-4, zgodnie z załącznikiem nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.