Ogłoszenie z dnia 2006-09-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Bytom: remont Alei Marka Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Bytom Reprezentowana przez Prezydenta Miasta Bytomia, do kontaktów: Maciej Brzezina, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2816307, fax 032 2816307, e-mail: inw1@um.bytom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.bytom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont Alei Marka. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Bytom - Aleja Marka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Aleja Marka znajduje się w północnej części śródmieścia Bytomia i biegnie wzdłuż ul. Kraszewskiego pomiędzy ulicami Aleja Legionów i Powstańców Śląskich. Otoczenie alei tworzą cmentarz, w tym zabytkowy cmentarz 'Mater Dolorosa'. Aleja ma charakter rekreacyjnego skweru dla mieszkańców dzielnicy. Jest urządzona zielenią niską i wysoką. Wzdłuż alei głównej zlokalizowane są dwa place zabaw oraz kompleks sportowy. Remont i modernizacja dotyczy czterech głównych przedsięwzięć: 1. Uzupełnienie oświetlenia: należy zamontować dodatkowe latarnie w celu uzupełnienia istniejącego oświetlenia. Rozmieszczenie masztów latarń, przebieg kabli i przyłącza - według istniejącego projektu instalacji elektrycznej, 2. Zagospodarowanie i wykonanie nawierzchni alei głównej z kostki betonowej szlachetnej, barwionej według rysunków, naprawa nawierzchni placów zabaw, ułożyć krawężniki parkowe, zamontować ławki i kosze na śmieci wg. podanych wzorów, 3. Wykonanie schodów terenowych na skarpie biegnącej wzdłuż alei, zgodnie z projektem technicznym. 4. Wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej z kostki betonowej. Przedmiot zamówienia określa szczegółowo przedmiar robot wraz z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumentację powykonawczą, pomiar powykonawczy zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem podziemnym oraz atesty na wszystkie materiały, które tego wymagają. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonane roboty minimum 36 miesięcznej gwarancji, oraz co najmniej 36 miesięcznego okresu rękojmi, licząc od daty odbioru końcowego robót. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawcę. W związku z powyższym wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także wskazać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Termin wykonania robót: do ośmiu tygodni od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do15 grudnia 2006 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki szczegółowe stawiane wykonawcom przystępującym do nin. postępowania: a) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zadania inwestycyjne, modernizacyjne lub remontowe terenów zielonych, o wartości co najmniej 240.000,00 zł brutto każde oraz doręczyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie. b) W wykonaniu zamówienia winna uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej oraz co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; osoby te winny posiadać aktualny wpis na listę Izby Inżynierów Budownictwa. c) Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" , przy czym za wykazanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedno zadanie inwestycyjne, modernizacyjne lub remontowe terenów zielonych, o wartości co najmniej 240.000,00 zł brutto każde oraz przedstawienie dokumentu potwierdzającego ich należyte wykonanie, wykonawcy (wykonawcom działającym wspólnie) przyznane będą - 2 pkt., za każdą następną robotę o zakresie i wartości jak w pkt. I ppkt 2a - 1 pkt. Nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia tych warunków (największą liczbę punktów) W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót, o których mowa w pkt I ppkt 2a. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. oraz (jeżeli dotyczy) 9) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy z mocy prawa, 10) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. W/w oświadczenia i dokumenty winny być załącznikiem do składanego przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu. Wzór wniosku i załączników można pobrać w siedzibie zamawiającego tj.: Wydział Gospodarki Komunalnej i Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bytomiu, pok. 308, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom. Zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie załączyć do wniosku jw. oświadczenia i dokumenty określone w pkt. III ppkt 2, 3, 4, 5 i 9. Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum. Forma składanych dokumentów: W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i dokumenty wykonawca winien - w formie pisemnej - złożyć osobiście lub przesłać na adres, jak podano w sekcji I cz. I pkt 1.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA ROK 2026
- Dostawa leków programowych i ogólnych - uzupełnienie
- Modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Królowej Jadwigi 2 w Bytomiu
- Świadczenie usług w zakresie transmisji danych i dostępu do sieci Internet dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 63 im. Janusza Korczaka z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





