eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › realizacja projektu e-Szczytno - Program Budowy Społeczeństwa Informacyjnego - etap I na lata 2004-2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46634

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczytno: realizacja projektu e-Szczytno - Program Budowy Społeczeństwa Informacyjnego - etap I na lata 2004-2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Szczytno, do kontaktów: Piotr Gudzbeler, ul. Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6247200, fax 089 6247201, e-mail: um@um.szczytno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): um@um.szczytno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): http://szczytno-um.bip-wm.pl/public/ Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja projektu e-Szczytno - Program Budowy Społeczeństwa Informacyjnego - etap I na lata 2004-2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Miejski w Szczytnie, ul. Henryka Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta w Szczytnie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem, dostawa i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów obejmującego obsługę kwalifikowanego i niekwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz portalu cyfrowego zintegrowanego z Biuletynem Informacji Publicznej, wykonanie infrastruktury teleinformatycznej, w tym dostawy fabrycznie nowych serwerów oraz fabrycznie nowych zestawów komputerowych i laptopów, dostawa systemu archiwizacji, dostawa systemu antywirusowego, dostawa i instalacja kiosku internetowego(Publiczny Punkt Dostępu do Internetu) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia deklaracji zgodności lub certyfikatów potwierdzających posiadanie przez dostarczone do urzędu urządzenia oznakowania CE zgodnie z ustawą z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności. Zamawiający dopuszcza złożenie w/w dokumentów w języku polskim 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 474943,60 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający od Wykonawców zaproszonych do składania ofert będzie żądał wadium w wysokości - 10.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: A.1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 złotych; b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1.000.000 złotych; c) legitymują się w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych średniorocznym obrotem na poziomie co najmniej 3.000.000 złotych. A.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawcę, który: a) zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, każde o złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, obejmujące dostawy sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem, o wartości każdego zamówienia nie niższej niż 500.000 złotych brutto; b) zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w zakresie wdrożenia zintegrowanego informatycznego systemu wspomagania zarządzania w jednostce sektora finansów publicznych, obejmujące łącznie co najmniej następujące moduły funkcjonalne: - Rachunkowość finansowa, - Rachunkowość budżetowa, - Obsługa płac, - Moduł analityczno-raportowy. oraz usługi: - Analizę przedwdrożeniową, - Migrację danych, - Szkolenia użytkowników, - Serwis i nadzór autorski, o wartości nie niższej niż 500.000 złotych brutto c) zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie w zakresie wdrożenia w jednostce sektora finansów publicznych systemu elektronicznego obiegu dokumentów, obsługującego co najmniej 100 użytkowników, wraz z portalem cyfrowym, obejmującego obsługę kwalifikowanego i niekwalifikowanego podpisu elektronicznego. d) posiada wdrożony system zarządzania jakością w zakresie zarządzania projektami związanymi z wytworzeniem i wdrożeniem systemów teleinformatycznych. e) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, o następujących kwalifikacjach: - Kierownik projektu - minimum 2 osoby, każda z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 projektów informatycznych obejmujących swym zakresem wykonanie i wdrożenie oprogramowania, posiadające certyfikat w zakresie prowadzenia projektów, wystawiany przez organizację IPMA, PMI lub równoważną. - Inżynier systemowy - minimum 2 osoby, każda z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w realizacji projektów z zakresu integracji systemów informatycznych, w tym minimum 1 osoba z certyfikatem producenta serwerów oraz minimum 1 osoba z certyfikatem poświadczającym kwalifikacje we wdrażaniu systemów backupu i archiwizacji. - Projektant/ programista - minimum 3 osoby, każda o kwalifikacjach z zakresu projektowania aplikacji. W przypadku składania wspólnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku Wykonawców, warunki opisane w punktach a), b), c), d), e) winny być spełnione łącznie przez Wykonawców składających wspólny wniosek Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków odbędzie się metodą : spełnia/ nie spełnia W przypadku, gdy warunki opisane w pkt. III.2.A.1, A.2. spełni więcej niż 5 Wykonawców, zamawiający celem określenia grupy Wykonawców dopuszczonych do składania wniosków zastosuje następujące kryteria kwalifikacji: a) Wykonawcy, który przedstawi wykaz zrealizowanych zamówień odnoszących się do wymagania określonego w pkt. III.2.A.2 pkt. a) zostanie przyznana następująca punktacja: - 2 zrealizowane zamówienia - 0 punktów, - każde następne zrealizowane zamówienie - 3 punkty, nie więcej jednak, niż 30 punktów za to kryterium. b) Wykonawcy, który przedstawi wykaz zrealizowanych zamówień odnoszących się do wymagania określonego w pkt. III.2.A.2 pkt. c) zostanie przyznana następująca punktacja: - od 100 do 200 użytkowników systemu elektronicznego obiegu dokumentów - 0 punktów, - za każdych następnych 100 użytkowników - 3 punkty, nie więcej jednak, niż 30 punktów za to kryterium. Ocenie będzie podlegać łączna ilość użytkowników wykazanych we wszystkich referencjach odnoszących się do wymagania określonego w pkt. III.2.A.2 pkt. c) c) Wykonawcy, który przedstawi wykaz osób realizujących zamówienie, odnoszących się do wymagania określonego w pkt. III.2.A.2 pkt. e) zostanie przyznana następująca punktacja: - za każdą osobę wykazaną w kategorii kierownik projektu, inżynier systemowy oraz projektant/programista, która posiada doświadczenie zawodowe nabyte w związku z realizacją projektu w jednostce samorządu terytorialnego - 1 punkt, nie więcej jednak, niż 7 punktów za to kryterium. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców uzyska taką samą liczbę punktów kwalifikujących Wykonawcę na piąte miejsce, czynnikiem decydującym o kwalifikacji do drugiego etapu postępowania będzie łączna wartość zamówień przedstawionych przez Wykonawcę w wykazie zamówień, zdefiniowanych w pkt. III.2.A.2 pkt. a). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, g) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków; h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; i) sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty potwierdzające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za cały ten okres. j) wykaz zamówień opisanych w pkt. III.2.A.2. a), b), c) wraz z podaniem nazw i adresów Odbiorców, wartości realizowanych zamówień, dat rozpoczęcia i zakończenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. k) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości odpowiadające wymaganiom sformułowanym w pkt.III.2.A.2.d), potwierdzające, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie zarządzania jakością w zakresie zarządzania projektami informatycznymi lub inny równoważny dokument potwierdzający spełnianie wymogów jakościowych w opisanym zakresie. l) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, odpowiadających wymogom sformułowanym w pkt. III.2.A.2.e), wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (ze wskazaniem Odbiorców i zakresu wykonywanych u nich czynności) oraz informacją na temat kwalifikacji zawodowych, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia lub certyfikaty. W przypadku składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.B pkt. a) do f) dotyczy każdego z podmiotów, natomiast każdy z pozostałych dokumentów może być złożony przez jeden z podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedstawić wraz z ich tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 50 2. Ocena technologiczna rozwiązania 45 3. Warunki gwarancji 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Szczytnie, ul. Henryka Sienkiewicza 1, 12-100 Szczytno, pokój 123.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie będzie dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.5. Budowa Społeczeństwa Informacyjnego w ramach Projektu nr Z/2.28/I/1.5/388/05 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.