Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wołów: budowa leśniczówki Rudno Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wołów, do kontaktów: Mirosława Bułka, ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 071 380 93 63, fax 071 380 93 63, e-mail: biuro.wolow@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wroclaw.lasy.gov.pl/wolow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa leśniczówki Rudno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nadleśnictwo Wołów, miejscowość Rudno; gmina Wołów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa leśniczówki w miejscowości Rudno - budowa budynku mieszkalno-administracyjnego wraz z budynkiem gospodarczym, zgodnie z projektem określonym przez zamawiającego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości przekraczającej równowartość 60 000 euro i nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł w formie okreslonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum trzy prace o podobnym charakterze i wartości, c. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). g. Udzielą na wykonane prace gwarancji na okres min. 3 lat Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt VII niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], b) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. c) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane prace na okres min 3 lat, d) aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: (a) osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm ), (b) urzędujących członków władz osób prawnych. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; i) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; j) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, k) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadający swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, l) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, m) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 08:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 03.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.10.2006, godzina 09:00, Nadleśnictwo Wołów, ul. Leśna 37, 56-100 Wołów, pok. nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.08.2006.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- "Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych DDP w Wołowie, współfinansowany w projektu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 nr FEDS.07.07-IP.02-0003/
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nasz Dom w Mojęcicach w roku 2026
- KOMPLEKSOWA ODNOWA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY WOŁÓW
więcej: przetargi w Wołowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





