eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW CZĄSTKOWYCH CHODNIKÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-20

Ogłoszenie nr 46618 - 2017 z dnia 2017-03-20 r.

Pabianice: WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW CZĄSTKOWYCH CHODNIKÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19952


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 365914881, ul. Warzywna  1, 95-200  Pabianice, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 215-97-72, 42 215-95-37, faks 42 215-95-22, e-mail sekretariat@zdizm.pabianice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdm.pabianice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE BIEŻĄCYCH REMONTÓW CZĄSTKOWYCH CHODNIKÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/ZDM/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżących remontów cząstkowych chodników - bieżących napraw nawierzchni chodników, ciągów pieszo - rowerowych, parkingów dróg gminnych z kostki betonowej, płyt chodnikowych na terenie miasta Pabianice w roku 2017. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) zabezpieczenie miejsca remontowanego odcinka, b) wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeśli dotyczy): - zajęcie fragmentu chodnika, - zajęcie fragmentu jezdni, c) roboty drogowe na chodnikach. Uwaga: Uszczegółowienie rodzaju wykonywanych czynności przy danej pozycji katalogowej zostało zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zakres prac szczegółowo określają: a) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 6. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku. Realizacja przedmiotu będzie przebiegała sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie pojedynczych zleceń. 7. W celu realizacji zamówienia, Wykonawca musi wykazać dysponowanie n/w sprzętem: a) Koparko - ładowarka o pojemności łyżki nie mniejszej niż 0,15 m3 - 1 szt. b) Samochód samowyładowczy min. 5 ton - 1 szt. c) Zagęszczarka spalinowa - 1 szt. d) Przecinarka spalinowa do betonu - 1 szt. 8. Uwagi realizacyjne: a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przystąpił do wykonania robót określonych w zleceniu w następujących terminach: - czas przystąpienia do robót zleconych przez Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia (telefon, fax, e-mail), - czas przystąpienia do usunięcia (zabezpieczenia) miejsc zagrażających bezpieczeństwu ustala się na: - do 6 godzin w dni powszednie, - do 12 godzin w dni wolne i święta, b) Wykonawca powinien dysponować telefonem stacjonarnym i telefonem komórkowym do bezpośredniej łączności Zamawiającego z Wykonawcą - osobą usuwającą awarię - wskazaną do kontaktów w umowie. Przekazanie danego zakresu robót nastąpi protokołem przekazania terenu budowy, w którym zostaną określone: lokalizacja, powierzchnia robót, data przekazania, termin wykonania. c) Odbiór wykonanych robót zostanie dokonany przez Zamawiającego po uprzednim pisemnym zgłoszeniu gotowości przez Wykonawcę. Dokumentem potwierdzającym odbiór będzie protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę wraz z obmiarem powykonawczym, uproszczonym kosztorysem powykonawczym, szkicem z zaznaczeniem lokalizacji remontowanego fragmentu robót, atesty (przy użyciu materiałów nowych, dostarczonych przez Wykonawcę), który będzie równocześnie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. d) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji robót. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia od momentu jego powiadomienia f) Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia uzupełniającego do wysokości 50% zamówienia podstawowego. 9. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe (etapowe), b). Podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c). Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). Sposób rozliczeń - wynagrodzenie kosztorysowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 10. Kody CPV: - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45.23.32.22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia od momentu jego powiadomienia. 3. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 4. Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną. 5. Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek. 6. Zamawiający zabrania jakiegokolwiek składowania w miejscu realizacji prac uzyskanych w trakcie realizacji prac odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81092.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mariusz Malarczyk HUBERTUS,  ,  Al. Piłsudskiego 67/49,  90-329,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77957.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77957.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132615.62
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.