eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Ełk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 466082 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Warunki zamówienia: Parametry graniczne dla analizatora koagulologicznego: Wymagane właściwości aparatu Opis aparatu sporządzony przez Oferenta 1. Pełna automatyzacja procesu oznaczania wraz z rozcieńczaniem próbek, analizator fabrycznie nowy 2. Analizator typu random access, możliwość pracy w trybie CITO i BATCH; możliwość wstawienia próbki CITO w każdej pozycji probówkowej 3. Wydajność oznaczeń dla PT powyżej 100 ozn./godz. 4. Możliwość oznaczeń zarówno metodami wykrzepialnymi (odczyt na zasadzie nefelometrii, jak i chromogennymi/immunologicznymi (odczyt kolorymetryczny) 5. Oferowany panel oznaczeń:PT, APTT, fibrynogen met. Claussa, D-dimery, antytrombina III, białko C, białko S, plazminogen, czynniki krzepnięcia, heparyna 6. Możliwość wprowadzania programów zdefiniowanych przez użytkownika 7. Oddzielne igły pipetujące dla odczynników i prób badanych 8. Aparat wyposażony w wewnętrzny czytnik kodów paskowych próbek 9. Brak konieczności wykonywania oddzielnych krzywych kalibracyjnych do fibrynogenu i D-dimerów dla różnych części (skali wysokiej i niskiej) zakresu pomiarowego; automatyczne rozcieńczanie kalibratorów na pokładzie 10. Czujniki poziomu cieczy dla prób badanych i odczynników 11. Możliwość załadowania co najmniej 10 odczynników na pokładzie aparatu 12. Możliwość załadowania co najmniej 30 próbek w jednej serii lub ciągłe dostawianie próbek 13. Automatyczne monitorowanie ilości dostępnych odczynników i kuwet reakcyjnych na pokładzie aparatu 14. Aparat wyposażony w nagrzewarkę kuwet reakcyjnych umożliwiającą posiadanie w każdej chwili kuwety reakcyjnej gotowej natychmiastowo do pracy 15. Automatyczne ładowanie kuwet reakcyjnych do bloku pomiarowego i automatyczne usuwanie zużytych kuwet bez konieczności nadzoru użytkownika: możliwość doładowywania kuwet w trakcie pracy analizatora 16. Automatyczne załadowanie na pokład analizatora co najmniej 250 kuwet reakcyjnych zapewniających długą pracę aparatu bez konieczności nadzoru użytkownika 17. Możliwość wstawiania prób zarówno na probówkach, bezpośrednio po odwirowaniu, bez konieczności odciągania osocza jak i w naczynkach typu cup. Podać jakie typy probówek są akceptowane przez analizator 18. Możliwość wstawienia odczynników na pokład aparatu w firmowych opakowaniach 19. Oprogramowanie analizatora wyposażone w bazę danych pacjentów (wraz z przechowywaniem krzywych reakcji wszystkich wykonywanych analiz dla pacjentów), danych kalibracyjnych (wraz z przechowywaniem krzywych kalibracyjnych) i system kontroli jakości wykonywanych badań, wraz z wykresami Levy-Jenningsa 20. Po zakończeniu dzierżawy wykasowanie danych z aparatu w obecności pracownika Pro-Medica 21. Komunikacja dwukierunkowa z zapytaniem. Podłączenie do systemu komputerowego ATD Software po stronie oferenta 22. Obsługa aparatu zarówno przez ekran dotykowy jak i tradycyjną klawiaturę komputerową i mysz 23. Odczynniki do oznaczania czasu protrombinowego w oparciu o rekombinowaną tromboplastynę ludzką (ISI ok.1). Trwałość odczynnika po rekonstytucji 10 dni w aparacie 24. Odczynnik do oznaczani APTT-ciekły, trwałość na pokładzie co najmniej 5 dni 25. Odczynnik do D-dimerów-do oznaczeń ilościowych, w oparciu o przeciwciała monoklonalne: trwałość co najmniej 4 tygodnie w temperaturze lodówki. Odczynnik posiada certyfikat FDA poświadczający jego wiarygodność do wykluczania choroby zatorowo-zakrzepowej (zarówno zatoru płucnego jak i zakrzepicy żył głębokich) 26 Odczynnik do fibrynogenu klasyczną metodą Claussa; możliwość zamrożenia odczynnika 27 Trwałość materiałów kontrolnych do metod krzepnięcia co najmniej 24 h na pokładzie aparatu 28 Bezpłatny serwis i przeglądy okresowe co 180 dni. Reakcja serwisu w ciągu 24 godzin 29 W wypadku awarii po 24 godz. od zgłoszenia , transport i wykonanie badań w innym laboratorium na koszt oferenta 30 Kontrola na 3 poziomach: 1x N 1x Patologiczna niska/PL/ 1x Patologiczna wysoka/PH/ Kontrola D-dimer 2 poziomy 31 Do przetargu należy doliczyć ilość odczynników na kalibracje i kontrole: D-dimery - 1x dziennie N i P PT, APTT - 1x dziennie N i PL lub PH 32 AT III - należy tak skalkulować potrzebną ilość opakowań aby przez cały czas trwania umowy był dostępny odczynnik w terminie ważności. Kontrola dla AT III - przy każdym badaniu. Szacowana ilość oznaczeń koagulologicznych na 24 miesiące: Lp Nazwa badania Ilość 1 APTT 10000 2 PT 20000 3 Fibrynogen 800 4 D-dimery 6000 5 AT III 200 RAZEM 37.000 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: 4.800,00 zł słownie: cztery tysiące osiemset zł 00/100

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem ( tj. dostawa odczynników do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą analizatora ) i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł ; ( słownie: sto tysięcy zł 00/100 ) , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane odczynniki i artykuły zużywalne oraz analizator odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie , iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wymaganych w SIWZ. b) oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymogami prawa wspólnotowego i polskiego, spełnia wymagania jakościowe. c) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną. Powyższy zapis dotyczy tylko Wykonawców, którzy są uprawnieni do posiadania w/w dokumentów , a w przypadku braku obowiązku posiadania , każdy Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie potwierdzające taki stan.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ; pokój 0/27A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.