Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-09
Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Politechniki Gdańskiej w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 46601 - 2011; data zamieszczenia: 09.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Politechniki Gdańskiej w Sopocie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, dla Centrum Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Politechniki Gdańskiej w Sopocie, w podziale na 11 części: Część 1 - Jaja kurze Część 2 - Mięso i wędliny Część 3 - Produkty głęboko mrożone Część 4 - Oleje i tłuszcze Część 5 - Pieczywo Część 6 - Produkty mleczarskie Część 7 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych Część 8 - Ryby Część 9 - Soki owocowe Część 10 - Różne produkty spożywcze Część 11 - Warzywa i owoce Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6a-6k (formularz rzeczowo-cenowy) do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.89.60.00-5, 15.40.00.00-2, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.20.00.00-0, 15.32.10.00-4, 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część 1 - 260,00 PLN; Część 2 - 2 195,23; Część 3 - 300,00 PLN; Część 4 - 500,00 PLN; Część 5 - 370,00 PLN; Część 6 - 920,00 PLN; Część 7 - 70,00 PLN; Część 8 - 570,00 PLN; Część 9 - 300,00 PLN; Część 10 - 790,00 PLN; Część 11 - 370,00 PLN. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu należycie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 2 dostaw, dla każdej z części zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się dostawy dla: Części 1 - dostawa jaj kurzych o wartości nie mniejszej niż 200 zł brutto każda, Części 2 - dostawa mięsa i wędlin o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każda, Części 3 - dostawa produktów głęboko mrożonych o wartości nie mniejszej niż 300 zł brutto każda, Części 4 - dostawa oleju i tłuszczy o wartości nie mniejszej niż 800 zł brutto każda, Części 5 - dostawa pieczywa o wartości nie mniejszej niż 200 zł brutto każda, Części 6 - dostawa produktów mleczarskich o wartości nie mniejszej niż 1000 zł brutto każda, Części 7 - dostawa produktów przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych o wartości nie mniejszej niż 200 zł brutto każda, Części 8 - dostawa ryb o wartości nie mniejszej niż 1000 zł brutto każda, Części 9 - dostawa soków owocowych o wartości nie mniejszej niż 300 zł brutto każda, Części 10 - dostawa różnych produktów spożywczych o wartości nie mniejszej niż 3000 zł brutto każda, Części 11 - dostawa warzyw i owoców o wartości nie mniejszej niż 400 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na postępowanie należy złożyć wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), formularz rzeczowo-cenowy (załącznik nr 6a-6k do SIWZ) oraz niżej wymienione dokumenty: a. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie); b. oświadczenia i dokumenty wymagane wymienione w rozdz. VI niniejszej SIWZ; c. dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np.: aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr; handlowy. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. potwierdzenie przelewu wadium; e. jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt. c, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo. f. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. g.wykaz podwykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: Cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; 2) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; 3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska,
Dział Zamówień Publicznych,
Gmach Główny skrzydło B pok. 213,
ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Gmach Główny skrzydło B pok. 213, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, dla Centrum Szkoleniowo-Rehabilitacyjnego Politechniki Gdańskiej w Sopocie. Częśc 11: dostawa warzyw i owoców..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6k (formularz rzeczowo-cenowy) do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 roku na potrzeby Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Gdańsku
- Dostawa wyrobów medycznych do wstrzykiwacza do tomografii komputerowej wraz z dzierżawą wstrzykiwacza kontrastu - 1 szt. dla UCK.
- Sukcesywna dostawa odczynników niezbędnych do krótkotrwałych hodowli komórkowych i badania kariotypu dla UCK
- Dostawa testów do szybkiego oznaczania antybiogramów wraz z dzierżawą aparatu oraz dostawa zestawów przygotowywania próbek krwi do identyfikacji w technice MALDI-TOF MS wraz z dzierżawą aparatu
- Dostawa zautomatyzowanego rewolwerowego próbnika gruntu i wody
- Dostawa urządzeń do pracowni hodowli komórkowych oraz do pracowni biochemii AWFiS z podziałem na części
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jasienicy
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 10 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Mochowie na rok szkolny 2025/2026
- "Zakup pieczywa i artykułów piekarniczych dla jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmskiego"
- Sukcesywna dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do magazynów stołówek szkolnych Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzyskach i Błażkowej artykułów żywnościowych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Przedszkolu Samorządowym w Skierbieszowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.