eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkwierzynaPrzedmiotem zamówienia jest przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia.



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Skwierzyna: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia.
Numer ogłoszenia: 465948 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Przemysłowa 42, 66-440 Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 95 7170431, faks 95 7170431.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i codzienna dostawa 47 obiadów do siedziby zamawiającego z zachowaniem obowiązujących norm i standardów w zakresie zbiorowego żywienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przygotowanie i dostawa gorących obiadów dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie ul. Przemysłowa 42 w okresie od 01.01.2013r do 31.12.2013r. - Transport posiłków do DPS (w termosach i innych szczelnie zamkniętych pojemnikach zakupionych przez Wykonawcę); - dostarczenie posiłków do stołówki DPS i odbiór termosów; - mycie poza siedzibą Zamawiającego termosów i pojemników. - Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostarczenie 47 obiadów. - Struktura diety: kaloryczność posiłku - nie niższa od 1200 kcal dziennie (w zależności od rodzaju diety). Wyżywienie musi odpowiadać normom żywieniowym zgodnie z obowiązującymi przepisami pod względem ilościowym i jakościowym, a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U . Nr 171 poz. 1225). - Zamawiający wymaga aby codzienne obiady składały się z dwóch dań, tj. zupy i dania głównego oraz z napoju. - Zamawiający wymaga aby przynajmniej 4 razy w tygodniu było serwowane główne danie obiadowe mięsne oraz raz w tygodniu danie rybne. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości posiłków. O dokładnej ilości zamawianych obiadów Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 w dniu, którego zamówienie dotyczy, z podaniem informacji o ilości obiadów. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia, w ramach ilości posiłków zapotrzebowanych na dany dzień, posiłków dla osób z dietą cukrzycową. O dokładnej ilości obiadów dla osób z dietą cukrzycową Zamawiający powiadomi Wykonawcę najpóźniej do godz. 9.00 w dniu, którego zamówienie dotyczy. - Zamawiający nie wymaga porcjowania posiłków. Rozdziału posiłków na porcje Zamawiający dokona we własnym zakresie korzystając z posiadanej zastawy stołowej. - Obiady muszą być dostarczane do siedziby Zamawiającego w poniedziałek, wtorek, środę czwartek i piątek od godz. 13:00 do 14:00; w sobotę, niedziele i święta o godz.12.30. - Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia próbki każdej składowej części potrawy, które pobierane będą po porcjowaniu i przechowywane u Zamawiającego na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego (Dz. U. Nr 80, poz. 545). - Wartość próbek żywności Wykonawca ma obowiązek wkalkulować w cenę obiadu . - Jadłospis powinien być przygotowany przez dietetyka Wykonawcy w cyklu 15-sto dniowym z podaniem gramatury i przedstawiony do zaakceptowania pracownikowi kulinarnemu lub osoby przez nią upoważnionej Zamawiającego na 7 dni przed wprowadzeniem do realizacji. - Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów. - W sytuacjach nagłych niemożliwych do przewidzenia wcześniej odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca. - Ilość zamawianych posiłków będzie zmienna z zależności od ilości mieszkańców. - Zamawiający będzie miał prawo do przeprowadzenia kontroli żywienia mieszkańców pod względem gramatury, jakości, sposobu i warunków przyrządzania posiłków..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00 - Posiłki gotowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Potwierdzenie prawa do lokalu lub jego dysponowania z zapleczem technologicznym do przygotowania gorących obiadów.(kopia aktu notarialnego, umowy dzierżawy - dokumentu potwierdzone za zgodność z oryginałem). 2. Decyzję sanepidu o dopuszczeniu lokalu do przygotowania obiadów wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Przedłożenie uprawnień osób odpowiedzialnych za przygotowanie obiadów wraz z aktualnymi badaniami lekarskimi 4.Oświadczenie że wykonawca dysponuje samochodem dostawczym niezbędnym w realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.dps4.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Skwierzynie ul. Przemysłowa 42 66-440 Skwierzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Skwierzynie przy ul. Przemysłowa 42, I piętro - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.