Ogłoszenie z dnia 2014-02-10
Nowy Sącz: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
Numer ogłoszenia: 46582 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych 1.worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm ( poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem: WOREK PRZEZNACZONY NA ODPADY KOMUNALNE - 1 424 szt. 2.worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm ( poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem: GMINA KAMIONKA WIELKA, NIESEGREGOWANE (ZMIESZANE) ODPADY KOMUNALNE - 27 520 szt. 3.worek w kolorze żółtym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1050 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm wraz z nadrukiem: WOREK PRZEZNACZONY NA TWORZYWA SZTUCZNE, METAL, OPAKOWANIA WIELOMATERIAŁOWE - 1 500 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "BIG" Wacław Zając
jakie przetargi wygrała firma
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "BIG" Wacław Zając
- Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa BIG Wacław Zając, ul. Młynek 20, 38-406 Odrzykoń, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10110,45
Oferta z najniższą ceną: 10110,45 / Oferta z najwyższą ceną: 10110,45
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy dostaw w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podsatwowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.60.2025 Dostawa nowego sprzętu komputerowego na potrzeby Biura Prezydenta do zaawansowanej obróbki graficznej i tworzenia materiałów wideo
- Zakup i montaż dźwigu towarowego (platformy towarowej) w istniejącym szybie w budynku Oddziału ZUS w Nowym Sączu, ul. Sienkiewicza 77
- Zamówienie na zakup wyposażenia do pracowni w szkołach ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: "Podniesienie jakości oferty szkół (...)
- Usługa wynajmu sceny estradowej, nagłośnienia, oświetlenia i obsługą podczas koncertu plenerowe pn.: "KONCERT LETNI. Akademia Ciupaga".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 4.
- BZP.271.62.2025 Zagospodarowanie terenu działki nr 13/2 przy ul. Sucharskiego w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa środków czystości II
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wg SWZ na potrzeby seminarium naukowego organizowanego w ramach projektu p.k. URAN oraz na potrzeby Kolegium Prorektorów
- ZP.DGK.3.2025 Hurtowy zakup worków do prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów przez Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Solcu Kujawskim
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.