eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Raszyn: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn
Numer ogłoszenia: 46555 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47436 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje:a) Wywóz nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, b) Wywóz nieczystości stałych z budynków mieszkalnych Gminy Raszyn c) Utrzymanie czystości na przystankach autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn,d) Opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn, e) Usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn Na zadanie składa się wykonanie czynności:w zakresie ad. a) -podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z terenu Urzędu Gminy, tj.: - 2 kontenery o poj. 7m3 - dwa razy w tygodniu, w zakresie ad. b) -podstawianie pojemników ich opróżnianie i wywóz w zakresie nieczystości stałych z budynków mieszkalnych Gminy Raszyn, tj.: - 10 szt. pojemników o poj. 1100 l - jeden raz w tygodniu, - 2 szt. pojemników o poj. 1100 l - dwa razy w miesiącu w zakresie ad. c) -sprzątanie i wywóz nieczystości z przystanków autobusowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn tj.: - 69 szt. przystanków autobusowych wraz z opróżnianiem koszy o poj. 45l: - 24 szt. przystanków - 4 razy w tygodniu, - 45 przystanki - 3 razy w tygodniu -mycie wiat przystankowych zlokalizowanych w granicach Gminy Raszyn - 49 szt. - 1 raz w miesiącu, w zakresie ad. d) -opróżnianie i wywóz śmieci z koszy ulicznych o pojemności 45 l oraz 50 l, tj: - 27 szt. koszy ulicznych - 3 razy w tygodniu, -opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 70l, - 27 szt. koszy ulicznych - 3 razy w tygodniu -opróżnianie koszy na psie odchody o pojemności 50l - 10 szt. - 3 razy w tygodniu. w zakresie ad. e) -usuwanie zwłok bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn, - ok. 20 szt. w trakcie trwania umowy. Zadanie nr 2: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn w zakresie: a) wywóz nieczystości płynnych z budynków mieszkalnych komunalnych, b)wywóz nieczystości płynnych obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Falentach. Szacowana łączna ilość wywożonych nieczystości ciekłych wynosi - 792m3 w okresie trwania umowy. Zadanie nr 3: Wynajem wraz z serwisem 3 sztuk kabin sanitarnych (toalety WC) Zakres obejmuje: - postawienie wraz z serwisowaniem i utrzymaniem w czystości 3 sztuk kabin sanitarnych (WC) w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach. Kabiny sanitarne (WC) zostaną postawione: - na terenie parku Nad Raszynką w Raszynie - dwie toalety,- na terenie placu zabaw dla dzieci przy ul. Wybickiego w Raszynie - jedna toaleta. Zamawiający wymaga, aby serwisowanie kabin odbywało się 3 razy w tygodniu. Szacunkowa ilość opróżnień kabin sanitarnych - 225 razy. Zadanie nr 4: Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn Zakres obejmuje: - postawienie, opróżnienia oraz wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn, - zapewnienie pojemników oraz kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów stałych. Częstotliwość opróżniania i rodzaj pojemników: - 1 kontener o poj. 7m3 - opróżniany 1 raz w tygodniu, - 11 pojemników 1100 l - opróżniany średnio 1 razy w tygodniu, - 6 pojemników 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w miesiącu, - 2 pojemniki 1100 l - opróżnianych średnio 2 razy w tygodniu, - 5 pojemniki 240l - opróżniany 1 raz w tygodniu, - 3 pojemniki 240l - opróżniany średnio 2 razy w miesiącu, - 3 pojemniki 110l - opróżniane 1 raz w tygodniu. Zadanie nr 5 : usuwanie wyrobów zawierających azbest Zakres obejmuje: - odbiór, transport i utylizacja odpadów zawierających azbest pochodzący z pokryć dachowych budynków położonych na terenie Gminy Raszyn. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia w trakcie trwania umowy - 120 000kg. Zadanie nr 6: Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów z wiosennych porządków Zakres obejmuje: - załadunek i wywóz odpadów wielkogabarytowych bezpośrednio z gospodarstw domowych wskazanych przez Zamawiającego, zlokalizowanych na terenie Gminy, w wyznaczonych terminach; Szacowana ilość odpadów wielkogabarytowych w trakcie trwania umowy to - 264 m3 Szacunkowa ilość odpadów zebranych podczas wiosennych porządków - 50 m3 Zadanie nr 7:Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn Zakres obejmuje: - zbieranie, załadunek oraz wywóz odpadów nielegalnie wyrzucanych - stanowiących tzw. dzikie wysypiska. Teren po zebraniu odpadów należy uporządkować. Szacunkowa ilość odpadów do wywiezienia - 2 500m3 na rok. Zadanie nr 8: Odbiór, transport i unieszkodliwianie przeterminowanych leków i zużytych opakowań po farmaceutykach z punktów zbiórki położonych na terenie Gminy Raszyn Zakres obejmuje: - opróżnianie pojemników i odbieranie odpadów w postaci przeterminowanych leków oraz opakowań po farmaceutykach z gminnych punktów zbiórki, - czyszczenie, dezynfekcja i wymiana bezzwrotnych wkładów kartonowo-foliowych konfiskatorów. Szacowana liczba konfoskatorów o pojemności 100dm3 - 8 szt. (2 opróżnienia) Zadanie nr 9: Odbiór posegregowanych odpadów od mieszkańców z terenu Gminy Raszyn Zakres obejmuje: - zakup i dostarczanie worków o odpowiedniej wytrzymałości i grubości adekwatnej do zbieranych odpadów mieszkańcom w ilości 1 worek o pojemności 120 l (papier tektura, tworzywa sztuczne, drobne elementy z metali) oraz 1 worek o pojemności 60 l na szkło (białe i kolorowe) dla każdej z posesji, - odbieranie posegregowanych odpadów, od właścicieli posesji z terenu Gminy Raszyn jeden raz w miesiącu w ustalonym terminie. Szacunkowa ilość odbieranych odpadów: 15 200 szt. worków o poj. 120 l, 15 200 szt. worków o poj. 60 l..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych, utrzymanie czystości na przystankach autobusowych wraz z opróżnianiem koszy ulicznych...

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 314278,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 192909,60

  • Oferta z najniższą ceną: 192909,60 / Oferta z najwyższą ceną: 791793,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wywóz nieczystości płynnych z obiektów komunalnych Gminy Raszyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14541,12

  • Oferta z najniższą ceną: 14541,12 / Oferta z najwyższą ceną: 24805,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wynajem wraz z serwisem 4 szt. kabin sanitarnych (toalety WC)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOI TOI Polska Sp. z o.o., ul. Płochocińska 28, 03-044 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4387,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2526,75

  • Oferta z najniższą ceną: 148,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2526,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Odbiór i wywóz nieczystości stałych z terenu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO HETMAN Sp. z o.o., Turystyczna 50, 05-830 Nadarzyn 50, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39557,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37130,40

  • Oferta z najniższą ceną: 37130,40 / Oferta z najwyższą ceną: 60892,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usuwanie wyrobów zawierajacych azbest

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAMID Sp. J Radosław Dec, ul. Na Skraju 109a, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów z wiosennych porządków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIR-COM Stanisław Zajączkowski, ul. Krasickiego 65, 05-500 Nowa Iwiczna, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10808,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4747,68

  • Oferta z najniższą ceną: 4747,68 / Oferta z najwyższą ceną: 32536,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U. HETMAN Sp. z o.o., Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131070,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Odbiór transport i unieszkodliwianie przeterminowanych leków i zużytych opakowań po farmaceutykach ...

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA POLSKA Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1049,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 618,73

  • Oferta z najniższą ceną: 618,73 / Oferta z najwyższą ceną: 618,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Odbiór posegregowanych odpadów od mieszkańców z terenu Gminy Raszyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SITA POLSKA Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344736,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.