Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Jędrzejów: REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY JĘDRZEJÓW
Numer ogłoszenia: 46550 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Stefana Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3861426, fax 041 3861171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY JĘDRZEJÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres powyższych robót obejmuje: roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej na drogach oraz odtworzeniu istniejących urządzeń odwadniających.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla ZADANIA 1: 3 000,00 PLN, słownie: trzy tysiące złotych dla ZADANIA 2: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych dla ZADANIA 3: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych dla ZADANIA 4: 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych dla ZADANIA 5: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych dla ZADANIA 6: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych dla ZADANIA 7: 1 500,00 PLN, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy: 1. Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać własną wytwórnię mas bitumicznych oraz mieć dostęp do sprzętu i środków transportu w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 1a Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 1. 2. Potencjał ekonomiczno-finasowy Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu 2a Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt.2. spełniają łącznie wszyscy wykonawcy 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko Kierownika budowy- osoba wskazana na to stanowisko winna posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 3a Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 3. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 4a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 4. spełniają łącznie. 5. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA zgodnie z Formularzem stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ 7.1. 2. kosztorys ofertowy stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ 7.1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, stanowiące zał. Nr 3 7.1.4. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, Stanowiący, załącznik nr 4 7.1.5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.1.7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej tj. deliktowej /art. 415 i n. k.c./ i kontraktowej /art. 471 i n. k.c./ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, jaki będzie wykonywał w ramach niniejszego projektu Wymagana polisa będzie integralną częścią umowy. 7.1.8. wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, załącznik nr 5 7.1.9. uprawnienia budowlane proponowanego kierownika robót wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, załącznik nr 6; 7.1.10. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, załącznik nr 7 7.1.11. W przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarzad Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:45, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych, ul. Okrzei 83, 28-300 Jędrzejów, dział cen, umów i rozliczeń, pok. nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0161T PODLESIE-WYGODA-BRUS-ANTONIÓW, ODCINEK BRUS PRZEZ WIEŚ OD KM 2+168 DO KM 2+868, DŁUGOŚCI 700 MB SZEROKOŚCI 5 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 161 813,73 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0172T JARONOWICE-RAKOSZYN-NOWA WIEŚ- SKRONIÓW-ŁĄCZYN-WĘGLENIEC-DALECHOWY, ODCINEK SKRONIÓW PRZEZ WIES OD KM 15+016 DO KM 15+316, DŁUGOŚCI 300 MB SZEROKOŚCI 5 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 80 889,56 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0165T DR. POW. NR 0163 T-NIEBYŁA-LŚCIN- JASIONNA-DR. Kraj. Nr 78, ODCINEK LŚCIN PRZEZ WIES OD KM 0+580 DO KM 0+930, DŁUGOŚCI 350 MB SZEROKOŚCI 5 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 82 016,94 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0170T DIAMENT-ŁYSAKÓW-KAWĘCZYN- GRUDZYNY-MIERZWIN, ODCINEK ŁYSAKÓW PRZEZ WIEŚ OD KM 5+200 DO KM 5+700, DŁUGOŚCI 500 MB SZEROKOŚCI 5 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 115 258,29 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0162T DR. KRAJ. NR 7-IGNACÓWKA DOLNA- PODLASZCZE-RAKÓW-DR. POW. NR 0160T, ODCINEK IGNACÓWKA PRZEZ WIES OD KM 1+000 DO KM 1+400, DŁUGOŚCI 400 MB SZEROKOSCI 5 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 92 100,43 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0271T DR. KRAJ. NR 78-JĘDRZEJÓW-WILANÓW- LASKÓW-DR. WOJ. NR 728, ODCINEK WILANÓW PRZEZ WIES OD KM 0+520 DO KM 0+790, DŁUGOSCI 270 MB SZEROKOŚCI 6 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 72 727,68 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7: REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 0211T DR. POW. NR 0210T-CHORZEWA-LASKÓW- DR. WOJ. NR 728, ODCINEK CHORZEWA PRZEZ WIES OD KM 1+140 DO KM 1+540, DŁUGOŚCI 400 MB SZEROKOŚCI 5 MB.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 92 100,43 zł netto.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JĘDRZEJOWA
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego w sezonie zimowym 2025/2026-etap 2
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1157T Dąbrowica-Raszków w m. Obiechów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1122T Brzegi-Sobków-Lipa w m. Sokołów Dolny od km 1+085 do km 1+745
- PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1174T ODC. PRZYSÓW PRZEZ WIEŚ , DŁUGOŚCI 700 MB
więcej: przetargi w Jędrzejowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg wewnętrznych na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Dygasińskiego w Książu Wielkim
- Budowa multimodalnego i zrównoważonego systemu mobilności na terenie Gminy Zbrosławice
- ,,Modernizacja odcinka drogi powiatowej nr 1452W Gostynin-Korzeń-ul. Czapskiego"
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych i dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec w 2025 r.
- Remont ścieżki pieszo-rowerowej na ul. Kolejowej w Prudniku w ciągu drogi powiatowej 2270 O
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.