eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawausługa administrowania siecią informatyczną



Ogłoszenie z dnia 2005-09-08

POZYCJA 46549

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa administrowania siecią informatyczną Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Informatyki, do kontaktów: Krzysztof Kencki, Roman Kordiuk, al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +4822 5238461, 5238055, fax +4822 5238039, e-mail: krzysztof.kencki@msz.gov.pl, roman.kordiuk@mzs.gov.pl, www.msz.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Informatyki, Krzysztof Kencki, Roman Kordiuk, al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +4822 5238461, 5238055, fax +4822 5238039, e-mail: krzysztof.kencki@msz.gov.pl, roman.kordiuk@mzs.gov.pl, www.msz.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Informatyki, Krzysztof Kencki, Roman Kordiuk, al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +4822 5238461, 5238055, fax +4822 5238039, e-mail: krzysztof.kencki@msz.gov.pl, roman.kordiuk@mzs.gov.pl, www.msz.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ministerstwo Spraw Zagranicznych - Biuro Informatyki, Krzysztof Kencki, Roman Kordiuk, al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa administrowania siecią informatyczną. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Aktywne monitorowanie i administrowanie siecią informatyczną MSZ w okresie 36 miesięcy. W jej skład wchodzi farma serwerów (aktualnie ok. 30) wraz z systemami operacyjnymi, aplikacjami, w tym bazodanowymi, serwisami oraz infrastrukturą sieci światłowodowej i sieci nieekranowej skrętki miedzianej. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne Kod CPV wg słownika 2008: 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: jak w punkcie II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium 25 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien spełnić następujące warunki: a) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli uslawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) e) Warunek wykonania w ciągu ostatnich 3 lat minimum 2 usług dla administracji publicznej odpowiadających swoim rodzajem i wartością (minimum 300 000 PLN brutto) usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia f) Warunek posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z późn. zrn.) b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz co najmniej dwóch wykonanych usług dla administracji publicznej w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku, gdy liczba wykonawców spełniających minimalne warunki będzie większa niż 6, za każde dodatkowe zamówienie ponad wymagane minimum przyznany będzie dodatkowy punkt b) Certyfikat PN-ISO-9001:2001 wykonawcy lub inne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność przez wykonawcę. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2004 r. Nr 71 poz. 645). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Dobiegający końca termin obowiązywania dotychczasowej umowy. Wybór wykonawcy i podpisanie nowej umowy musi nastąpić przed końcem dotychczasowej. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% czas przystąpienia do usuwania awarii - 30% okres gwarancji - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 23.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty opisane w pkt III.2.1.1 powinien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Dokumenty opisane w pkt III.2.1.2 i III.2.1.3 powinny potwierdzać spełnienie stawianego warunku łącznego przez wykonawców składających wniosek. Wykonawca zostanie zobowiązany do wskazania w ofercie wykonanie której części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom oraz danych indentyfikujących podwykonawców (pełna nazwa i forma organizacyjna, adres, nr telefonu, nr faxu, nr NIP) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia. 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.