eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › modernizacja systemu grzewczego Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46544

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubliniec: modernizacja systemu grzewczego Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta, do kontaktów: Jan Grajcar, ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100, e-mail: inwestycje@lubliniec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubliniec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu grzewczego Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gimnazjum Nr 1 przy ul. Wilimowskiego 8 w Lublińcu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: modernizacja systemu grzewczego Gimnazjum Nr 1 w Lublińcu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: a/przebudowa systemu grzewczego kotłowni: -wymiana istniejącej kotłowni węglowej na kotłownię gazową: dostawa i montaż dwóch fabrycznie nowych kotłów gazowych z automatyką pogodową, wykonanie niezbędnych instalacji (wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych, wodnych, kanalizacyjnych, elektrycznych), zabezpieczeń ppoż oraz niezbędnych robót budowlanych, -wykonanie instalacji gazowej na potrzeby kotłowni gazowej, kuchni szkolnej oraz mieszkań pracowniczych - ok. 56 mb, -wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej ok. 84 mb, b/demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji CO - ok. 1200 mb rur stalowych czarnych, ok. 116 grzejników wraz z zaworami termostatycznymi, c/docieplenie ścian budynku gimnazjum metodą \lekką\ mokrą pow. ok. 1850 mkw, d/docieplenie dachu gimnazjum, łącznika oraz sali gimnastycznej płytami styropianowymi - pow. ok. 820 mkw, e/wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - 130 szt o łącznej pow. ok. 490 mkw, f/wymiana instalacji odgromowej - ok. 95 mb, g/wykonanie obróbek blacharskich - pow. ok. 180 mkw, h/wykonanie rynien dachowych i spustowych - ok. 270 mb, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.07.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: o udzielenie zamów. mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b/w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem termomodernizacji obiektu o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto oraz jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto, c/dysponują osobami posiadającymi aktualne uprawnienia do kierowania robotami: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i - w specjalności instalacji sanitarnych, gazowych i wentylacyjnych i wpisannymi na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, d/posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000 zł. . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c/aktualne odpisy uprawnień osób wymienionych w pkt c wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, d/polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, e/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz. Opłata: 80 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata za specyfikację płatna w kasie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5, II piętro pok. Nr 11.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.