Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Augustów: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków (pełne obiady, zupy)
Numer ogłoszenia: 465400 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie , ul. Wojska Polskiego 1, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 87 6445430, faks 87 6445430.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops-augustow.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków (pełne obiady, zupy).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków (pełne obiady, zupy) dla uczniów szkół w Augustowie oraz osób uprawnionych w: 1.Szkole Podstawowej Nr 6, ul. Tartaczna 21 - przewidywana ilość do wydania: 31 posiłków dziennie, 2.Gimnazjum Nr 1, ul. Młyńska 35 - przewidywana ilość do wydania: 54 posiłki dziennie, 3.Gimnazjum Nr 2, ul. Nowomiejska 41 - przewidywana ilość do wydania: 35 posiłków dziennie, oraz dla: 4.osób korzystających ze Stołówki MOPS przy ul. Ks. Skorupki 6 w Augustowie (osoby bezdomne i inne, które własnym staraniem nie mogą przygotować sobie posiłków) - przewidywana ilość: 66 posiłków dziennie, 5.pozostałych mieszkańców Augustowa - przewidywana ilość do wydania: 357 posiłków dziennie. Szacunkowe liczby wydawanych posiłków mogą ulegać zmianie (plus, minus) 30% w skali miesiąca, w zależności od pozyskania środków w ramach Programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania w 2013 roku oraz ilości osób/rodzin spełniających kryteria do otrzymywania posiłków..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do siwz) oraz po przedstawieniu aktualnego zaświadczenia właściwej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o zatwierdzeniu zakładu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do siwz)oraz po przedstawieniu dokumentów, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowywaniu i wydawaniu gorących posiłków o wartości co najmniej 40.000 zł brutto rocznie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do siwz) oraz po potwierdzeniu tytułu prawnego do lokalu, w którym będą przygotowywane i/lub wydawane posiłki - z wyłączeniem części IV postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do siwz)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił w/w warunek w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do siwz)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops-augustow.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w Szkole Podstawowej Nr 6 w Augustowie, ul. Tartaczna 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość do wydania: 31 posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w Gimnazjum Nr 1 w Augustowie, ul. Młyńska 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość do wydania: 54 posiłki dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w Gimnazjum Nr 2 w Augustowie, ul. Nowomiejska 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość do wydania: 35 posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków do stołówki Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie, ul. Ks.Skorupki 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość: 66 posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-0, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków w punktach Wykonawcy na terenie miasta Augustowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przewidywana ilość do wydania: 357 posiłków dziennie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1,05 MW oraz rozbiórka i budowę linii kablowej SN - 15kV oraz załącza kablowego na Oczyszczalni Ścieków w Augustowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Usługa koszenia, usunięcia nalotu drzew i krzewów."
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: przetargi w Augustowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 7 im. rtm. Witolda Pileckiego we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- "Kompleksowa organizacja czterech wyjazdów pozaregionalnych (poza województwo świętokrzyskie) dla maksymalnie 12 osób w ramach projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach".
- "Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich"
- Wykonanie usługi cateringowej na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego-Wydział Nauk Społecznych
- Świadczenie usług cateringowych na rzecz Przedszkola Publicznego nr 1 i nr 2 w Kamieniu Pomorskim
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Szpitala Ogólnego w Kolnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.