eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Dostawa opatrunków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Starachowice: Dostawa opatrunków
Numer ogłoszenia: 465342 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2745202 w. 182, faks 041 2746158.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoz.starachowice.sisco.info/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://zoz.starachowice.sisco.info/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków, zestawów jałowych pooperacyjnych, zestawów do usuwania szwów oraz zestawów do podłączenia i rozłączenia hemodializy ujetych w 11 pakietach. Wilkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wymagane Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (min. wartość oferowanej części zamówienia) lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty/zamówienia zgodnie z normą:PN-EN ISO 17665-1:2008(sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu) w formie końcowego raportu z walidacji.lub raport ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji (operacyjny i procesowy). Dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie - zadaniu nr 9

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty/zamówienia zgodnie z normą:PN-EN ISO 17665-1:2008(sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu) w formie końcowego raportu z walidacji.lub raport ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji (operacyjny i procesowy). Dotyczy zakresu przedmiotu zamówienia zawartego w pakiecie - zadaniu nr 9

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoz.starachowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70 27-200 Starachowice Dział Zamówień Publicznych pok. nr 218..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach ul. Radomska 70, 27-200 Starachowice Kancelaria pok. nr 245.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opaski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4 m x 10 cm Opaska dziana wiskozowa pakowana pojedynczo 4 m x 15cm Opaska elastyczna tkana z zawartością bawełny, zapinką wielokrotnego użytku, pakowana pojedynczo 4 m x 15 cm Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut,gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x10 cm, na rolce tekturowej Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut,gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x 14 do15 cm na rolce tekturowej Opaska gipsowa wykonana z gazy min 17 nitkowej szybkowiążąca w czasie 4-6 minut,gips nakładany z obu stron opaski,zawartość gipsu naturalnego min.94%, możliwość obciążenia po 30 minutach 3 m x20 cm na rolce tekturowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 10 cm Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 15 cm Podkład wyścielający z włókien poliestrowych pod gips 3 m x 20 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza 17 nitkowa szerokości 90 cm, kl II reg 7 Gaza 17 nitkowa jałowa 1 m x 1 m sterylizowana parą wodną, kl II reg 7, tex 15 Lignina rolki 150 g Lignina bielona niepyląca arkusze 40 cm x 60 cm (+/- 3 cm) Wata operacyjna bawełniano - wiskozowa x 500 g (70% bawełny- 30% wiskozy) Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na ramię i nogę dziecka, w stanie nierozciągniętym szer. 2 cm, zawartość bawełny min. 50% Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków w stanie nierozciągniętym szer. 3 cm, zawartość bawełny min. 50% Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na tułów dziecka, głowę, udo, pachę w stanie nierozciągniętym szer. 5 cm, zawartość bawełny min. 50% Paski do nieinwazyjnego zamykania małych ran z klejem poliakrylowym 6mm x 76 mm x 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy z poliuretanową półprzepuszczalną wodo- i bakterioodporną powłoką osłaniającą, jałowy, zaopatrzony w krawędż samoprzylepną 10 cm x 10 cm Opatrunek hydrokoloidowy z poliuretanową półprzepuszczalną wodo- i bakterioodporną powłoką osłaniającą, jałowy, zaopatrzony w krawędż samoprzylepną 20 cm x 20 cm Opatrunek z włókien alginianów wapnia jałowy 10 cm x 10 cm Opatrunek hydrożelowy, laminowany folią poliuretanową przepuszczalną dla powietrza, nie przepuszczająca cieczy i bakterii, jałowy 10 cm x 10 cm Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej z maścią neutralną dla skóry 10 cm x 10 cm Opatrunek z warstwą hydrokoloidową, hydroaktywny, piankowy 10 cm x 10 cm Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, do zmiany co 24 h pokryty od zewnątrz wodoodporną warstwą, przed użyciem aktywowany płynem Ringera Opatrunek zawierający srebro w osłonie wykonanej z włókien poliamidowych, impregnowany maścią na bazie tłuszczów obojętnych 10 cm x 10 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 5 cm x 5 cm pakowane po 3 szt, kl II reg 7, tex 15 Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 7,5 cm x 7,5 cm pakowane po 3 szt, kl II reg 7, tex 15 Kompresy gazowe jałowe, białe, niepylące, z podwijanymi brzegami sterylizowane parą wodną 8 warstw, 17 nitek 10 cm x 10 cm pakowane po 3 szt, kl II reg 7, tex 15 Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 5 cm x 5 cm x 100 szt, kl II reg 7, tex 15 Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 7,5 cm x 7,5 cm x 100 szt, kl II reg 7, tex 15 Kompresy gazowe niejałowe białe, niepylące 16 warstw 17 nitek 10 cm x 10 cm x 100 szt, kl II reg 7, tex 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Tampony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony z gazy 20 nitkowej o wymiarach 24 x 24 cm, kula średnicy 30 mm niejałowe Tampony z gazy 20 nitkowe o wymiarach 7 x 7 cm, kula średnicy 5 mm niejałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.33.14.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki pooperacyjne jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 5 cm x 7,2 Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 6 cm x 10 cm Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 8 cm x 10 cm Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 8 cm x 15 cm Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 8 cm x 20 cm Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 10 cm x 20 cm Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 25 cm x 10 cm Przylepiec hipoalergiczny pooperacyjny włókninowy jałowy z zaokrąglonymi rogami 35 cm x 10 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plaster na włókninie hypoalergiczny, perforowany na całej powierzchni, wodoodporny z klejem akrylowym szer 5 cm długość 9,1 -9,2 m Plaster na włókninie hypoalergiczny, perforowany na całej powierzchni, wodoodporny z klejem akrylowym szer 2,5 cm długość 9,1 -9,2 m Plaster na tkaninie bawełnianej z klejem akrylowym szer 5 cm długość 9,1 -9,2 m Plaster na tkaninie bawełnianej z klejem akrylowym szer 2,5 cm długość 9,1 -9,2 m Plaster przezroczysty perforowany na folii hypoalergiczny szer.2,5 cm długość 5 m Plaster na elastycznej tkaninie, hypoalergiczny, rozciągliwy z papierem wyścielającym 20 cm x 10 m Plaster z opatrunkiem na tkaninie szer. 6 cm Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć obwodowych z wcięciem, ramką i metką 7cm x 9 cm Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć z ramką 10cm x 12 cm Opatrunek foliowy, przezroczysty, sterylny do mocowania wkłuć obwodowych z wcięciem, ramką i metką 5cm x 5,7 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiety jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe pakiety zabiegowe w ilościach i zakresie określonym w załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy so usuwania szwów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny do usuwania szwów zawierający: 6 tupferów 20x20mm, 2 rękawiczki lateksowe bezpudrowe rozm. M, Penseta anatomiczna metalowa wielkości 10-12cm, Nożyczki metalowe wielkości 10-12cm, 2 naklejki samoprzylepne dołączane do dokumentacji pacjenta zawierające nr LOT, REF, oznaczeniem producenta i sterylność materiału w ilości 200 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do hemodializy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw sterylny do hemodializy (podłączenie/rozłączenie) Podłączenie: serweta 45x45cm; para rękawic latex pudrowane rozm. M lub S; 4kompresy z gazy 7,5x7,5cm; opatrunek samoprzylepny transparentny 6x7cm - 2 szt; podwójne przylepce z włókniny. Rozłączenie - para rękawic latex pudrowanych rozm. M lub S, rękawiczka diagnostyczna winylowa, pudrowa rozm M lub S, 4 kompresy z gazy 7,5x7,5cm, opatrunek samoprzylepny 7x5cm w ilości 2 szt. w ilości 7000 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.