Ogłoszenie z dnia 2005-09-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Warszawa: dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów ciśnieniowo-ssących z odzyskiem wody Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna, do kontaktów: 1. w sprawach procedury - Zbigniew Michalik 2. w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Andrzej Dróżdż, Pl. Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 1) +48 022 6997987, 2. 1)a) 8411109, fax 1). 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów ciśnieniowo-ssących z odzyskiem wody. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów ciśnieniow - ssących z odzyskiem wody dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Sprzętu i Transportu Miejskiego Przedsiebiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A. Warszawa, ul. Czerniakowska 106/124. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości przekraczającej 400 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 210;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 50 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność w terminie 30 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionych faktur VAT, na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 dostawy samochodów ciśnieniowo - ssących z odzyskiem wody, każda o wartości nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł. b) posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom - tj, posiadają Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, uzyskany przez producenta oferowanych produktów będących przedmiotem dostawy. c) posiadają zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie prowadzonej działalności - tj, posiadają Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny, uzyskany przez dostawcę oferowanych produktów będących przedmiotem dostawy. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej równej wartości (bez podatku VAT) składanej oferty lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej wartości (bez podatku VAT) składanej oferty, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art, 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ 2) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 3 dostaw samochodów ciśnieniowo-ssących z odzyskiem wody, każda o wartości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). 2) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają normom - certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny uzyskany przez producenta oferowanych produktów będących przedmiotem dostawy lub wykonawcę. 3) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie prowadzonej działalności tj. posiada certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny uzyskany przez dostawcę oferowanych produktów będących przedmiotem dostawy. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: wniosek nr 556/D/S-4/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.10.2005, cena - 8,68 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 25.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 23.12.2005; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.10.2005, godzina 09:15, Siedziba Zamawiającego, pokój 211.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wnioski należy składać w siedzibie zamawiającego, sekretariat pok. 314. 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.08.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa i zakup pojazdu UTV z przyczepą i akcesoriami oraz quada z przyczepą transportową i gąsienicami
- Dostawa używanych pojazdów ciężarowych
- "Dostawa pojazdu typu UTV (...) w ramach programu: ,,Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej".
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





