Ogłoszenie z dnia 2005-09-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zabrze: usługi opiekuńcze dla klientów MOPR Zabrze Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, do kontaktów: mgr Grzegorz Knieć, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, fax 032 2777802, e-mail: zabrzemopr@go.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 25. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi opiekuńcze dla klientów MOPR Zabrze 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 7400 godz. miesięcznie usług opiekuńczych dla osób bez zaburzeń psychicznych (obejmują: 6300 godz. związanych z utrzymaniem czystości, zaspokajaniem codziennych potrzeb i 1100 godz. usprawniania funkcjonowania w społeczeństwie, pielęgnacji, rehabilitacji itp.) oraz 1150 godz. miesięcznie usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (obejmują 650 godz. związanych z utrzymaniem czystości itp. i 500 godz. pielęgnacji, rehabilitacji itp.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zabrze. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 7400 godz. miesięcznie usług opiekuńczych dla osób bez zaburzeń psychicznych oraz 1150 godz. miesięcznie usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Przez godzinę należy rozumieć godzinę zegarową. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.11.2005; data zakończenia: 30.11.2006.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatne w miesięcznych częściach na podstawie przedstawionej faktury VAT. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: a) spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p., b) spełniający wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w par. 1 pkt 1, 3, 4, 5, 6, par. 2 pkt 1, 3, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Dokumenty określone w par. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w par. 2 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający (..). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Rozporządzenie MPiPS z dnia 18.12.1996 r. w sprawie rodzajów specjalistycznych usług opiekuńczych oraz kwalifikacji osób świadczących takie usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi (Dz. U. z 1997 r. Nr 2 poz. 12). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena oferty - 70% jakość usług - 15% wiarygodność oferenta - 15%. Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.11.2005, cena - Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 09:00, Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, Polska.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 31.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 7400 godz. miesięcznie usług opiekuńczych dla osób bez zaburzeń psychicznych (obejmują: 6300 godz. związanych z utrzymaniem czystości, zaspokajaniem codziennych potrzeb i 1100 godz. usprawniania funkcjonowania w społeczeństwie, pielęgnacji, rehabilitacji itp.). 3) Zakres lub wartość: 7400 godzin zegarowych miesięcznie usługi świadczone w nocy, niedziele i święta na podstawie indywidualnych zleceń. Przez godzinę należy rozumieć godzinę zegarową 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.12.2005; termin dostawy: 30.11.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1150 godz. miesięcznie usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (obejmują 650 godz. związanych z utrzymaniem czystości itp. i 500 godz. pielęgnacji, rehabilitacji itp.). 3) Zakres lub wartość: 1150 godzin zegarowych miesięcznie usługi świadczone w nocy, niedziele i święta na podstawie indywidualnych zleceń. Przez godzinę należy rozumieć godzinę zegarową. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 15.11.2005; termin dostawy: 15.11.2006.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych wraz z osprzętem na okres 36 miesięcy
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Usuwanie drzew oraz interwencyjne prace w drzewostanie na terenie Miasta Zabrze w latach 2026-2027
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Kowal w 2026 roku
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2026 ROKU - W PAKIETACH
więcej: Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





