To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Żydowo: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE
Numer ogłoszenia: 465230 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425416 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie, Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jedostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w ŻYDOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Żydowie. 2) Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: Produkty do pielęgnacji ciała 33700000-7 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39224300-1 Środki czyszczące i piorące 39800000-0 Rękawice chirurgiczne 33141420-0 Środki dezynfekcyjne 33631600-8 3) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia spełniający wymogi jakościowe i ilościowe szczegółowo określone w załączniku nr 2 do siwz. 4) Realizacja dostaw będzie następować sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin. 5) Zamówienia na dostawy składane będą za pomocą faksu. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 7) Miejsce dostawy przedmiotu umowy: magazyn siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8:00 do godz.14;00 8) Przyjęcie przedmiotu zamówienia dokonuje osoba upoważniona do tej czynności ze strony Zamawiającego, która dokonała odbioru asortymentowo - ilościowego i jakościowego. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowo- asortymentowego przedmiotu zamówienia wskazanych w załączniku nr 2 do siwz bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 10) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości w poszczególnych pozycjach Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik nr 2 przy zachowaniu niezmienionej łącznej wartości umowy. 11) Dostarczane środki muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku. 12) Dostarczane środki muszą posiadać Kartę charakterystyki - jeżeli jest to wymagane ustawą. 13) Zamówione środki muszą być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Środki dostarczane do Zamawiającego, muszą posiadać min. 6 miesięczny termin ważności, licząc od daty dostawy do Zamawiającego. Zamawiany towar dostarczany do zamawiającego winien być w początkowym terminie jego przydatności do użycia. 14) Opakowanie jednostkowe musi posiadać zamknięcie, które gwarantuje pełną jego szczelność przed i po jego wielokrotnym otwarciu oraz plomby jednorazowe ulegające samozniszczeniu w trakcie pierwszego otwarcia. 15) Opakowanie jednostkowe musi być oznakowane standardowymi etykietami, informującymi użytkownika m.in. o warunkach magazynowania i przechowywania, środkach bezpieczeństwa i zagrożeniach; 16) Wykonawca udziela gwarancji jakościowej na dostawy objęte umową na warunkach określonych w normach oraz atestach. 17) Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego każdej partii towaru. 18) Strony uważają za wiążące reklamacje składane przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. 19) W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od otrzymania reklamacji. 20)W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z postanowieniami niniejszej umowy, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy,na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy 21)W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego,a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie 22) W razie odrzucenia reklamacji na wady przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę Zamawiający może zażądać przeprowadzenia ekspertyzy przez właściwego rzeczoznawcę . 23) Jeżeli reklamacja Zamawiającego okaże się uzasadniona, koszty związane z ekspertyzą poniesie Wykonawca. 24) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, na podstawie faktur wystawianych na płatnika: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie, w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy 25)W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych parametrach i w tej samej cenie. 26)Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony;urzędowej stawki podatku VAT; każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 27) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.70.00.00-7, 33.14.14.20-0, 33.63.16.00-8, 39.22.43.00-1, 39.80.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia i Wytwórnia Opakowań,ROMA Sp.j. Zajkowska,Górnik-Osiecka,, 75-833 Koszalin ul.Lutyków 4-6, 75-833 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62379,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67903,81
Oferta z najniższą ceną: 67903,81 / Oferta z najwyższą ceną: 116346,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻYDOWO
więcej: przetargi ŻYDOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do dezynfekcji dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyposażenia pracowni Instytutu Nauk o Zdrowiu ANS Gniezno
- Dostawy leków, wyrobów medycznych, materiałów opatrunkowych, produktów nieleczniczych, rękawic jednorazowych
- Zakup i dostarczanie środków dezynfekcyjnych przeznaczonych do użytku obszarze medycznym dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 11 Pakietów
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.