eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żydowo › SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-22

Żydowo: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE
Numer ogłoszenia: 465206 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 425380 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Żydowie, Żydowo 112, 76-012 Żydowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188879, -87, - 89, faks 094 3188879.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka terytorialna Samorządu Organizacyjnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻYDOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie (CPV 03000000-1 Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne; CPV 15000000-8 Żywność, napoje) z podziałem na części: Część Nr 1 Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin Część Nr 2 Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego produktów mięsnych i wędlin Część nr 3 - Sukcesywne dostawy produktów ogólno-spożywczych Część nr 4 - Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich Cześć nr 5 -Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy Część nr 6 -Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków Część nr 7 -Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych Część nr 8 -Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych 2) Szczegółowy rodzaj, asortyment oraz ilość określa załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia-Szczegółowe Zestawienie Ilościowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części. 3) Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie loco magazyn żywnościowy Domu Pomocy Społecznej w Żydowie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 4) Artykuły będące przedmiotem zamówienia będą wytworzone i dostarczane zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r. (tj. Dz. U. 2010 Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz aktualnych rozporządzeń wydanych na jej podstawie. 5) Wykonawca gwarantuje wysoką jakość artykułów zgodną z normami oraz zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczane artykuły (min. ? okresu określonego przez producenta), gwarancja rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru przez Zamawiającego. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru każdej partii towaru. 6) Przedmiot dostawy powinien posiadać aktualny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać co do jakości normom i atestom obowiązującym w Polsce. 8) Aktualny termin przydatności artykułów do spożycia, ma być oznaczony na każdym artykule w zależności od kategorii w sposób czytelny, 9) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego artykułu w zależności od kategorii odpowiedni certyfikat zgodności z obowiązującymi normami. 10) Dostawy częściowe, o których mowa w pkt 1 następować będą w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od daty otrzymania zamówienia, chyba że Zamawiający ustali dłuższy termin. 11) Zamówienie składane na dostawę przesłane będzie faxem lub telefoniczne. 12) Zamawiane artykuły powinny być dostarczane w opakowaniach (skrzynki, pojemniki itp.). Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego artykułu i odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki transportu powinny być czyste i bez obcych zapachów. 13) Wykonawca zapewnia dostawy przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę ,a w szczególności z tytułu niezrealizowania umowy do pełnej wartości. Przysługuje mu tylko zapłata za faktycznie dostarczoną ilość. 15) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych asortymentu danej części określonego w załączniku nr 1 do niniejszej siwz w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia. Zmiany te nie stanowią zmiany umowy. 16) W związku z obowiązującym w Domu Pomocy Społecznej systemem HACCP należy przedstawić w momencie rozpoczęcia dostaw i na żądanie SANEPID-u n/w dokumenty: a) Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego dla środka transportu zezwalająca na przewóz produktów spożywczych. b) Aktualne orzeczenie lekarskie z badania do celów sanitarno- epidemiologicznych osoby dostarczającej towar 17) Umożliwienie kontroli środka transportu i pojemników (opakowań) do przewozu towaru pod kątem czystości. 18) Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: . handlowy dokument identyfikacyjny . WZ lub Fakturę Odbioru jakościowego artykułów dokonuje Zamawiający w chwili ich dostawy. 20) Jako termin realizacji dostawy rozumie się datę złożenia podpisu na dokumencie odbioru dostawy przez osobę upoważnioną do odbioru ze strony Zamawiającego. 21) W przypadku dostarczenia artykułów z wadami lub brakami Wykonawca dokona wymiany lub ich uzupełnienia na artykuły wolne od wad na swój koszt w terminie 24 godzin od dostawy artykułów. 22) W razie wykrycia w terminie późniejszym wad w przedmiocie dostawy Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie złożyć Wykonawcy reklamację pisemnie lub ustnie do dokumentu odbioru. 23) Załatwienie reklamacji winno nastąpić niezwłocznie w trybie indywidualnych uzgodnień i w sposób właściwy dla danego towaru, nie później niż w ciągu 2 dni. W przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę artykułów wcześniej zamówionych, o niższej niż deklarowana jakości lub w jakikolwiek inny sposób niezgodnej z przedmiotem zamówienia, Zamawiającemu przysługuje prawo do zakupu interwencyjnego odpowiedniej ilości artykułów, będących przedmiotem dostawy, na wolnym rynku od innego dostawcy w ilości i asortymencie nie zrealizowanej dostawy. 25) W przypadku zakupu interwencyjnego Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu Zamawiającemu różnicy pomiędzy ceną zakupu interwencyjnego, a ceną dostawy ustaloną w zawartej z Wykonawcą umowie. 26) W szczególnych przypadkach wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć, na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; np. zaprzestanie produkcji, zmiana nazwy asortymentu, dopuszcza się możliwość zastąpienia go towarem o nie gorszych parametrach i w tej samej cenie. 27) Płatność będzie realizowana sukcesywnie po każdej dostawie przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, na podstawie faktur wystawianych na płatnika Dom Pomocy Społecznej w Żydowie w terminie 30 dni, licząc od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Należność płatna przelewem na rachunek Wykonawcy. 28) Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony; urzędowej stawki podatku VAT; każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 29) Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia(zakresu),których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców oraz zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na ich rzecz..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne 03.14.25.00 - Jaja 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.10.00 - Wody mineralne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego, produktów mięsnych i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Spożywczego, Szugalski Michał,, ul. Kolejowa 4 ,, 76-020 Bobolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161686,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 134791,00

  • Oferta z najniższą ceną: 134791,00 / Oferta z najwyższą ceną: 144590,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa mięsa drobiowego produktów mięsnych i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWNIA WIELOBRANŻOWA Rojan ,Spółka Jawna, J.Patrus & R.Bączyński, Ząbrowo 30,78-120 Gościno, 78-120 Ząbrowo, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41958,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36440,50

  • Oferta z najniższą ceną: 36440,50 / Oferta z najwyższą ceną: 36440,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Sukcesywne dostawy produktów ogólno- spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, 62-800 Kalisz, ul.Żołnierska 20 a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70699,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72145,37

  • Oferta z najniższą ceną: 72145,37 / Oferta z najwyższą ceną: 72145,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIEKARNIA BUŁECZKA Adam Surmacz, 76-129 OSTROWIEC 83, 76-129 OSTROWIEC, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54702,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46789,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46789,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47854,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sukcesywne dostawy mleka, produktów mleczarskich i tłuszczy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AKA Spółka z o.o.75-120 Koszalin ul. Szczecińska 8-10, 75-120 Koszalin ul. Szczecińska 8-10, 75-120 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138695,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119526,20

  • Oferta z najniższą ceną: 119526,20 / Oferta z najwyższą ceną: 141423,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sukcesywne dostawy świeżych warzyw, owoców i ziemniaków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURTOWNIA WARZYW I OWOCÓW PIOTREK Jadwiga Żmudzka, 77-200 Miastko ul.M.Konopnickej 11, 77-200 Miastko, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64830,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55014,50

  • Oferta z najniższą ceną: 55014,50 / Oferta z najwyższą ceną: 94245,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iglotex-Koszalin Sp.z o.o., ul.Szczecińska 22,75-135 Koszalin, 75-135 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26478,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20350,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Sukcesywna dostawa jaj konsumpcyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Gastronomiczna IBIS Władysława Bucław, 77-200 Miastko ul.Stolarska 3, 77-200 Miastko, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28571,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.