eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorkiWiejski Dom Kultury Sitno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-07

POZYCJA 46516

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Borki: Wiejski Dom Kultury Sitno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Borki, do kontaktów: Rudnik, ul. II Armii Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, woj. lubelskie, tel. 081 8574208, fax 081 8574229, e-mail: wojt@borki.gminyrp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.borki.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiejski Dom Kultury Sitno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sitno działka Nr 36 gm. Borki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa wiejskiego domu kultury w technologii tradycyjnej. Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony, dach drewniany kryty blachodachówką. Ściany nośne warstwowe z bloczków gazobetonowych + styropian. Stolarka okienna PCV. Wymiary budynku 36,90 m x 18,67 m, tj. powierzchnia użytkowa 1033,3 m kw. a kubatura - 5066 m sześc. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wodną z zaopatrzeniem z wodociągu komunalnego, kanalizacyjną z odprowadzeniem do szamba, instalację centralnego ogrzewania wraz z kotłownią opalaną olejem opałowym oraz infrastruktura, tj.: ogrodzenie, chodnik, parking, śmietnik. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.24.41.00 - Instalacje wodne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.41.00 - Instalacje morskie Oryginalny kod CPV: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wiejski Dom Kultury o wymiarach 36,90 m x 18,67 m (powierzchnia użytkowa 1033,3 m kw., kubatura 5066 m sześc.) wraz z instalacjami i infrastrukturą. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą, iż: a) w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jako główny wykonawca budowlany zrealizowali co najmniej dwa przedsięwzięcia budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują niezbędnym sprzętem dla realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, c) dysponują osobami o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia oraz personelem kierowniczym legitymującym się wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz należących do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą, iż: a) osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) roczny obrót równy co najmniej kwocie 1 500 000,00 PLN, b) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, stanowiącą 100 % ceny ofertowej brutto, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych do wysokości co najmniej 200 000,00 PLN, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), 5. zapewnią okres gwarancji na wykonanie roboty - min. 3 lata. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przy pomocy formuły "spełnia - nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ww. wymagań wykonawca przedłoży dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Data wydania zaświadczenia lub potwierdzenia przez urząd wydający dany dokument ma być nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Data wydania zaświadczenia lub potwierdzenia przez urząd wydający dany dokument ma być nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego. 8. Wykaz podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień wskazanych w niniejszym załączniku oraz aktualne zaświadczenia o przynależności wymienionych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń). 10. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), obejmujący co najmniej dwa obiekty kubaturowe (o kubaturze co najmniej 5000 m sześc. każdy) wraz z instalacjami, odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 11. Sprawozdanie finansowe, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - również z opinią o badanym sprawozdaniu (w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - należy dołączyć inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności) za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). 12. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (umowa) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych do wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. 14. Upoważnienia do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp. - w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentowania firmy, zgodnie z wpisem do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy (w oryginale lub kopia urzędowo poświadczona). 15. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum - w przypadku wykonawców przystępujących do udziału w postępowaniu jako konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borki.netbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 12:15, Urząd Gminy Borki - pok. nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich". 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.