Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-22
Sulechów: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sulechów w 2013 r. - II przetarg
Numer ogłoszenia: 465168 - 2012; data zamieszczenia: 22.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla Gminy Sulechów w 2013 r. - II przetarg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (dalej: PE) przez Zamawia-jącego do jego budynków, jego infrastruktury oraz jednostek organizacyjnych (zgodnie z załą-czonym wykazem). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizacje oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej wraz z mocą umowną zawarty jest w załączniku nr 1 do wniosku i stanowi jego integralną część. 2. Podane w załączniku planowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Szacowane zużycie energii elektrycznej może ulec zmianie. Zużycie energii elektrycznej, okre-ślone w załączniku nr 2 do wniosku jest zużyciem szacunkowym, uwzględniającym aktualne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zużycia energii elektrycznej w trakcie realizacji zamówienia w przypadku oddania do użytku nowych punktów poboru energii lub uruchomienia nowych urządzeń zasilanych energią elektryczną. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie iż z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tj. do zmniejszenia w stosunku do pierwotnego szacunku ilości zamówionej energii elektrycznej w zależności od rzeczywistych potrzeb. W przypadku zaistnienia sytuacji, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówienia w całości, Wyko-nawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100 %. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania własnej kalkulacji cenowej i przedstawienia ceny w poszczególnych taryfach dla energii w ofercie przetargowej. 5. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. ENEA Operator Sp. z o.o. na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 ze zm.) zwanej dalej Prawem energetycznym, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami umowy oraz zgodnie z ceną energii elektrycznych w ofercie przetargowej, z którym wykonawca ma zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarach, na których znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej. 6. Gmina Sulechów wraz z jednostkami w 2012 r. wzięła udział w przetargu na zakup energii w Grupie Zakupowej z Gminą Bytom Odrzański. W wyniku rozstrzygnięcia przetargu zostały zawarte umowy na dystrybucję energii elektrycznej z ENEA Operator Sp. z o.o z siedzibą w Poznaniu. Ww. umowy zostały zawarte na czas nieokreślony. 7. Umowy z obecnym dostawcą energii elektrycznej wygasają 31 grudnia 2012 r. 8. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się bę-dzie według wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresie miesięcznym. 9. Sprzedaż, usługi przesyłowe i dystrybucyjne energii elektrycznej odbywać się będą w zgodzie z obowiązującymi aktami prawnymi regulującymi tematykę energetyki w tym m.in.: 1) Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne tj. (Dz.U. z 2007 r. 89, poz. 625 ze zm.), 2) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych wa-runków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.) 10. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zgłoszenie do OSD umowy zgodnie z zasadami określonymi przez OSD, 2) doprowadzenia do zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji pomiędzy Płatnikiem poszczególnymi OSD, do których należy przedmiot zamówienia, 3) sprzedaż energii płatnikowi dla punktów Odbioru Energii, z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, 4) przeniesienie na płatnika, w dostarczenia do Punktów Odbioru Energii, własności energii, 5) prowadzenia wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, 6) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, 7) przyjmowanie wniosków i reklamacji płatnika, 8) rozpatrywanie wniosków lub reklamacji płatnika w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi na nie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji, 9) przekazywania płatnikowi istotnych informacji dotyczących realizacji umowy, 10) poinformowania Zamawiającego, w formie pisemnej w terminie do 45 dni od daty otrzyma-nia informacji od OSD o rozpoczęciu realizacji dostaw energii elektrycznej dla poszczegól-nych punktów poboru 11. W ramach umowy Zamawiający zobowiązuje się do: 1) terminowego regulowania należności za dostarczoną energię elektryczną, 2) określenie miejsca dostawy energii elektrycznej, mocy umownej i grupy taryfowej 3) określenie czasu obowiązywania umowy 4) rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zain-stalowanych układów pomiarowych lub opłaty ryczałtowej wg wybieranych przez zama-wiającego grup taryfowych, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian wartości mocy umownych dla poszczegól-nych odbiorców w trakcie obowiązywania umowy. 12. Podane przez Zamawiającego ilości są założone wstępnie. Faktyczna ilość uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego i oferowanej ceny jednostkowej z oferty Wykonawcy. 13. Umowy z obecnym dostawca energii elektrycznej wygasają 31 grudnia 2012 r. 14. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać:aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elek-tryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty na załączniku nr 3. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 3a. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowią-zany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.3.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: a) ostatecznego wynagrodzenie Wykonawcy określonego w umowie, które będzie mogło ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz cen jednostko-wych z oferty Wykonawcy, jednakże w całości nie przekroczy ono kwoty przeznaczonej w budżecie w rok 2013 na realizację zadania, b) stawki podatku od towarów i usług - w przypadku ustawowej zmiany stawek oraz w konse-kwencji zmiana (podwyższenia lub obniżenia) kwoty brutto wynikającej z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok nr 119b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 11:45, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok nr 002 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi powiatowej 1191F relacji Kolesin - Stare Kramsko - Wojnowo (3,250 km)"
- "Modernizacja drogi powiatowej 1179F w m. Obra Dolna"
- Modernizacja drogi gminnej nr 005504F w m. Okunin
- Modernizacja drogi gminnej nr 005512F - etap I
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Książki
- Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Nakle nad Notecią i jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW MUZEUM - ZAMEK W ŁAŃCUCIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów elektrycznych 5-letnich wraz z przeglądem instalacji odgromowej w 5 obiektach będących w zarządzie RARR SA.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłowych - Izba Dziecka w Łodzi, ul. Skrzywana 14.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.