To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Gdańsk: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 465012 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398116 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą zwanych w dalszej części artykułami. Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5; 33761000-2; 33711900-6; 1. Szczegółowy opis artykułów stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni ( według struktury organizacyjnej Zamawiającego) pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Uniwersytetu Gdańskiego, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 3.Pod pojęciem sukcesywnej dostawy należy rozumieć: dostawy dokonywane etapami w różnych dowolnych ilościach nie przekraczających wartości umowy, w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 4.Zamówiona dostawa (częściowa) winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 14:30. 5.Wyceniając złącznik nr 2 (formularz cenowy), Wykonawca winien wziąć pod uwagę dostawę artykułów do Zamawiającego oraz złożoność struktury organizacyjnej Uczelni a dostawy mogą być małe kwotowo jak i ilościowo. 6.Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami przewidywanymi (szacunkowymi) i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość zamówień brutto nie przekroczy kwoty określonej w umowie. 7.Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, był taki, jak wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ. 8.Zamawiający może odmówić przyjęcia częściowej dostawy(partii) artykułów, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamawianymi a dostarczonymi artykułami, 2)widocznego uszkodzenia lub wad artykułów uniemożliwiającej ich użycie, 3)dostawy artykułów poza godzinami, których mowa w pkt. 4. 9.Wszystkie dostarczone w ramach złożonej oferty artykuły winny spełniać warunki określone w (PN) i (PN - EN). 10.Ceny jednostkowe netto będą podstawą przy rozliczeniach faktur częściowych przez cały okres trwania umowy. 11.W razie stwierdzenia wad w odebranych artykułach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) zgodnie z § 6 umowy. 12.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapisem rozdziału XVI pkt. 14 SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.76.10.00-2, 33.71.19.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FLESZ Spółka z o.o., ul. Cieślewskich 25 F, 03-017 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69230,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82228,65
Oferta z najniższą ceną: 82228,65 / Oferta z najwyższą ceną: 115824,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia, warsztatów, webinarium i wykładów"
- Budowa ekranów akustycznych w ciągu dr ekspres S6 na odcinkach od km 326+503 do km 327+059 (str lewa) oraz od km 329+076 do km 329+630 (str prawa) - w obrębie dzielnic Osowa oraz Matarnia w m. Gdańsk
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa DW 224 na odcinku od węzła Szemud do skrzyżowania z ul. Samorządową w Szemudzie
- "Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku mieszkalnego i budynku usługowego na działkach nr 74/3 i 74/4 obr. 0704 w Gdańsku"
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
- Dostawa środków do utrzymania higieny, ochrony indywidualnej oraz dezynfekcyjnych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa środków czystości, produktów jednorazowego użytku oraz toreb papierowych z nadrukiem.
- Dostawy: ręczników papierowych składanych "ZZ" i w roli, papieru toaletowego, pojemników na ręczniki i papier toaletowy, worków na odpady
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny osobistej oraz konserwacji obuwia (zamówienie z podziałem na 3 części)
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.