eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa ubrań strażackich specjalnych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-08

POZYCJA 46500

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa ubrań strażackich specjalnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, do kontaktów: Paweł Bechcicki Piotr Gaska, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8257251, fax 022 8451534, www.warszawa-straz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ubrań strażackich specjalnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje dostawę 900 kpl. ubrań specjalnych strażackich. Ubranie specjalne powinno spełniać wymagania zawarte w normach PN-EN 340 Odzież ochronna. Wymagania ogólne oraz PN-EN 469 Wymagania i metody badania odzieży ochronnej do akcji przeciwpożarowej. W oferowanym ubraniu specjalnym musi być możliwość odpięcia podpinki. 2. Ubranie specjalne musi składać się z kurtki ¾ i spodni. Do każdego kompletu ubrania należy dołączyć emblemat PSP i identyfikator z nazwą miasta WARSZAWA mocowane na rzep, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 marca 2003 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.Nr 71 poz 650 wraz z późn. zmianami). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Całość przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do Magazynu Głównego KM PSP m.st. Warszawy przy ul. Domaniewskiej 40 a. Kod NUTS: PL127. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.10.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 900 kpl. ubrań specjalnych strażackich. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30.000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 gr. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni od daty ostatecznego odbioru. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku Vat w wysokości 7% na podstawie art.41 ust. 2 i ust. 10, pkt 134-2 załącznika nr 3 do Ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz. 535). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r., Prawo zamówień publicznych); 2. Oferent musi okazać się przychodem w wysokości min. 1.500.000,00 zł za ostatni rok rozliczeniowy co musi potwierdzić odpowiednimi dokumentami. Oferent musi wykazać zysk. 3. Zamawiający będzie żądał od oferentów zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości dostawy - ceny całego przedmiotu zamówienia brutto. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone: w gwarancjach bankowych, pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Pożądanym dla Zamawiającego jest wnoszenie zabezpieczenia w pieniądzu. 4. Wymagany termin realizacji zmówienia do 20 grudnia 2005 r.Za termin realizacji należy uważać termin w jakim Oferent dostarczy całość przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 5. Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 12 miesięcy (Oferent winien podać w FORMULARZU OFERTOWYM oferowany okres gwarancji). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - dokument uprawniający do występowania Oferenta w obrocie prawnym (w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnione do podpisania oferty wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed datą złożenia oferty). - dokument uprawniający osobę podpisującą ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu stwierdzającego uprawnienie oferenta do występowania w obrocie prawnym. - aktualny wypis z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczący wszystkich osób reprezentujących oferenta. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok rozliczeniowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Okres gwarancji10 % Cena 30 % Parametry techniczne 60 % Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: MT 2371/16/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.10.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Paweł Bechcicki, Piotr Gaska, Marek Bechcicki. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.10.2005, godzina 10:30, w świetlicy JRG PSP Nr 3 ul. Polna 1 pietro I.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.