eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Pruszcz Gdański: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 464900 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163403 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, w asortymencie szczegółowo podanym i opisanym w załączniku A oraz załączniku 1A do SIWZ. Artykuły będą zamawiane sukcesywnie, w miarę potrzeb zamawiającego. 2. Wszystkie materiały eksploatacyjne winny być oryginalne, z tym że dopuszczona jest dostawa produktów równoważnych. Materiały eksploatacyjne do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów muszą być dostarczone w oryginalnych, nieuszkodzonych opakowaniach, bez śladu ingerencji lub przepakowywania. Na opakowaniach musi być minimum nazwa producenta i znak firmowy oraz data ważności nie krótsza niż 12 miesięcy licząc od dnia dostarczenia artykułów i produktów do siedziby zamawiającego. Artykuły muszą posiadać atesty dopuszczające je do obrotu prawem polskim lub UE. 3. Ilości wskazane w załączniku 1A do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zamawiania zamiennie materiałów wymienionych w załączniku 1A - Formularz cenowy. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację usługi w wielkościach podanych w Formularzu cenowym. Ilość zakupionych materiałów może być mniejsza niż podana, lecz zamawiający gwarantuje, że zmiany te nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 20% ceny podanej w Formularzu ofertowym. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia partiami na własny koszt, zgodnie z zamówieniem zamawiającego, w terminie do 4 dni od dnia złożenia zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną - do siedziby zamawiającego w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, w dni powszednie w godzinach 8.00-14.00, w miejsce wskazane przez zamawiającego. 5. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, w tym postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMA NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129704,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120740,26

  • Oferta z najniższą ceną: 77096,40 / Oferta z najwyższą ceną: 137203,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.