eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUSŁUGA EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ DLA POTRZEB OPERY WROCŁAWSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-02

Wrocław: USŁUGA EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ DLA POTRZEB OPERY WROCŁAWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 46469 - 2010; data zamieszczenia: 02.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska , ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA EKSPOZYCJI REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ DLA POTRZEB OPERY WROCŁAWSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część I: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard (504 x 238 cm) w ilości 230 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres : 1 -30 kwietnia 2010 Lokalizacja: Wrocław : 60 billboardów Dolny Śląsk :50 billboardów na terenie min. 5 miast na terenie Dolnego Śląska Na terenie kraju: 120 billboardów łącznie na terenie kraju przy jednoczesnym zachowaniu minimum po 15 sztuk billboardów w każdym mieście w minimum 5 miastach do wyboru Wykonawcy z podanej przez Zamawiającego listy 9 miast: KALISZ, GDAŃSK, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, KATOWICE + aglomeracja, OPOLE , BYDGOSZCZ, SZCZECIN Łącznie : 230 sztuk Część II: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard (504 x 238 cm) w ilości 230 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres : 1 -31 maja 2010 Lokalizacja: Wrocław : 60 billboardów Dolny Śląsk :50 billboardów na terenie min. 5 miast na terenie Dolnego Śląska Na terenie kraju: 120 billboardów łącznie na terenie kraju przy jednoczesnym zachowaniu minimum po 15 sztuk billboardów w każdym mieście w minimum 5 miastach do wyboru Wykonawcy z podanej przez Zamawiającego listy 9 miast: KALISZ, GDAŃSK, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, KATOWICE + aglomeracja, OPOLE , BYDGOSZCZ, SZCZECIN Łącznie : 230 sztuk Część III: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard (504 x 238 cm) w ilości 20 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 - 31 maja 2010 Lokalizacja: Warszawa: 20 billboardów Łącznie: 20 sztuk Część IV: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu citylight (120 x 180 cm) w ilości 80 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 - 31 maja 2010 Lokalizacja WARSZAWA 20 citylightów POZNAŃ 15 citylightów KRAKÓW 15 citylightów ŁÓDŹ 15 citylightów KATOWICE - miasto 15 citylightów Łącznie 80 sztuk Część V Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu citylight (120 x 180 cm) w ilości 45 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 - 31 maja 2010 Lokalizacja WROCŁAW 45 citylightów Łącznie 45 sztuk Część VI Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu wielkiego formaty ( 3 x 6 m) w ilości 15 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 kwietnia - 31 maja 2010 Lokalizacja WROCŁAW 15 nośników typu wielkiego formatu Łącznie 15 sztuk.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo dla Lidera lub pełnomocnika, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub Lidera.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.opera.wroclaw.pl/1/index.php?page=49
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Opera Wrocławska ul. Świdnicka 35 50-066 Wrocław pok 552.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Letni Festiwal Operowy 2010 - Turandot Giacomo Pucciniego. Numer i nazwa działania programu operacyjnego: 6.4 Turystyka kulturowa Numer i nazwa priorytetu programu operacyjnego: 6. Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Slaska (Turystyka i kultura) Nazwa programu operacyjnego:Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnoslaskiego na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekspozycja na nośnikach typu billboard w okresie 1 - 30 kwietnia na terenie kraju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część I: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard (504 x 238 cm) w ilości 230 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres : 1 -30 kwietnia 2010 Lokalizacja: Wrocław : 60 billboardów Dolny Śląsk :50 billboardów na terenie min. 5 miast na terenie Dolnego Śląska Na terenie kraju: 120 billboardów łącznie na terenie kraju przy jednoczesnym zachowaniu minimum po 15 sztuk billboardów w każdym mieście w minimum 5 miastach do wyboru Wykonawcy z podanej przez Zamawiającego listy 9 miast: KALISZ, GDAŃSK, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, KATOWICE + aglomeracja, OPOLE , BYDGOSZCZ, SZCZECIN Łącznie : 230 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ekspozycja na nośnikach typu billboard w okresie 1 - 31 maja na terenie kraju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część II: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard (504 x 238 cm) w ilości 230 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres : 1 -31 maja 2010 Lokalizacja: Wrocław : 60 billboardów Dolny Śląsk :50 billboardów na terenie min. 5 miast na terenie Dolnego Śląska Na terenie kraju: 120 billboardów łącznie na terenie kraju przy jednoczesnym zachowaniu minimum po 15 sztuk billboardów w każdym mieście w minimum 5 miastach do wyboru Wykonawcy z podanej przez Zamawiającego listy 9 miast: KALISZ, GDAŃSK, POZNAŃ, KRAKÓW, ŁÓDŹ, KATOWICE + aglomeracja, OPOLE , BYDGOSZCZ, SZCZECIN Łącznie : 230 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ekspozycja na nośnikach typu billboard w okresie 1 - 31 maja na terenie miasta Warszawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część III: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu billboard (504 x 238 cm) w ilości 20 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 - 31 maja 2010 Lokalizacja: Warszawa: 20 billboardów Łącznie: 20 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ekspozycja na nośnikach typu citylight w okresie 1 - 31 maja na terenie kraju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część IV: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu citylight (120 x 180 cm) w ilości 80 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 - 31 maja 2010 Lokalizacja WARSZAWA 20 citylightów POZNAŃ 15 citylightów KRAKÓW 15 citylightów ŁÓDŹ 15 citylightów KATOWICE - miasto 15 citylightów Łącznie 80 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ekspozycja na nośnikach typu citylight w okresie 1 - 31 maja na terenie miasta Wrocławia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część V: Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu citylight (120 x 180 cm) w ilości 45 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 - 31 maja 2010 Lokalizacja WROCŁAW 45 citylightów Łącznie 45 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ekspozycja na nośnikach typu wielkiego formatu w okresie 1 kwietnia - 31 maja na terenie miasta Wrocławia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na potrzeby Opery Wrocławskiej. dotycząca superwidowiska operowego: Turandot Giacomo Pucciniego z uwzględnieniem wymagań szczegółowych Zamawiającego. Wymagania szczegółowe: Część VI Przedmiotem zamówienia jest usługa ekspozycji reklamy zewnętrznej na nośnikach typu wielkiego formaty ( 3 x 6 m) w ilości 15 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową według zestawienia: Okres: 1 kwietnia - 31 maja 2010 Lokalizacja WROCŁAW 15 nośników typu wielkiego formatu Łącznie 15 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.