eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana stolarki okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Poznań: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 464692 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09 , strona internetowa www.mpgm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 10.10.2012r zamówienia nr ZZP/1370-PN/2012 firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomościach znajdujących się w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 48m6, ul. Szamarzewskiego 21m14, ul. Poznańskiej 41m2. Niniejsze nieruchomości administrowane są przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wyjkonania i Odbioru Robót (załacznik nr 7 do zaproszenia), kosztorysie ofertowym (załacznik nr 8 do zaproszenia).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 10.10.2012r zamówienia nr ZZP/1370-PN/2012 firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomościach znajdujących się w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 48m6, ul. Szamarzewskiego 21m14, ul. Poznańskiej 41m2. Niniejsze nieruchomości administrowane są przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Graf Firma Wielobranżowa Sp.Jawna, ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.