Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Poznań: Wymiana stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 464692 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09 , strona internetowa www.mpgm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 10.10.2012r zamówienia nr ZZP/1370-PN/2012 firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomościach znajdujących się w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 48m6, ul. Szamarzewskiego 21m14, ul. Poznańskiej 41m2. Niniejsze nieruchomości administrowane są przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Specyfikacji Technicznej Wyjkonania i Odbioru Robót (załacznik nr 7 do zaproszenia), kosztorysie ofertowym (załacznik nr 8 do zaproszenia).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Pełnomocnik Zamawiającego - Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rybaki 18a, uprzejmie informuje, że w związku z udzieleniem w dniu 10.10.2012r zamówienia nr ZZP/1370-PN/2012 firmie Graf Firma Wielobranżowa Spółka Jawna ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, Wykonawcy wyłonionemu w procedurze przetargowej prowadzonej w trybie przetargu nieograniczonego na Wymianę stolarki okiennej, zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wymiany stolarki okiennej na nieruchomościach znajdujących się w Poznaniu przy ul. Szamarzewskiego 48m6, ul. Szamarzewskiego 21m14, ul. Poznańskiej 41m2. Niniejsze nieruchomości administrowane są przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ przewidział zamówienia uzupełniające dla zamówienia podstawowego i niniejsze zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Graf Firma Wielobranżowa Sp.Jawna, ul. Zakopiańska 201, 60-467 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Demontaż istniejącej stolarki, wykonanie i montaż nowej stolarki z PCV wraz z wykonaniem robót towarzyszących w lokalach gminnych w budynkach administrowanych przez ZGM w Toruniu.
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych, przebudowa windy, wymiana pokrycia dachu, ocieplenie ścian wraz z przebudową przyłączy i zagospodarowaniem terenu budynków przy ul. Francuskiej 80 w Katowicach.
- Zmiana sposobu użytkowania budynku banku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową - etap 2
- Modernizacja sal gimnastycznych przy Liceum Ogólnokształcącym w Skawinie oraz Zespole Szkół Techniczno-Ekonomicznych w Skawinie
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.