eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cz³opa › Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cz³opie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-03-02

Cz³opa: Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cz³opie.
Numer og³oszenia: 46442 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Cz³opa , ul. Strzelecka 2, 78-630 Cz³opa, woj. zachodniopomorskie, tel. 062 2591069, faks 067 2591065.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czlopa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cz³opie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Termomodernizacjê budynku g³ównego szko³y, to jest wymianê stolarki okiennej (137 okien o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej), wymianê stolarki drzwiowej (6 sztuk o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej), wykonanie izolacji termicznej budynku, przebudowê pomieszczenia kot³owni w celu zamontowania drugiego kot³a opalanego paliwem ekologicznym o mocy 200 kW, przebudowê technologii kot³owni z kot³em o mocy 225 kW opalanej paliwem olejowym lekkim. 2)Termomodernizacjê budynku ³±cznika i sali gimnastycznej z zapleczem, polegaj±c± na wymianie istniej±cej stolarki okiennej (60 sztuk o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumenntacji projektowej) i drzwiowej (4 sztuki o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej) na now±. Zaprojektowano równie¿ docieplenie ¶cian metod± lekk± mokr±, docieplenie stropodachu p³ytami termoizolacyjnymi. Szczegó³owy zakres prac okre¶la dokumentacja projektowa dostêpna w siedzibie Zamawiaj±cego, a tak¿e Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostêpna w siedzibie Zamawiaj±cego i na jego stronie internetowej..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.33.11.10 - Instalowanie kot³ów 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy ¿±da od oferentów chc±cych wzi±æ udzia³ w postêpowaniu wp³acenie wadium w wysoko¶ci 8 000,00 z³otych.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W przetargu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 oraz nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia tych warunków na podstawie z³o¿onych dokumentów wed³ug zasady: spe³nia, nie spe³nia..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawcy ubiegaj±cy siê o uzyskanie zamówienia s± zobowi±zani dostarczyæ ofertê sporz±dzon± wed³ug za³±czonego wzoru wraz z nastêpuj±cymi za³±cznikami potwierdzaj±cymi spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami, § 1 ust.1): a) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; - dla wspólników spó³ek cywilnych i osób fizycznych : za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, - dla pozosta³ych przedsiêbiorstw: odpis z Krajowego Rejestru S±dowego b) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, c) aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. d) wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem warto¶ci robót, oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, e) wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ jakimi dysponuje wykonawca, f) informacjê o przeciêtnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebno¶ci personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, g) wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e infromacje o zakresie wykonywanych przez nich czynno¶ci h) dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy (np. Prawo budowlane) nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, i) wykaz podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia- niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e informacja o zakresie wykonywanych przez nich czynno¶ci. Uwaga: Wykonawca ma obowi±zek wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia , które zamierza powierzyæ podwykonawcom. j) kserokopia polisy ubezpieczeniowej, a w razie jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. k) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy do kwoty 400 000,00 z³, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów okre¶lonych powy¿ej, sk³ada odpowiednio dokumenty zgodnie z § 2 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Oferta przedstawiona przez dwa lub wiêcej podmiotów wystêpuj±cych wspólnie,(spó³ka cywilna, konsorcjum) bêdzie musia³a spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) dla konsorcjum: oferta winna zawieraæ informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.2.2. lit a) - c) oraz j) dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum; b) dla spó³ki cywilnej : oferta winna zawieraæ informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.2.2. lit a) - b) dotycz±ce ka¿dego wspólnika spó³ki cywilnej, c) oferta bêdzie podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich partnerów; d) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; e) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pe³nomocnik, upowa¿niony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postêpowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; f) zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez partnera kieruj±cego lub od wszystkich partnerów ³±cznie lub od ka¿dego z osobna, albo te¿ w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czlopa.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta i Gminy, ul. Strzelecka 2, 78-630 Cz³opa.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzêdu Miasta i Gminy Cz³opa, ul. Strzelecka 2, 78-630 Cz³opa.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Miasto i Gmina Cz³opa ubiega siê o dofinansowanie w/w inwestycji z: a.Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko, O¶ Priorytetowa IX - Dzia³anie 9.3, b. Narodowego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w ramach dzia³ania 4.1 Podwy¿szanie sprawno¶ci wytwarzania, przesy³u, dystrybucji i u¿ytkowania energii..

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ ta obejmuje wymianê stolarki okiennej budynku g³ównego (137 okien o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej), wymianê stolarki drzwiowej budynku g³ównego (6 sztuk o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej). Wymianê stolarki okiennej ³±cznika i sali gimnastycznej z zapleczem (60 sztuk o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej), a tak¿e wymianê stolarki drzwiowej (4 sztuki o wymiarach i parametrach okre¶lonych w dokumentacji projektowej)..
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.