To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-03-06
Wrocław: Dostawa licencji na programy antywirusowe dla Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 46442 - 2008; data zamieszczenia: 06.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 23700 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego, ul. Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3680622, fax 071 3680491.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji na programy antywirusowe dla Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu licencji na programy antywirusowe Symantec, Sophos i NOD32 zgodnie z opisem zawartym w załącznikach nr 2a i 2b do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 71000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa licencji Symantec.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
RYNEK 13 PIASECKI SPÓŁKA JAWNA
- Rynek 13 Dorota Krzysiek, Jacek Piasecki sj, pl. Gen. J. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 44750
- Oferta z najniższą ceną: 44750 / oferta z najwyższą ceną: 52000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa licencji Sophos i NOD32.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sun Capital, ul. Deszczowa 56, 53-024 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 10400
- Oferta z najniższą ceną: 10400 / oferta z najwyższą ceną: 14770,4
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli kuchennych do 2 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Dostawa rękawic jednorazowych diagnostycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa materiałów prewencyjnych dla Wydziału Prewencji KWP we Wrocławiu.
- Dostawa mikrotomu rotacyjnego półautomatycznego wraz z kompatybilną łaźnią wodną
- Remont sanitariatów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Nowowiejskiej 80 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1 Zakup i dostawa serwera wraz z oprogramowaniem Zadanie 2 - Zakup i dostawa zasilaczy awaryjnych (UPS, UPS RACK)
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
- DOPOSAŻENIE UCZELNI W SPRZĘT ZWIĘKSZAJĄCY POZIOM DOSTĘPNOŚCI UCZELNI DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
- Dostawy w ramach projektu "Edukacja włączająca w Gminie Czajków"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.