Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Katowice: Wybór podmiotu prowadzącego Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 dla potrzeb Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: PROFESJONALNY RATOWNIK GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA.
Numer ogłoszenia: 464064 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Francuska 78, 40-507 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3593002, faks 032 3593001.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór podmiotu prowadzącego Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 dla potrzeb Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: PROFESJONALNY RATOWNIK GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór podmiotu prowadzącego Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy (KPP) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408) dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 dla potrzeb Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: PROFESJONALNY RATOWNIK GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA Zamówienie obejmuje przeszkolenie 40 osób w 4 grupach szkoleniowych (1 grupa = 10 osób). Termin i miejsce przeprowadzenia kursu: 1 grupa w okresie od 01.04.2013 r. do 30.06.2013 r. 1 grupa w okresie od 01.05.2013 r. do 31.07.2013 r. 1 grupa w okresie od 01.06.2013 r. do 31.08.2013 r. 1 grupa w okresie od 01.07.2013 r. do 30.09.2013 r. Zgodnie z założeniami projektowymi Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić kursy w Katowicach oraz we wskazanych przez Zamawiającego miejscowościach z terenu województwa śląskiego w tym w miejscowościach, w których znajdują się Oddziały Terenowe WORD Katowice: Katowice ul. Francuska 78 Dąbrowa Górnicza ul. Tysiąclecia 56 Tychy ul. Jana Pawła II 3 Bytom ul. Strzelców Bytomskich 98 Rybnik ul. Ekonomiczna 21 Jastrzębie Zdrój ul. Armii Krajowej 31 Dokładny termin rozpoczęcia oraz miejsce organizacji kursów (teren województwa śląskiego) Zamawiający ustali z Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie - najpóźniej 21 dni przed terminem rozpoczęcia kursu. Liczba godzin zajęć teoretycznych KPP: 25 h/ 1 grupę Liczba godzin zajęć praktycznych KPP: 41 h /1 grupę Zajęcia dla 1 grupy szkoleniowej należy zorganizować w ciągu 11 dni, tylko w soboty i niedziele. Liczba godzin zajęć w danym dniu nie może przekraczać 6 godzin. Liczebność grupy nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru. Wykonawca zapewnia: 1)bazę lokalową oraz dydaktyczną odpowiednią do przeprowadzenia zajęć oraz wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach zawodowych zgodnych z tematyką kursu. Wyżej określone wymagania muszą być potwierdzone decyzją wydaną przez wojewodę właściwego ze względu na siedzibę podmiotu prowadzącego kurs. 2)materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika kursu 3)Zaświadczenia ukończenia kursu 4)egzamin teoretyczny i praktyczny dla wszystkich uczestników kursu zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408) Wykonawca zobowiązany jest do: 1)oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia poprzez wywieszenie plakatu lub baneru, przekazanych przez Zamawiającego zawierających informacje o współfinansowaniu Projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2)przeprowadzenia kursu zgodnie z ustalonym harmonogramem zajęć 3)przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu nie później niż 14 dni przed terminem rozpoczęcia kursu oraz stałej jego aktualizacji 4)niezwłocznego informowania Koordynatora projektu lub Specjalistę ds. szkoleń i kursów o nie zgłoszeniu się skierowanego Uczestnika Projektu na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację kursu 5)zapewnienia podczas zajęć teoretycznych przerwy obiadowej (Zamawiający przewiduje catering) 6)zapewnienia możliwości spożycia posiłku 7)prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu składającego się między innymi z programu i harmonogramu kursu, list obecności z potwierdzeniem skorzystania z cateringu oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych według wzorów przekazanych przez Zamawiającego 8)przekazania Zamawiającemu oryginału w/w dokumentacji wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym z prowadzonej dokumentacji w następnym tygodniu po dniu zakończenia szkolenia 9)wydania uczestnikom zaświadczenia ukończenia kursu oraz przekazania ich kopii wraz z oryginałem listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń Zamawiającemu 10przeprowadzenia egzaminu teoretycznego i praktycznego dla uczestników kursu 11)przekazania zamawiającemu kopii protokołu z przeprowadzonego egzaminu 12)wydania uczestnikom oryginału dokumentu potwierdzającego uzyskanie uprawnień po zaliczonym egzaminie o którym mowa § 9 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408) oraz przekazania ich kopii wraz z oryginałem listy potwierdzającej odbiór zaświadczeń Zamawiającemu 13)wystawienia rachunku/faktury za wykonaną usługę w następnym tygodniu po dniu zakończenia szkolenia z terminem płatności 14 dni Zamawiający ma prawo do; 1)kontroli efektywności i prawidłowości przeprowadzonych zajęć 2)kontroli frekwencji Uczestników 3)kontroli, czy szkolenie prowadzone jest przez osobę uprawnioną i wskazaną w harmonogramie 4)wglądu do dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją zamówienia 5) nieodpłatnego wykorzystania wizerunku Wykonawcy w materiałach promocyjno - informacyjnych w ramach realizowanego Projektu oraz zatrudnionych przez niego wykładowców.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.20.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać osoby zdolne do wykonania zamówienia tj. zgodnie z § 3 Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U.2007.60.408): a) Zajęcia teoretyczne i praktyczne kursu prowadzi lekarz systemu, pielęgniarka systemu albo ratownik medyczny, posiadający aktualną wiedzę i umiejętności z zakresu objętego ramowym programem kursu oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu medycznych czynności ratunkowych. b)Zajęcia teoretyczne i praktyczne w zakresie: psychologicznych aspektów wsparcia poszkodowanego prowadzi psycholog posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe; ratownictwa technicznego, chemicznego, ekologicznego, wodnego i wysokościowego prowadzi osoba posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie w wykonywaniu czynności ratowniczych w danym rodzaju ratownictwa. Prowadzenie zajęć praktycznych z uwagi na liczebność grup tj. po 10 osób wymaga 2 instruktorów. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, wg. formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na uzasadniony wniosek Wykonawcy dopuszcza się wprowadzanie zmian Wykładowców wykonujących zamówienie, za zgodą Zamawiającego w formie podpisania aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach,40-507 Katowice, ul. Francuska 78 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pod nazwą: PROFESJONALNY RATOWNIK GWARANCJĄ BEZPIECZEŃSTWA.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.