Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-18
Lubin: dostawa materiałów opatrunkowych wg 32 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 46368 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych wg 32 zadań (części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych do pomieszczeń magazynowych apteki szpitalnej w okresie trwania umowy zgodnie ze specyfikacją ilościowo - asortymentową tj. formularzem cenowym ( Załącznikiem nr 3 do SIWZ i Załącznikiem nr 1 do umowy )..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale V niniejszej specyfikacji. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiający w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełniane przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: Wykaz minimum 2 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: Wykaz minimum 2 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Wykaz minimum 2 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenie nr 2 o dopuszczeniu do stosowania i obrotu w Polsce oferowanych materiałów opatrunkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wskazanie podstawy takiego dopuszczenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Dział Zamówień Publicznych, pok. 206.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gen. Józefa Bema 5-6, 59-300 Lubin, Kancelaria, pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Folia operacyjna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w ilości 40 szt. o różnych rozmiarach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przylepce opatrunkowe na włókninie perforowanej z klejem kauczukowym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji o różnych rozmiarach wg listy ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przezroczysty opatrunek poliuretanowy do zabezpieczania i mocowania cewników centralnych, samoprzylepny, nie pozostawiający resztek kleju na skórze (również u pacjentów obficie pocących się),w warstwie przylepnej - klej akrylowy hypoalergiczny, wodoodporny, zapewniający izolację miejsca wkłucia przed płynami, bakteriami i innymi zanieczyszczeniami, nie zakłócający oddychania skóry, jałowy, dopasowujący się do kształtu ciała, posiadający ramkę ułatwiającą aplikację.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przylepce na tkaninie z klejem, z opatrunkiem i Przylepce na włókninie z klejem, z opatrunkiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przylepce na tkaninie z klejem i przylepce na włókninie z klejem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opaska dziana podtrzymująca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opaska elastyczna tkana, z zapinką, o średniej rozciągliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opaska gipsowa i syntetyczny podkład podgipsowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycji w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem Nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Siatka elastyczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Tupfery z gazy 17-to nitkowe (fasola) Tupfery z gazy 17-to nitkowe (kule).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Tupfery z gazy 17-to nitkowe (fasola) z nitką radiacyjną; Tupfery z gazy 17-to nitkowe (kule) z nitką radiacyjną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortyemntową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 12 warstw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortyemntową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kompresy wyjałowione 17-to nitk. 8 warstw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wata celulozowa (rolki) Wata celulozowa higieniczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pieluchomajtki large Pieluchomajtki medium.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z rozdrobnionej celulozy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Antybakteryjny opatrunek do drenów i cewników dożylnych absorbujący wydzieliny- płatek kilkuwarstwowy, posiadający nacięcie, pozwalające dokładnie dopasować opatrunek do wkłuć lub rurki tracheostomijnej, drenów itp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje w określonych rozmiarach zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Plaster jałowy hypoalergiczny włókninowy z klejem akrylowym, do mocowania kaniul.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Gaza opatrunkowa niejałowa 17-to nitk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Opatrunek z siatki tiulowej, bawełniany, impregnowany maścią, nie zawierający wody..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Chusta trójkątna z włókniny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw., z nit. radiac..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wata celulozowa higieniczna niebielona.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Gaza jałowa 13-to nitkowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Kompresy bawełn. gaz. niester. z gazy 17-to nitk. 16 warstw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Kompresy wyjałowione absorbujące.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Serwety operacyjne 4-warstw. 17-nitk. z nitką RTG i tasiemką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z celulozy, 6 warstwowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Podkłady ginekologiczne niejałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w określonym rozmiarze zgodnie z listą ilościowo - asortymentową tj. Załącznikiem nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"(2)
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
- Dostawa materiałów jednorazowych - rękawiczki
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Dostawa serwet operacyjnych oraz pakietów zabiegowych
- Dostawa wężyków oraz leków (kontrastu) do wstrzykiwacza do tomografu komputerowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/24/24
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.