eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA WYSOKIEJ KLASY REFLEKTORÓW DO PRZEDSTAWIENIA ALADYN JR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-21

Warszawa: DOSTAWA WYSOKIEJ KLASY REFLEKTORÓW DO PRZEDSTAWIENIA ALADYN JR
Numer ogłoszenia: 463460 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie , ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://teatrroma.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYSOKIEJ KLASY REFLEKTORÓW DO PRZEDSTAWIENIA ALADYN JR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. fabrycznie nowych, wysokiej klasy reflektorów w związku ze wznowieniem spektaklu Aladyn Jr. oraz zmianą aranżacji scenograficznej. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć ruchomą głowica na 19 15W RGBW multiLED, wyposażona w zasilacz elektroniczny, pracująca w protokole DMX 512, w komplecie uchwytami typu omega, o parametrach nie gorszych niż: - Płynny efekt zoom w zakresie 15 - 70 stopni, - wysokiej klasy kolimatory zapewniające precyzyjne mieszanie czterech barw podstawowych (czerwonej, niebieskiej, zielonej i białej) w jednym punkcie, - Strumień świetlny co najmniej 9000 lumenów, - Zakres ruchu PAN 540o /TILT 240o, - Dokładność ruchu PAN/TILT 16 bit, - Precyzyjny dimer 100%-0% z dokładnością 16 bit, - Możliwość sterowania każdym pojedynczym pikselem, - System płynnego mieszania kolorów RGBW, - Każdy kolor z rozdzielczością 8 i 16 bit, - Dedykowany kanał DMX do płynnej regulacji temperatury barwowej - Wirtualna tarcza efektowa z kolorami i grafikami - Efekt Strobo o zmiennej częstotliwości, - Maksymalna waga 15 kg, - Maksymalna wysokość (z głową ustawioną pionowo) 48 cm, - Liczba kanałów DMX - 20 podstawowych oraz 57 na pixel mapping, - Możliwość zainstalowania i pracy urządzenia w każdej pozycji, - Blokada transportowa PAN, - Złącza DMX - XLR5 pin, - Wbudowany ETHERNET (złącze RJ45), - Wyświetlacz graficzny umożliwiający prezentację pełnowyrazowych komunikatów i symboli, - Wbudowana samoładująca bateria, umożliwiająca personalizację i adresowanie urządzenia bez podłączania zasilania, - Wbudowany analizator błędów, - Możliwość aktualizacji oprogramowania systemowego poprzez wgranie nowej wersji z innego urządzenia bez konieczności podłączania zasilania, - Możliwość wgrania oprogramowania systemowego z jednego urządzenia do drugiego - Możliwość zdalnego resetowania całego urządzenia oraz także pojedynczych atrybutów, - Maksymalny pobór mocy 350W, - Tryb Silent Mode (cicha praca). W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi oraz dokumentacje techniczną urządzeń w języku polskim. Wraz z wyspecyfikowanym sprzętem Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć kompletne okablowanie, przewody i niezbędne akcesoria do prawidłowego działania zamawianych urządzeń. Wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń. Szkolenie powinno zapewnić bezproblemową obsługę urządzeń przez wskazane przez Zamawiającego osoby. Najpóźniej w dniu dostawy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. Dokumenty powinny potwierdzać opisane w SIWZ parametry techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia. Wszystkie urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia, powinny posiadać świadectwa bezpieczeństwa CE. Wszystkie elementy dostawy powinny być fabrycznie nowe. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia używanych urządzeń i osprzętu. Opisany przedmiot dostawy powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, zainstalowania oraz uruchomienia go we wskazanym pomieszczeniu w siedzibie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć sporządzone w języku polskim lub języku angielskim (z tłumaczeniem na język polski) karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia ww. dokumentów dla wszystkich urządzeń z wyłączeniem wyposażenia dodatkowego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczany sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.72.60 - Systemy oświetleniowe 34.99.10.00 - Reflektory iluminacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków udziału w postępowaniu i w tym celu powinien przedstawić dokumenty i oświadczenia, o których mowa w sekcji III.4.1 Ogłoszenia. Ponadto Wykonawca powinien wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP - lista dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania zawarta została w sekcji III.4.2 - III.4.3 Ogłoszenia. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://teatrroma.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa. Sekretariat Teatru (pok. 10, parter) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.