eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup paliwa do samochodów służbowych RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-14

Radom: Zakup paliwa do samochodów służbowych RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 463364 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o. , ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rtbs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliwa do samochodów służbowych RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych RTBS Administrator Sp. z o.o. w Radomiu, obejmujący benzynę bezołowiową Pb 95 w ilości 20.000 litrów oraz olej napędowy ON w ilości 7.000 litrów, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, na całodobowych stacjach paliw czynnych w każdym dniu miesiąca (również w niedziele i święta) zlokalizowanych na terenie miasta Radomia oraz na terenie stolic poszczególnych województw zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Zakup paliwa będzie realizowany w większości na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie miasta Radomia. 3. Sukcesywna dostawa paliwa polegać będzie na: 3.1. bezpośrednim tankowaniu paliwa do 8 samochodów służbowych Zamawiającego, na całodobowych stacjach paliw Wykonawcy, wyłonionego w przedmiotowym postępowaniu; Zamawiający deklaruje zakup co najmniej 70% ilości paliw wskazanych w ust. 1. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy paliw w ilościach maksymalnych wskazanych w ust. 1. Wykaz samochodów z podaniem marek, numerów rejestracyjnych i rodzaju paliwa będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości samochodów służbowych. Wykaz może być aktualizowany w ciągu całego okresu dostaw. 3.2. bezgotówkowej sprzedaży paliwa, na podstawie karty paliwowej; 3.3. prowadzeniu przez Wykonawcę, ewidencji zakupionego paliwa z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, stanu licznika. Koszt obsługi kart paliwowych ponosi Wykonawca; 3.4. rozliczaniu tankowań fakturą wystawianą 1 raz w miesiącu. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego, który będzie obejmował okres od 1-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca; 4. Wykonawca wystawi bezpłatnie karty paliwowe dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego. Wszystkie wystawione karty winne być zabezpieczone kodem. 5. Wydanie kart paliwowych odbywa się na koszt Wykonawcy. 6. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów, wymiany samochodów lub utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca bezpłatnie wystawi karty dodatkowe lub zamienne. 7. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441, ze zm.). 8. Stacje benzynowe posiadane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowania (Dz. U. z 2005 r., Nr 243, poz. 2063, ze zm.). 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi dokumenty i świadectwa jakościowe paliw oraz dokumenty spełniające wymagania dla warunków jakie powinny odpowiadać stacje paliw płynnych zgodnie z wyżej wymienionymi rozporządzeniami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.40.00 - Oleje napędowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie przez wykonawcę aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2012 poz. 1059.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum 2 całodobowymi stacjami paliw czynnymi w każdym dniu miesiąca (również w niedziele i święta) zlokalizowanymi na terenie miasta Radomia (w tym jedna w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego) oraz minimum po 2 całodobowe stacje paliwowe czynne w każdym dniu miesiąca (również w niedziele i święta) na terenie stolic poszczególnych województw.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji cenowej wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 4. Wykaz całodobowych stacji benzynowych wg załącznika Nr 3 do SIWZ 5. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 8 do SIWZ. 7. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. 8. Pełnomocnictwo rodzajowe osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z innych dokumentów, złożone w oryginale.(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo rodzajowe powinno określić rodzaj czynności oraz jej przedmiot (np. umocowanie do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ..., w szczególności do złożenia (podpisania) w jego imieniu i na jego rzecz oferty). 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo wg załącznika Nr 9 do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy nie wpływa bezpośrednio na złożoną ofertę przez Wykonawcę, ani na przedmiot SIWZ, a ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu stron umowy. 2. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu trwania umowy w przypadku, gdy przed upływem terminu jej obowiązywania nie zostanie wyczerpana wartościowo. 4. Warunki umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rtbs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz SIWZ można zakupić za cenę 5,40 zł (w tym podatek VAT),w RTBS Administrator Sp. z o.o. Zespół Umów i Zam. Publ., ul. Starowolska 11a w godz. 8:00-14:00 lub otrzym.za zalicz.pocz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: RTBS Administrator Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16a, 26-600 Radom, pok. 201 (sekretariat, I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - zamówienie nie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.