To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-21
Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
(wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych,
79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe,
79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe)
Numer ogłoszenia: 462934 - 2012; data zamieszczenia: 21.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416510 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy, ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wprowadzania danych, usług kancelaryjnych, obsługi urządzeń kopiujących oraz wykonywanie dodatkowych usług biurowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. (wg CPV 72312000-5 Usługi wprowadzania danych, 79570000-0 Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe, 79521000-2 Usługi fotokopiowania, 79500000-9 Dodatkowe usługi biurowe).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części, oznaczonych literami od A do L w następujący sposób: 1) Część A - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 2) Część B - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 3) Część C - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 4) Część D - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 5) Część E - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 6) Część F - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 7) Część G - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 8) Część H - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 9) Część I - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) segregowanie, opisywanie, kompletowanie akt oraz przekazywanie spraw załatwionych do archiwum - 500 szt., b) przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kopertowanie i stemplowanie kopert - 1.400 szt., c) wypisywanie i stemplowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru - 1.400 szt., d) sporządzanie kserokopii dokumentów - 800 szt., e) stemplowanie tytułów wykonawczych - 700 szt. 10) Część J - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności - 600 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 934 szt. 11) Część K - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności- 600 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 934 szt. 12) Część L - Przedmiot zamówienia obejmuje w okresie trwania umowy: a) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - jednopozycyjnych bez czynności- 600 szt., b) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX - wielopozycyjnych lub z czynnościami - 934 szt. Określone w powyższych częściach zamówienia ilości poszczególnych czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi. Ilości te mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy, jednak maksymalne wynagrodzenie całkowite Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, pozostaje niezmienne. 2. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia: 1) muszą legitymować się co najmniej wykształceniem średnim, 2) muszą posiadać znajomość obsługi komputera co najmniej w stopniu podstawowym, z kolei osoby wykonujące przedmiot zamówienia określony w częściach J, K, L muszą dodatkowo posiadać doświadczenie we wprowadzaniu danych do systemów POLTAX lub EGAPOLTAX, 3) nie mogą być karane, 4) muszą posiadać zaświadczenie od lekarza medycyny pracy, że mogą wykonywać czynności będące przedmiotem zamówienia oraz pracę przy komputerze, 5) muszą mieć ukończone 18 lat na dzień w którym upływa termin składania ofert. 3. Zamawiający udostępni osobie wykonującej przedmiot zamówienia sprzęt i materiały oraz dokumenty i informacje, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający, w oparciu o art. 83 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zastrzega, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę na maksymalnie 2 części przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.57.00.00 - Usługi w zakresie tworzenia list adresowych oraz usługi wysyłkowe 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 10
Nazwa: Część J
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Turecka, ul. Mikołajczyka 5/8, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2054,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1961,10
Oferta z najniższą ceną: 1961,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1961,10
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Część L
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Halina Łukaszewicz, ul. Walczaka 80/4, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2054,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1961,10
Oferta z najniższą ceną: 1961,10 / Oferta z najwyższą ceną: 1961,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. I W BUDYNKACH SĄDÓW REJONOWYCH W SULĘCINIE I MIĘDZYRZECZU
- Zakup używanego pojazdu osobowego.
- Zakup zestawu ciągnika siodłowego z naczepą do egzaminowania na kat. C+E prawa jazdy
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań ze środowiskiem biznesowym organizowanych przez Miasto Gorzów
- Ochrona obiektów Szpitala wraz z Oddziałem o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz konwój gotówki.
- Dostawa mleka i artykułów nabiałowych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej w ramach 3 projektów finansowanych w ramach EFS Plus
- Harmonizacja baz GESUT i BDOT500 z bazą EGIB, w ramach Projektu "Cyfrowe rozwią dla geodezji w powiecie brzeskim", dla jedn ew. Brzesko - ob wiejski, Czchów - ob wiejski , Dębno, Szczurowa(wyb ob ew)
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.